Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenNog eens een vergelijkingsfoto (gsm-pic), verlaging - niet verlaging
Grtz.
Nick
Comment
-
Nick,
uw 2.0 tfsi is ook getuned hé maar is een 2009-model auto (op zich maakt dit niet uit)
Door wie heb jij dit gedaan?
ABT heeft mijn software uitgelezen en zeggen dat er nog géén software bestaat voor deze motor (dus ook een 2.0 tfsi)
is die motor model 2010 anders dan een 2009???
Comment
-
Klein vraagje ik heb mijn a5 2.0tfsi nu bijna een jaar,ben al één keer naar de garage gegaan om olie bij te vullen +/- 5000 km ben nu aan 10000 km zou eigenlijk weer terug moeten.
Is dat normaal of heeft één van jullie ook dit probleem ?
Grtjs
PS: toffe syte volg jullie al een paar jaar veel van geleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door goldgold Bekijk BerichtenKlein vraagje ik heb mijn a5 2.0tfsi nu bijna een jaar,ben al één keer naar de garage gegaan om olie bij te vullen +/- 5000 km ben nu aan 10000 km zou eigenlijk weer terug moeten.
Is dat normaal of heeft één van jullie ook dit probleem ?
Grtjs
PS: toffe syte volg jullie al een paar jaar veel van geleerd.
of ze (effektief) zoveel meer doen na 1 jaar/10000km dan olie en filter verversen, en een vlug oogje overal te werpen, denk ik niet; betalen mogen wij wel...
ik had hetzelfde probleem met mijn Saab Cabrio : na 2,5 jaar had de wagen nog geen 6000km gereden, ik heb 225 euros betaald voor een oliebeurt; nu na 4 jaar is de wagen nog altijd maar 11.000km oud (eerste officiële (kleine...) beurt is 15000km) Ik ga gewoon enkel olie laten verversenLast edited by guyugy; 10/12/2009, 15:32.
Comment
-
de PPC box van BSR is gisteren aangekomeen, alles uitgepakt, de nodige softwar via hun site gedownload, in de auto : " foutmelding neem contact op met BSR".
weer alles teruggestuurd naar BSR. geen probleem kan gebeuren dacht ik......
vandaag een bericht gehad dat er een kleine aanpassing nodig was , maar nu zou het goed komen.
vandaag eerder thuisgekomen om het te doen.
weer alles gedownload van de BSR site, en ja hoor ..... dezelfde foutmelding.
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen)))))))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNick,
uw 2.0 tfsi is ook getuned hé maar is een 2009-model auto (op zich maakt dit niet uit)
ABT heeft mijn software uitgelezen en zeggen dat er nog géén software bestaat voor deze motor (dus ook een 2.0 tfsi)
De mijne heeft een software update naar model 2010 ondergaan en de ABT software daarvoor is sinds vorige week beschikbaar.
Grts,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNick,
Led-achterlichten zijn nu mijn prioriteit. Normaal bestel ik ze, na de feestdagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hay Bekijk BerichtenHeb na 20000km 1 liter olie bijgevuld. twee keer indicatie gehad dat het minimum niveau in zicht kwam.
Hay
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenLed-achterlichten zijn nu mijn prioriteit. Normaal bestel ik ze, na de feestdagen
BCM2 module vervangen ze ook, terwijl het bij kufatec niet nodig is ... ze willen de dealer ook iets laten verdienen aan de werkuren zekerLast edited by viperman; 10/12/2009, 20:12.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenVanaf volgende week kan je het ook laten doen via je dealer ... de "upgrade" kit staat in ETKA. (ook voor A4)
BCM2 module vervangen ze ook, terwijl het bij kufatec niet nodig is ... ze willen de dealer ook iets laten verdienen aan de werkuren zeker
Als ge op a5oc.com kijkt merk je toch dat er vele A5 eigenaars zijn de problemen hebben met die Kufatec set hoor.. Ik bestel de mijne na Nick proefkonijn is geweest.. Mijn prioriteit ligt nog altijd bij het poedercoaten van mn velgen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenVanaf volgende week kan je het ook laten doen via je dealer ... de "upgrade" kit staat in ETKA. (ook voor A4)
BCM2 module vervangen ze ook, terwijl het bij kufatec niet nodig is ... ze willen de dealer ook iets laten verdienen aan de werkuren zeker
Prijs zal ook wel niet mis zijn...
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
Prijs zal ook wel niet mis zijn...
ooit heb ik gedacht de nieuwe achterlichten (2009) te zetten op mijn zwarte Saab Cab 9,3 2005
het kwam op een duizelige 2100 euros aan stukken alleen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenSinds vorige week WEL beschikbaar.
De mijne heeft een software update naar model 2010 ondergaan en de ABT software daarvoor is sinds vorige week beschikbaar.
Grts,
Zou kunnen want vorige week zeiden ze nog tegen mij dat het niet beschikbaar was...
Hoe kan ik mijn dealer meegeven dat die bestaat? Code? type?
ps: is het echt de moeite en zou jij dit opnieuw doen die abt tuning?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenMijn wagen is nog steeds niet getuned, want ik doe (te) veel kilometers. Ik heb ook niet het gevoel dat hij traag is ofzo ...
Led-achterlichten zijn nu mijn prioriteit. Normaal bestel ik ze, na de feestdagen
LED lichten achteraan zijn wel super é!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWat verbruik jij nu?
LED lichten achteraan zijn wel super é!
Op autostrade aan normale snelheden met 18''-velgen zakt mijn verbruik gemakkelijk onder de 7l. Met de 19''-velgen is dit 7,5l.
In de stad ligt het verbruik op 10l., is er file dan zelfs 12l. en meer ...
Gemiddeld heb ik een verbruik van 8,7l.
Natuurlijk zijn er ook momenten dat mijn verbruik op 16l. en meer ligt, maar hier ga ik geen verdere details over geven
Comment
Comment