Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Ik kan hem morgen al gaan ophalen

voor of namiddag ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

voor of namiddag ?
      hé moatje, lang geleden!!!

Morgen namiddag... ge moet dan maar ne keer komen zien als je zin hebt

Comment

hé moatje, lang geleden!!!

Morgen namiddag... ge moet dan maar ne keer komen zien als je zin hebt
        okidoki

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
          Als er aston martin fietsen bestonden
          Deze zomer het genoegen had te kunnen meerijden met een Aston Martin DBS

Ongelofelijke wagen

@Redbull2580: Proficiat & veel veilige kilometers hé

Grtz.
          Nick

Comment

• Hé Nick,

Thanks voor de goede zorgen .
            Ik post morgen wel wat foto's...

ps: Nick, uw uitlaat is dat deze:

Comment

Hé Nick,

Thanks voor de goede zorgen .
              Ik post morgen wel wat foto's...

ps: Nick, uw uitlaat is dat deze:

Proficiat,het wachten wordt beloond.
              En inderdaad dat zijn de sierstukken die men gewoon over de
              originele uitlaat schuift,had dezelfde.
              Bijna niet te zien.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Eindelijk! Veel plezier ermee!!

Comment

Hopelijk heb je kunnen slapen deze nacht? Succes makker en tot op de baan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                    Hopelijk heb je kunnen slapen deze nacht? Succes makker en tot op de baan!
                    LOL ! Toch wel hoor want mijn vrouw heeft mij nog eens moeten onderhanden nemen (was stout geweest )

Wanneer is de volgende a5 meeting eigenlijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                      Proficiat,het wachten wordt beloond.
                      En inderdaad dat zijn de sierstukken die men gewoon over de
                      originele uitlaat schuift,had dezelfde.
                      Bijna niet te zien.

Comment

• Veel plezier ermee Redbull

Comment

• thx guys !!

Comment

LOL ! Toch wel hoor want mijn vrouw heeft mij nog eens moeten onderhanden nemen (was stout geweest )

Wanneer is de volgende a5 meeting eigenlijk ?
                            Goeie vraag
                            Tegen dan zal ik hem normaal ook hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              lijkt er sterk op, als het dat niet is
                              de doos heb ik wel niet gezien
                              het zijn in elk geval geen blik-sierstukken zoals in de Auto-5, en ze zijn perfekt uitgesneden om de randen van de originele uitlaatpijpen te volgen (2 x schuins, vertikaal en lateraal op de Q5)
                              eens op hun plaats (niet zo gemakkelijk met tweee sierstukken zo kort bij mekaar, voor de tweede heb je bijna geen greep want ze moeten op hun plaats gedraaid worden) is het niet te zien dat het maar sierstukken zijn.
                              met andere modellen gaat het misschien vlotter als ze gewoon erop kunnen geslagen worden (let wel : ze gaan er nadien minder gemakkelijk van af)
                              Net eens bij de garage gehoord, dat A5 sierstuk voor 2 uitlaten links kost 76 euro btw incl. plaatsingskosten 61 euro btw inc. Dus mijn vraag: kan je dat makkelijk zelf (ik gok van wel of interpreteer ik uw uitleg verkeerd? Ik wil enkel maar voorkomen dat ik thuiskom met een pijp minder ).

Comment

Net eens bij de garage gehoord, dat A5 sierstuk voor 2 uitlaten links kost 76 euro btw incl. plaatsingskosten 61 euro btw inc. Dus mijn vraag: kan je dat makkelijk zelf (ik gok van wel of interpreteer ik uw uitleg verkeerd? Ik wil enkel maar voorkomen dat ik thuiskom met een pijp minder ).
                                61 euro plaatsingskosten???????????
                                Je hoeft ze er alleen over te schuiven, slechts een halve minuut werk.
                                Ik heb ze namelijk ook zitten op onze A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                  Deze zomer het genoegen had te kunnen meerijden met een Aston Martin DBS

Ongelofelijke wagen

@Redbull2580: Proficiat & veel veilige kilometers hé

Grtz.
                                  Nick
                                  Ik heb hem alleen ng maar gespot nog wel in Londen alleen spijtige dat er een krets stond op deze prachtige wagen
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

niet dromen, hé, dan kosten de sierstukken 15 euro, minder dan een mooi gebak...
                                    76 euros btw in is voor de sierstukken, Audi voorziet 40 eenheden voor de plaatsing, wat op een uurtje (!) overeenstemt. De mecanieker die de mijne geplaatst heeft was toch een half uur bezig om ze perfekt op de juiste plaats te krijgen. We zullen dus maar 1/2 uur aanrekenen, zeiden ze.
                                    Ik verwacht mijn dus op +- 100 euros, zoals reeds gezegd. Duur, maar mooi... en omgekeerd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      niet dromen, hé, dan kosten de sierstukken 15 euro, minder dan een mooi gebak...
                                      76 euros btw in is voor de sierstukken, Audi voorziet 40 eenheden voor de plaatsing, wat op een uurtje (!) overeenstemt. De mecanieker die de mijne geplaatst heeft was toch een half uur bezig om ze perfekt op de juiste plaats te krijgen. We zullen dus maar 1/2 uur aanrekenen, zeiden ze.
                                      Ik verwacht mijn dus op +- 100 euros, zoals reeds gezegd. Duur, maar mooi... en omgekeerd !

Ja watte, een half uur voor de sierstukken?
                                      Ik had ze bijbesteld bij mijn A4, en de verkoper (niet mecanieker) heeft ze er in welgeteld 2 minuten opgezet, en juist, en ook gratis (een beetje service mag ook wel he)

Hiervoor plaatsingskosten aanrekenen vind ik er een beetje over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten

Ja watte, een half uur voor de sierstukken?
                                        Ik had ze bijbesteld bij mijn A4, en de verkoper (niet mecanieker) heeft ze er in welgeteld 2 minuten opgezet, en juist, en ook gratis (een beetje service mag ook wel he)

Hiervoor plaatsingskosten aanrekenen vind ik er een beetje over
                                        de mecanieker had ze ook in geen tijd op een A5 geplaatst, maar op mijn Q5 ging het wel iets stroever... Misschien ligt het aan kleine verschillen in de fabrikatie van de uitlatenbuizen naargelang het model

Comment

• ps: auto is schitterend....

Comment

Working...
                                          X