Oorspronkelijk geplaatst door Regi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk BerichtenOp die oerlelijke velgen na is de rest dik in ordeSuper classic en nooit gedemodeerd
past op bijna elk Audi-VAG model vroeger, nu en in de toekomst
maar 1 nadeel : het moeilijk kuisen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAudi S5 te koop met rond de 30.000 km op de teller bwj 2008 , rood exterieur ,
voor de prijs van 50k ... veel/niet veel / correcte prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHoe zit dat met dat zijaanzicht hé?
Voor mij MOET het niet hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVoor mij MOET het niet hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAudi S5 te koop met rond de 30.000 km op de teller bwj 2008 , rood exterieur ,
voor de prijs van 50k ... veel/niet veel / correcte prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenOveral commentaar op geloof ik.Met wat rij jij eigenlijk?
...... voor de rest dik in orde --> is dit negatief voor jou ???
Ik rij in een Audi A6 Avant 2.7 TDi met gewone OEM 18ers (bedrijfsauto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk BerichtenOp die oerlelijke velgen na is de rest dik in orde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHet is oerdegelijk of aartslelijk,oerlelijk ken ik niet,dus wat is't nu,make up your mind.
Kwestie dat je me wel degelijk hebt verstaan :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk BerichtenGe kunt niet lezen: ik kan ook positieve dingen zeggen
...... voor de rest dik in orde --> is dit negatief voor jou ???
Ik rij in een Audi A6 Avant 2.7 TDi met gewone OEM 18ers (bedrijfsauto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten35mm verlaagd met H&R, 15mm spacers vooraan, 20mm achteraan.
Comment
-
voor de prijs van 50k ... veel/niet veel / correcte prijs?Last edited by Ambi; 25/06/2010, 12:50.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk BerichtenAllez professor, super lelijk dan
Kwestie dat je me wel degelijk hebt verstaan :-)
Meestal gevolgd door een"voor de rest dik in orde"om wat af te zwakken.
Of dat voor u nu in orde is of niet,kan mij gestolen worden,ik rij ermee!
Dat is weer de eindeloze discussie over smaak en kleur,dus totaal zinloos.
Trouwens deze velgen staan er voorlopig onder,de Y-velgen zijn weg om te spuiten.
Superlelijk,johny of niet BBS velgen zijn kwalitatief nog steeds beter dan gelijk welke originele velg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenKan ook niet anders hé,80% van uw post's is negatieve commentaar op van alles en nog wat.
Meestal gevolgd door een"voor de rest dik in orde"om wat af te zwakken.
Of dat voor u nu in orde is of niet,kan mij gestolen worden,ik rij ermee!
Dat is weer de eindeloze discussie over smaak en kleur,dus totaal zinloos.
Trouwens deze velgen staan er voorlopig onder,de Y-velgen zijn weg om te spuiten.
Superlelijk,johny of niet BBS velgen zijn kwalitatief nog steeds beter dan gelijk welke originele velg.
Denk dat 80% uw velgen niet kunnen beamen en zelf geef je dat natuurlijk niet toe want je hebt een poos geleden zelf aangegeven dat je je "miskocht" had met deze velgen.
Je had ze ook meteen te koop gesteld zag ik (waar natuurlijk geen koper op afkwam)
Ik zou zeggen: blijf er maar mee rijden dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk BerichtenJe verwacht toch niet dat alles wat "jij" doet op applaus wordt ontvangen....
Denk dat 80% uw velgen niet kunnen beamen en zelf geef je dat natuurlijk niet toe want je hebt een poos geleden zelf aangegeven dat je je "miskocht" had met deze velgen.
Je had ze ook meteen te koop gesteld had (waar natuurlijk geen koper op afkwam)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten80% van de mensen zijn dan ook te lomp om te helpen donderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk BerichtenJe verwacht toch niet dat alles wat "jij" doet op applaus wordt ontvangen....
Je had ze ook meteen te koop gesteld zag ik (waar natuurlijk geen koper op afkwam)
van bijna 4000€ gaat wegdoen voor een appel en een ei.
De miskoop was in die zin dat ik liever 9,5" breed had gehad in plaats van de 8,5 nu.
Het was en is niet dringend,al rotten ze hier weg,zal daarom niet slechter slapen,ik kies tenminste welke ik
er op leg,niet gebonden aan door anderen opgelegde budgetten.
Als je je verveelt ga je misschien beter het A4 topic wat bevuilen en wat lullen over leasebakken en
18" oem velgjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenToch veel potentiële kopers gehad,spijtig genoeg denken mensen van jouw soort dat je velgen
van bijna 4000€ gaat wegdoen voor een appel en een ei.
De miskoop was in die zin dat ik liever 9,5" breed had gehad in plaats van de 8,5 nu.
Het was en is niet dringend,al rotten ze hier weg,zal daarom niet slechter slapen,ik kies tenminste welke ik
er op leg,niet gebonden aan door anderen opgelegde budgetten.
Als je je verveelt ga je misschien beter het A4 topic wat bevuilen en wat lullen over leasebakken en
18" oem velgjes.
Geweldig gewoon hoe vlug je reacties teweegbrengt....
Comment
Comment