Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
voor of namiddag ?
Morgen namiddag... ge moet dan maar ne keer komen zien als je zin hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenhé moatje, lang geleden!!!
Morgen namiddag... ge moet dan maar ne keer komen zien als je zin hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenAls er aston martin fietsen bestonden
Ongelofelijke wagen
@Redbull2580: Proficiat & veel veilige kilometers hé
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenHé Nick,
Thanks voor de goede zorgen.
Ik post morgen wel wat foto's...
ps: Nick, uw uitlaat is dat deze:
En inderdaad dat zijn de sierstukken die men gewoon over de
originele uitlaat schuift,had dezelfde.
Bijna niet te zien.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIk kan hem morgen al gaan ophalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIk kan hem morgen al gaan ophalenSucces makker en tot op de baan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenHopelijk heb je kunnen slapen deze nacht?Succes makker en tot op de baan!
)
Wanneer is de volgende a5 meeting eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenProficiat,het wachten wordt beloond.
En inderdaad dat zijn de sierstukken die men gewoon over de
originele uitlaat schuift,had dezelfde.
Bijna niet te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenLOL ! Toch wel hoor want mijn vrouw heeft mij nog eens moeten onderhanden nemen (was stout geweest)
Wanneer is de volgende a5 meeting eigenlijk?
Tegen dan zal ik hem normaal ook hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenlijkt er sterk op, als het dat niet is
de doos heb ik wel niet gezien
het zijn in elk geval geen blik-sierstukken zoals in de Auto-5, en ze zijn perfekt uitgesneden om de randen van de originele uitlaatpijpen te volgen (2 x schuins, vertikaal en lateraal op de Q5)
eens op hun plaats (niet zo gemakkelijk met tweee sierstukken zo kort bij mekaar, voor de tweede heb je bijna geen greep want ze moeten op hun plaats gedraaid worden) is het niet te zien dat het maar sierstukken zijn.
met andere modellen gaat het misschien vlotter als ze gewoon erop kunnen geslagen worden (let wel : ze gaan er nadien minder gemakkelijk van af)).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenNet eens bij de garage gehoord, dat A5 sierstuk voor 2 uitlaten links kost 76 euro btw incl. plaatsingskosten 61 euro btw inc. Dus mijn vraag: kan je dat makkelijk zelf (ik gok van wel of interpreteer ik uw uitleg verkeerd? Ik wil enkel maar voorkomen dat ik thuiskom met een pijp minder).
Je hoeft ze er alleen over te schuiven, slechts een halve minuut werk.
Ik heb ze namelijk ook zitten op onze A4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDeze zomer het genoegen had te kunnen meerijden met een Aston Martin DBS
Ongelofelijke wagen
@Redbull2580: Proficiat & veel veilige kilometers hé
Grtz.
Nick2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenNet eens bij de garage gehoord, dat A5 sierstuk voor 2 uitlaten links kost 76 euro btw incl. plaatsingskosten 61 euro btw inc. Dus mijn vraag: kan je dat makkelijk zelf (ik gok van wel of interpreteer ik uw uitleg verkeerd? Ik wil enkel maar voorkomen dat ik thuiskom met een pijp minder).
76 euros btw in is voor de sierstukken, Audi voorziet 40 eenheden voor de plaatsing, wat op een uurtje (!) overeenstemt. De mecanieker die de mijne geplaatst heeft was toch een half uur bezig om ze perfekt op de juiste plaats te krijgen. We zullen dus maar 1/2 uur aanrekenen, zeiden ze.
Ik verwacht mijn dus op +- 100 euros, zoals reeds gezegd. Duur, maar mooi... en omgekeerd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenniet dromen, hé, dan kosten de sierstukken 15 euro, minder dan een mooi gebak...
76 euros btw in is voor de sierstukken, Audi voorziet 40 eenheden voor de plaatsing, wat op een uurtje (!) overeenstemt. De mecanieker die de mijne geplaatst heeft was toch een half uur bezig om ze perfekt op de juiste plaats te krijgen. We zullen dus maar 1/2 uur aanrekenen, zeiden ze.
Ik verwacht mijn dus op +- 100 euros, zoals reeds gezegd. Duur, maar mooi... en omgekeerd !
Ja watte, een half uur voor de sierstukken?
Ik had ze bijbesteld bij mijn A4, en de verkoper (niet mecanieker) heeft ze er in welgeteld 2 minuten opgezet, en juist, en ook gratis (een beetje service mag ook wel he)
Hiervoor plaatsingskosten aanrekenen vind ik er een beetje over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
Ja watte, een half uur voor de sierstukken?
Ik had ze bijbesteld bij mijn A4, en de verkoper (niet mecanieker) heeft ze er in welgeteld 2 minuten opgezet, en juist, en ook gratis (een beetje service mag ook wel he)
Hiervoor plaatsingskosten aanrekenen vind ik er een beetje over
Comment
Comment