Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd triestig maar ik weet niet wat ik nog meer kan doen. Veel mails gestuurd, 2 aangetekende brieven naar Audi Duitsland & D'Ieteren en ze zijn er vierkant gerust in zoals we zeggen. Dusja dan schiet er niet veel meer over hé! T'is nu wel veel werk om dat dossier samen te stellen... zucht ...
Idd...het is vechten tegen een reus....maar ik ben er 150% van overtuigd dat zoniet alles afhangt van de dealer...ik ontdekte enkele weken geleden een klein kraakje in mijn dashboard wanneer ik op slechte wegen rij...en je moest echt goed luisteren...de wagen is er uiteindelijk 2 maal voor binnen geweest en het is nu opgelost...volledig gratis en 2 dagen gratis een nieuwe vervangwagen....en de melding mee gekregen dat wanneer het zich opnieuw zou voordoen ik zeker onmiddellijk mocht terug komen....ik weet niet hoe het in uw geval is gegaan bij de aankoop...maar mijn moto is = haal niet het allerlaatste uit de kan bij de aankoop van uw wagen ( kortingen ), maar focus op service, en zijd bereid hier ook iets meer voor te betalen..in geval van problemen achteraf is het veel leuker dat men het onmiddellijk oplost ipv je met een kluitje in het riet te sturen...( is niet naar u gericht hé dragon )...
Idd...het is vechten tegen een reus....maar ik ben er 150% van overtuigd dat zoniet alles afhangt van de dealer...ik ontdekte enkele weken geleden een klein kraakje in mijn dashboard wanneer ik op slechte wegen rij...en je moest echt goed luisteren...de wagen is er uiteindelijk 2 maal voor binnen geweest en het is nu opgelost...volledig gratis en 2 dagen gratis een nieuwe vervangwagen....en de melding mee gekregen dat wanneer het zich opnieuw zou voordoen ik zeker onmiddellijk mocht terug komen....ik weet niet hoe het in uw geval is gegaan bij de aankoop...maar mijn moto is = haal niet het allerlaatste uit de kan bij de aankoop van uw wagen ( kortingen ), maar focus op service, en zijd bereid hier ook iets meer voor te betalen..in geval van problemen achteraf is het veel leuker dat men het onmiddellijk oplost ipv je met een kluitje in het riet te sturen...( is niet naar u gericht hé dragon )...
Een klein kraakje?
Telkens ik een uitzetvoeg van bv een brug over rijd dan kraakt mijn hele interieur. Is hier dan iets aan te doen en kan je je wagen hiervoor binnenbrengen in een garage?
Een klein kraakje?
Telkens ik een uitzetvoeg van bv een brug over rijd dan kraakt mijn hele interieur. Is hier dan iets aan te doen en kan je je wagen hiervoor binnenbrengen in een garage?
bij mij zat het kraakje centraal tegen de voorruit...het bleken kunstof klipjes te zijn die het dashboard op zijn plaats houden die niet goed vast zaten...ze zijn vaster gezet en met silicoonspray behandeld....nu is het weer vredig stil....
Tuurlijk kan je je wagen hiervoor binnen brengen..het is een audi en geen Lada hé...als ik 7000 euro aan een nieuwe wagen geef mag die piepen en kraken langs alle kanten...maar als ik 54.000€ aan een wagen geef moet deze ook als dusdanig zijn afgewerkt....dus zonder piepjes en kraakjes...
Guy: het klopt niet wat je zegt, door 98 is de auto zuiniger en je hebt meer vermogen en het is veel beter voor de motor....
Mijn ervaring : 3 jaar met mijn A4 2,6 op 98 gereden (ik had toen een tankkaart, het kwam niet op een paar centiemen); dan steeg het verschil tussen 95 en 98 geweldig, en ik ben geschakeld naar 95; resultaat : NIETS voelbaar qua prestaties, verbruik identiek (dus evenveel...)
Allee manne, er zit een vierpuntsknop aan uw stoel, en nog nooit uzelf afgevraagd wat er precies omhoog en omlaag gaat?
Is ook van de lendensteun, hoera voor de handleiding. 'k Snapte het niet, ik voelde niks. Als je de lendensteun echter in z'n uiterste stand zet, kan je de hoogte van de steun aanpassen.
Hoofdsteun is idd via de verticale knop zoals Beltar zei, mi scusi.
Ik mis de mijne zo verschrikkelijk hard... Ni normaal..
Kan ik geloven Maar omnium verzekerd wss, dus vooral de meerwaarde van de uitlaatlijn en velgen is de grootste hap die je kwijt bent (financieel gezien dan). Weet je al wat de opvolger zal zijn?
Bijna een jaar verder; het blijft maar duren en wordt alleen maar erger. Tijd voor een andere garage terwijl de advocaat officieel klacht gaat indienen. Ik heb 2 keuzes in m'n buurt, iemand ervaring met één van de garages?? Mag ook via PM hoor!
1) DE Kimpe Marc in Ninove
2) Heremans in Ternat
Zoals je wss. weet komt mijn A5 van bij Heremans Ternat maar echt veel kan ik er niet over zeggen.
Geen van beide wagens (A5,A6) zijn al op onderhoud geweest of hebben een noemenswaardig probleem
gehad buiten een soft-ware update en een afgebroken pin van mijn elektrisch zonnescherm.
De verantwoordelijke voor de werkplaats is wel een beetje autogek en is redelijk perfectionist op technisch gebied.
Met andere woorden,die zou nog aan mijn kar mogen'werken'.
Over de andere kan ik helemaal niets vertellen maar,dat is dan eerder ook positief denk ik,tenzij hij pas begonnen is.
Ik ben ondertussen ook een weekje aan het bollen met mijn A5.
Heel tevreden van de afwerking binnen (Exclusive line in salonpromo) en buiten. Verlaging/spacers is niet nodig - 19" Y style met sportvering is meer dan laag en hard genoeg. Zeker als je van een Q7 komt met luchtvering.
Volgende week nog een Milltek uitlaat en daarna een S-line diffusor en hij is af.
Ik heb nog enkele vragen voor de kenners :
- Kan je het TP radio-station ergens instellen ?
- Hoe maak je van een adresboek - postadres (geïmporteerd van iPhone) een navigatieadres ? Bij mij weigert de MMI dat uit te voeren.
- Heeft al iemand een aanpassing laten uitvoeren om DVD beeld te behouden al rijdend ?
Zoals je wss. weet komt mijn A5 van bij Heremans Ternat maar echt veel kan ik er niet over zeggen.
De verantwoordelijke voor de werkplaats is wel een beetje autogek en is redelijk perfectionist op technisch gebied.
Met andere woorden,die zou nog aan mijn kar mogen'werken'.
Dat is al positief, iets wat bepaalde techniekers in de huidige garage misten tot mijn grote ergernis
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69
Over de andere kan ik helemaal niets vertellen maar,dat is dan eerder ook positief denk ik,tenzij hij pas begonnen is.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord, zou idd wel nieuw kunnen zijn
- Kan je het TP radio-station ergens instellen ?
- Hoe maak je van een adresboek - postadres (geïmporteerd van iPhone) een navigatieadres ? Bij mij weigert de MMI dat uit te voeren.
- Heeft al iemand een aanpassing laten uitvoeren om DVD beeld te behouden al rijdend ?
Thx.
1) neemt hij over van je huidig station
2) ik moet daar gewoon op klikken en dan vraagt hij dat. Dus bij contacts naar beneden scrollen op de naam
3) al 2x gedaan voor anderen, zelf niet want ik vind dat te gevaarlijk al rijdend
2) ik moet daar gewoon op klikken en dan vraagt hij dat. Dus bij contacts naar beneden scrollen op de naam
3) al 2x gedaan voor anderen, zelf niet want ik vind dat te gevaarlijk al rijdend
1. Waarschijnlijk dan het sterkste station dat TP meldingen uitzendt. Als ik een DAB station selecteer, krijg ik steeds Franstalige meldingen van Classic 21.
2. Bij mij verschijnt dat het navigatieadres niet kan worden aangemaakt en kan ik alleen alles opnieuw invoeren. Na het invoeren verschijnt de naam dan 2 keer in de contact list, 1 x met een telefoonicoon en 1x met een autootje als icoon. Is niet wat ik had verwacht.
3. Zou alleen zijn om muziek DVD (Dolby Digital 5.1 met B&O !) te beluisteren en af en toe van track te veranderen.
1. Waarschijnlijk dan het sterkste station dat TP meldingen uitzendt. Als ik een DAB station selecteer, krijg ik steeds Franstalige meldingen van Classic 21.
2. Bij mij verschijnt dat het navigatieadres niet kan worden aangemaakt en kan ik alleen alles opnieuw invoeren. Na het invoeren verschijnt de naam dan 2 keer in de contact list, 1 x met een telefoonicoon en 1x met een autootje als icoon. Is niet wat ik had verwacht.
3. Zou alleen zijn om muziek DVD (Dolby Digital 5.1 met B&O !) te beluisteren en af en toe van track te veranderen.
Ik zal mijn dealer eens uitvragen.
2. das normaal, zou het ook liever anders zien maar zo is het
3. vergeet het maar, zij gaan dat niet activeren. Moet je via Vagcom doen (Rosstech)
Kan ik geloven Maar omnium verzekerd wss, dus vooral de meerwaarde van de uitlaatlijn en velgen is de grootste hap die je kwijt bent (financieel gezien dan). Weet je al wat de opvolger zal zijn?
Comment