Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
sorry maar dat zijn de standaard velgen van de A5 wat ik eigenlijk ERG vind voor zo'n wagen.
Kunnen echt niets beters verzinnen?
Dat vind ik dus ook hé, ik heb dat echt nooit begrepen. Het moet toch mogelijk zijn om ergens een velg met 5 spaken ofzo als standaardvelg te voorzien. Iets in het genre van de velg die bij het s-line pakket zit.
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Het moet toch ook mogelijk zijn om auto's standaard metaallak te geven? Maar dan verkopen ze hun auto's aan gemiddeld 99% maal de prijs van die optie minder...
Ben hier redelijk nieuw.heb een vraag ivm winterbanden en prijs voor audi a5.
Ben sinds een maand eigenaar van een a5 3.0tdi cabrio vandaag prijs gevraagt in garage dit stellen ze me voor
velgen +banden 895 euro voor 4 velgen 5 spaaks + banden dunlop sp d3 .
1) zijn dit goeie banden
2) is dit een correcte prijs ,zoniet graag even jullie mening.
mvg
Ben hier redelijk nieuw.heb een vraag ivm winterbanden en prijs voor audi a5.
Ben sinds een maand eigenaar van een a5 3.0tdi cabrio vandaag prijs gevraagt in garage dit stellen ze me voor
velgen +banden 895 euro voor 4 velgen 5 spaaks + banden dunlop sp d3 .
1) zijn dit goeie banden
2) is dit een correcte prijs ,zoniet graag even jullie mening.
mvg
Om welke maat van velgen / banden gaat het?
Als het 17" velgen zijn dan is een prijs van 895 euro voor velgen en banden een goede prijs denk ik.
Je zult evenveel goede als slechte commentaren hebben over deze Dunlop banden, ik rij nu ook met Dunlop zomerbanden en ik moet zeggen dat deze minder presteren dan de Michelin Pilot Sport banden.
Van Dunlop winterbanden weet ik het echter niet.
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
is wel leuk met quatro en winterbanden in de sneeuw,
Ja als ik al die mensen zie sukkelen en ik op m'n gemakske overal doorrij, dan krijgt ge soms blikken van hoe doet die dat... By the way, ben zeer content over m'n Dunlop winterbanden (18"), wat niet kan gezegd worden van m'n Dunlop zomerbanden (19")...
Dat vind ik dus ook hé, ik heb dat echt nooit begrepen. Het moet toch mogelijk zijn om ergens een velg met 5 spaken ofzo als standaardvelg te voorzien. Iets in het genre van de velg die bij het s-line pakket zit.
De policy van Audi is "opties verkopen" tegen grote prijzen dus zo'n standaard velg is "perfect" is dat plaatje.
99% van de gekochte Audi's is met "andere" velgen dus winst
sorry maar dat zijn de standaard velgen van de A5 wat ik eigenlijk ERG vind voor zo'n wagen.
Kunnen echt niets beters verzinnen?
Maar jongens toch,pakweg 15 jaar geleden kreeg je standaard 13" of 14" stalen velgen en was een 15" of 16"
alu velg al de max.
Nu standaard alu 17" is al te min voor de jeugd,waar eindigt het?
Je mag het draaien of keren zoals je wil maar een A5 is nog altijd geen Porsche,Ferrari of Lambo hé.
Voor niks gaat de zon op en dat is tot vandaag nog steeds zo.
Dunlop Sportmaxx GT (zomerband) is de slechtste band die ik ooit heb gehad.
Heb ze er dan ook afgegooid na 3000 km om te vervangen door Michelin PS2.
Op mijn minibusje (Opel Vivaro lang chassis) zitten,als winterband ook Dunlop's en ben hier heel tevreden van.
ik heb vandaag Michelin winterbanden kunnen kopen in duitsland, het verschil is zeker duidelijk
heeft iemand interesse in
Michelin zomerbanden 225/50/17 2x 6mm en 2x 5mm, de banden hebben in totaal 33.000km gelopen
laat me weten
Alvast bedankt voor het onderdeel-nummer, dan is er geen discussie in de garage
Grtz.
Nick
Onderdeel is momenteel niet leverbaar/back-order, tenzij er ergens een dealer dit nog op stock zou hebben liggen (kans is erg klein). Prijs voor het onderdeel zit ergens rond de 800 €.
Audi B&O DIEST mag je ook toevoegen aan het lijstje van slechte garages !
Vooraleer op onderhoud te gaan heb ik eerst ff telefonisch contact genomen met hun om de prijs te kennen om me later niet zomaar alles te kunnen aansmeren.
Bij het afhalen van de wagen was de prijs zo maar eventjes met 125 euro gestegen zonder speciale zaken ( 30.000 km smering).
Toen ik hun erover aansprak kreeg ik eerst te horen dat ze meer olie hadden moeten gebruiken dan eerst gedacht. STEL U VOOR !! 8,5 liter olie aangerekend terwijl de handleiding spreekt van 7,6.
Daarna was het: de prijs die ik aan de telefoon doorgekregen had was zonder BTW wat uiteindelijk ook niet klopt. Je staat gewoon machteloos aangezien je de wagensleutels niet terug krijgt zonder te betalen.
Stelletje bedriegers zijn het.
Deze morgen dan toch moeten uithalen en zelf aan 20km/h met ESP off kwam ik met moeite vooruit!!
Ik kan net nog het begin van mijn oprit oprijden en dan stond hij vast... niet meer verder te krijgen.
20inch +255 banden = skilatjes in de sneeuw en is dus ook not done.
Yo!
Op mijn A5 SB is het met de winterbanden heerlijk rijden.
Dit was al zo in de overregende maand november, en nu zeker in het prachtige witte winterweer.
Mijn winterbanden zijn van het Finse merk Nokian, en ik ben er echt enorm tevreden over!
Alleen jammer dat er zoveel 'kruipers' voor me uit rijden, waardoor ik het volle potentieel van mijn banden niet kan benutten.
Comment