Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
    Het grote nadeel van GPS toestellen is dat ze technologisch enorm snel verouderen. Over 5 jaar is het huidige ingebouwde GPS toestel van de A5 minderwaardig aan de losse GPS toestellen die je voor 99 EUR in de Aldi koopt. M.a.w. wie over 5 jaar een 2de handse A5 koopt en een GPS nodig heeft zal er toch nog een aparte (moeten) bijkopen. Ingebouwde GPS biedt dan ook geen enkele meerwaarde bij wederverkoop (imho).
    Kan je de software niet gewoon vernieuwen?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
      @doc, ja dat was het ongeveer dacht ik...btw inclusief 1807...

Ik heb gisteren een Porche voor m'n neus aan de lichten.
      Toen ik net achter hem kwam te staan duwde em zo hard op het gaspedaal...ok, mooi geluid, zeker weten...ik dacht, dit wordt leuk, meneer wil een sprintje doen...
      dus ik mijn gsm boven gehaald.....

Toen het groen werd kon ik mooi volgen, al denk ik wel dat hij niet alles gaf....ben het in feite zeker.....
      De weg die we volgden loopt naar de autosnelweg...ik dacht, mss zal hij daar wel es willen doorduwen...
      en wat bleek....
      Ik had gelijk...
      Eens de oprit genomen hoorde ik hem letterlijk zijn gaspedaal induwen en brullen...

En dan ben ik hem voorbij gereden...LOLOLOLOL

Audi VS Porche 1 - 0

(al noem ik een Boxster de naam Porsche niet waardig en besef ik goed dat dit tegen een 911 niet ging gelukt zijn, maar het was toch leuk)

http://img519.imageshack.us/i/mevsporche.mp4/

SCHITTEREND !! natuurlijk tegen een 911'ke zal het niet lukken maar geeft je wel een kikje

GRRRR... lijkt mij wel leuk om al die paardjes voor jou te hebben staan.
      We zullen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
        wow, waar komt dit opeens vandaan...gevoelige snaar geraakt?
        Jeez, waar heb je het over...es proberen, jeanetten, man....calm down J
        inderdaad, calm down...

leuk filmke !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
          Het gaat em hier vooral om uw attitude die niet hoort op een forum !

Ikke heb toch veel meer pk's en kijk es ...

AL heb je 1000pk's in uw A5, post dit in een tjoening forum maar niet hier
          Misschien is het wel interessant om aan te tonen wat een ABT tuning kan betekenen voor uw A5.
          Misschien zijn er nog mensen die aan het twijfelen zijn of ze een dergelijke investering gaan doen of niet.
          Misschien moeten sommige mensen deze informatie meer relativeren en eventueel met de BUS gaan rijden want iedereen maakt wel eens een overtreding op de weg of zijn we nu allemaal heilig? Dacht het niet.

ps: terug on topic ? Comon guys !!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
            Ik heb dat ook niet nodig, maar ik kijk graag naar een film terwijl ik rij.
            LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
              NicoT, een mooie film
              mensen die hier niet tegen kunnen, moeten er niet naar kijken

de tuning is gelukt vandaag, wat een POWER dat ding trekt dooor, is niet normaal
              gezien de drukte in de stad en het weer, heb ik niet 100% door kunnen trekken......
              ge kunt misschien een filmke maken of ... toch niet

Comment

• Debull,

volgende week ga ik naar Duitsland je weet wat het betekent........
                ik ga proberen om zelf zon mooie fim te maken

Comment

• Zoals ik aangaf enkele weken terug heeft er iemand op een parking onze bumper van iets dichter willen bekijken.

Van een "probleem" (twas omnium) hebben we een oplossingske gemaakt en heb ik een S-line exterieur aangevraagd voor de achterbumper.

En dit is het resultaat (dat is ook de BEDOELING van dit forum!)

VOOR:

Comment

• NA:

voila, zie je nu dat dit ook mogelijk is... ook al zegt uw dealer van niet
                    Bij vragen, stel ze maar gerust.

Comment

Debull,

volgende week ga ik naar Duitsland je weet wat het betekent........
                      ik ga proberen om zelf zon mooie fim te maken
                      thx man!!

Comment

• @red: ge zijt wss wel blij met die diffuser...ziet er vetjes uit ook!
                        en thnx voor de comments...duidelijk van een A5 rijder...

Comment

• Zalig, Redbull, echt knap

Off-topic: combineer uw posts anders in 't vervolg eens in één bericht, nu staan er 5 losse berichten van u onder mekaar .

Comment

de tuning is gelukt vandaag, wat een POWER dat ding trekt dooor, is niet normaal
                            gezien de drukte in de stad en het weer, heb ik niet 100% door kunnen trekken......
                            Had je niet beter eerst een stel goede winterbandjes aangekocht om al dat vermogen
                            zonder problemen aan de grond kwijt te raken?

Comment

• Er zijn nu eenmaal mensen die de A5 gekocht hebben vanwege de hoge m'as-tu vu factor om
                              mee rond te paraderen en zo traag mogelijk rijden zodat ze gezien zouden worden.
                              De anderen hebben hem dan weer gekocht vanwege het rijplezier en gebruiken hem dus ook
                              waarvoor hij in de eerste plaats gemaakt is,om te RIJDEN.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                Er zijn nu eenmaal mensen die de A5 gekocht hebben vanwege de hoge m'as-tu vu factor om
                                mee rond te paraderen en zo traag mogelijk rijden zodat ze gezien zouden worden.

Je hebt het toch niet op mij hoop ik.
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  denk van wel.

Comment

• @ Redbull

Om heel eerlijk te zijn vond ik de vorige achterbumper mooier dan de nieuwe.

Anders wel een vette kar hoor.

db
                                    2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      Enkel op diegenen die zich aangesproken voelen vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                        ik heb een vraag over de zetelverwarming in de A5

Bij mij mag je die volle bak (op 6) aanzetten, komt wel warm maar niet zoals bij mn A3 daar kont ge uw gat aan verbranden als hij op 6 stond.
                                        Is dat bij jullie ook zo?
                                        Neen op 6 wordt het na een tijdje echt te warm, dat werkt heel goed bij mij

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Er zijn nu eenmaal mensen die de A5 gekocht hebben vanwege de hoge m'as-tu vu factor om
                                        De anderen hebben hem dan weer gekocht vanwege het rijplezier en gebruiken hem dus ook
                                        waarvoor hij in de eerste plaats gemaakt is,om te RIJDEN.
                                        Goed gezegd en mijn Michelin's zijn goedgekeurd, zeker op sneeuw geven ze geen krimp

Comment

• Is er iemand die weet als de airco compressor in verschillende standen kan draaien?
                                          Sinds de koude is m'n verbruik toch 1-2l gezakt en gezien de dealer zij dat de compressor niet meer werkt onder de 4°C is dat misschien de reden van het hoge verbruik? Als mijn auto vol met vocht zit en die airco dat probeert weg te werken... ??

Ben maar luidop aan het denken dus ik kan er ook volledig naast zitten hé

Comment

Working...
                                          X