Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
    Op die oerlelijke velgen na is de rest dik in orde
    Overal commentaar op geloof ik.Met wat rij jij eigenlijk?

Comment

BBS-design Super classic en nooit gedemodeerd
      past op bijna elk Audi-VAG model vroeger, nu en in de toekomst
      maar 1 nadeel : het moeilijk kuisen...

Comment

• Audi S5 te koop met rond de 30.000 km op de teller bwj 2008 , rood exterieur ,
        voor de prijs van 50k ... veel/niet veel / correcte prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Audi S5 te koop met rond de 30.000 km op de teller bwj 2008 , rood exterieur ,
          Hoe zit dat met dat zijaanzicht hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
            Hoe zit dat met dat zijaanzicht hé?

Voor mij MOET het niet hoor

Comment

Voor mij MOET het niet hoor
              Neen,het zijaanzicht van uw schermafbeelding.

Comment

Hier ben ik ook wel eens benieuwd naar! Heb ongeveer dezelfde Km's maar dan een zwarte S5. Zou hem misschien volgend jaar willen weg doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                  Overal commentaar op geloof ik.Met wat rij jij eigenlijk?
                  Ge kunt niet lezen: ik kan ook positieve dingen zeggen
                  ...... voor de rest dik in orde --> is dit negatief voor jou ???

Ik rij in een Audi A6 Avant 2.7 TDi met gewone OEM 18ers (bedrijfsauto)

Comment

Het is oerdegelijk of aartslelijk,oerlelijk ken ik niet,dus wat is't nu,make up your mind.

Comment

Het is oerdegelijk of aartslelijk,oerlelijk ken ik niet,dus wat is't nu,make up your mind.
                      Allez professor, super lelijk dan
                      Kwestie dat je me wel degelijk hebt verstaan :-)

Comment

Ge kunt niet lezen: ik kan ook positieve dingen zeggen
                        ...... voor de rest dik in orde --> is dit negatief voor jou ???

Ik rij in een Audi A6 Avant 2.7 TDi met gewone OEM 18ers (bedrijfsauto)
                        Boeeeeee, pauper !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                          35mm verlaagd met H&R, 15mm spacers vooraan, 20mm achteraan.

Perfectie

Comment

• tja, smaken verschillen hé, maar ik heb die bbs velgen altijd geassocieerd met fout tjoende bakken. Dus ik vind dit een enorme minderwaarde voor de auto.
                            Het verlagen is wel okee, maar geen must voor mij.
                            Etron > Q8

Comment

Ik vind het toch iets te veel , zeker als je in Duitsland gaat kijken
                              Last edited by Ambi; 25/06/2010, 12:50.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

Allez professor, super lelijk dan
                                Kwestie dat je me wel degelijk hebt verstaan :-)
                                Kan ook niet anders hé,80% van uw post's is negatieve commentaar op van alles en nog wat.
                                Meestal gevolgd door een"voor de rest dik in orde"om wat af te zwakken.
                                Of dat voor u nu in orde is of niet,kan mij gestolen worden,ik rij ermee!
                                Dat is weer de eindeloze discussie over smaak en kleur,dus totaal zinloos.
                                Trouwens deze velgen staan er voorlopig onder,de Y-velgen zijn weg om te spuiten.
                                Superlelijk,johny of niet BBS velgen zijn kwalitatief nog steeds beter dan gelijk welke originele velg.

Comment

Kan ook niet anders hé,80% van uw post's is negatieve commentaar op van alles en nog wat.
                                  Meestal gevolgd door een"voor de rest dik in orde"om wat af te zwakken.
                                  Of dat voor u nu in orde is of niet,kan mij gestolen worden,ik rij ermee!
                                  Dat is weer de eindeloze discussie over smaak en kleur,dus totaal zinloos.
                                  Trouwens deze velgen staan er voorlopig onder,de Y-velgen zijn weg om te spuiten.
                                  Superlelijk,johny of niet BBS velgen zijn kwalitatief nog steeds beter dan gelijk welke originele velg.
                                  Je verwacht toch niet dat alles wat "jij" doet op applaus wordt ontvangen....
                                  Denk dat 80% uw velgen niet kunnen beamen en zelf geef je dat natuurlijk niet toe want je hebt een poos geleden zelf aangegeven dat je je "miskocht" had met deze velgen.
                                  Je had ze ook meteen te koop gesteld zag ik (waar natuurlijk geen koper op afkwam)
                                  Ik zou zeggen: blijf er maar mee rijden dan
                                  Last edited by ; 25/06/2010, 13:43. Reden: typfout

Comment

Denk dat 80% uw velgen niet kunnen beamen en zelf geef je dat natuurlijk niet toe want je hebt een poos geleden zelf aangegeven dat je je "miskocht" had met deze velgen.
                                    Je had ze ook meteen te koop gesteld had (waar natuurlijk geen koper op afkwam)
                                    80% van de mensen zijn dan ook te lomp om te helpen donderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      80% van de mensen zijn dan ook te lomp om te helpen donderen.
                                      In Keulen ;-)

Comment

Je had ze ook meteen te koop gesteld zag ik (waar natuurlijk geen koper op afkwam)
                                        Toch veel potentiële kopers gehad,spijtig genoeg denken mensen van jouw soort dat je velgen
                                        van bijna 4000€ gaat wegdoen voor een appel en een ei.
                                        De miskoop was in die zin dat ik liever 9,5" breed had gehad in plaats van de 8,5 nu.
                                        Het was en is niet dringend,al rotten ze hier weg,zal daarom niet slechter slapen,ik kies tenminste welke ik
                                        er op leg,niet gebonden aan door anderen opgelegde budgetten.
                                        Als je je verveelt ga je misschien beter het A4 topic wat bevuilen en wat lullen over leasebakken en
                                        18" oem velgjes.

Comment

Toch veel potentiële kopers gehad,spijtig genoeg denken mensen van jouw soort dat je velgen
                                          van bijna 4000€ gaat wegdoen voor een appel en een ei.
                                          De miskoop was in die zin dat ik liever 9,5" breed had gehad in plaats van de 8,5 nu.
                                          Het was en is niet dringend,al rotten ze hier weg,zal daarom niet slechter slapen,ik kies tenminste welke ik
                                          er op leg,niet gebonden aan door anderen opgelegde budgetten.
                                          Als je je verveelt ga je misschien beter het A4 topic wat bevuilen en wat lullen over leasebakken en
                                          18" oem velgjes.
                                          Ik blijf liever in jou gezelschap
                                          Geweldig gewoon hoe vlug je reacties teweegbrengt....

Comment

Working...
                                          X