Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Juicht.

Mijn Audi A5 is gearriveerd. Was voorzien voor KW47. Volgende week haal ik 'm op.

Kleine mod besteld: chroom uitlaatpijpen. Kleine nummerplaat vooraan.
    Last edited by ; 19/11/2009, 16:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      We hebben ook een accidentje gehad (in ons recht hoor!) en de achterbumper was geschaafd...

kostprijs = 1075€
      Duur schaafwondje... je hebt ineens een andere bumper laten steken waarschijnlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
        Torenhoge verzekeringspremies???

Ik rijd ondertussen 27 jaar met de wagen, en als ik dit bekijk is een verzekeringspremie niet duurder dan pakweg 25 jaar geleden, maar dan wel voor een wagen met een gelijkaardig vermogen.
        Niet vergeten dat alle wagens nu bijna het dubbele hebben aan vermogen, en zeker het dubbele kosten in nieuwwaarde.

Maar alé, dit was efkes off-topic.
        Graag nu terug verder keuvelen over de technische kanten en de schoonheid van een Audi...

Greetz,

Stelo
        Ja,voor ons,mannen op leeftijden voorbeeldige bestuurders,maar ga maar eens horen als 20-jarige
        Ik betaal nu ook maar 1260€ voor een full omnium zonder franchise en dat is idd.niet veel meer dan
        ik pakweg 20 jaar geleden betaalde voor een kar die minder dan de helft van deze kostte.
        Maar,voor onze taxi's betalen we wel 4500€ per jaar met een vrijstelling van 10%van de cataloguswaarde
        van het voertuig en dat vindt ik niet bepaald weinig.

Comment

• Mmmm, ik ga de fiscus niet op ideeën brengen...
          Last edited by ; 19/11/2009, 16:54.

Comment

We hebben ook een accidentje gehad (in ons recht hoor!) en de achterbumper was geschaafd...

kostprijs = 1075€
            en mijn full omnium verzekering kost mij maar 1500€/jaar.

Dus tis al bijna terug betaald...dus ik zie niet in waarom je voor zo'n wagen géén full omnium verzekering neemt...
            Uhu, idd bij mij ook full omnium kost mij wel 1900€/jaar (ik ben 7 jaar jonger en m'n wagen kost ongvr. 55k) en heb vanaf dag 1 dat ik hem ging oppikken kras tot op het ijzer in mijn capeau gevolg deze moet volledig herspoten worden, kweet er nog geen prijs van maar ik ben al blij dat ik geen vrijstelling heb vd. verzekering, bij de dealer ontkennen ze natuurlijk dat zij die kras erin gemaakt hebben nuja khad ook niets anders verwacht van die wolven.

Achteraf blij dat ik deze verzekering koos want ik heb nog een jaar te gaan en verwacht nog krassen dus ik zal het snel terugverdienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
              bij de dealer ontkennen ze natuurlijk dat zij die kras erin gemaakt hebben nuja khad ook niets anders verwacht van die wolven.
              Sorry dat ik het nogmaals zeg maar die dealer met 25 jaar ervaring weet precies hoe met klanten om te gaan

- oude grille bijhouden
              - krassen ontkennen
              - geen weet hebben van accessoires...

Comment

• Zou me verwonderen dat het een echte was vermits hij pas eind deze maand voorgesteld wordt maar hier dus een RS5 faker

Comment

• tankinhoud

ik vind het wel ambetant dat ze er zo een kleine mazoutbak onder steken, een zielige 60 liter.
                  ik rij nooit tot de laatste drup , dus kan ik om de 500 km gaan tanken.

zelfs bij een camionet steken ze standaard 90 liter
                  Last edited by BARTVDS; 19/11/2009, 18:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bart7457 Bekijk Berichten
                    ik vind het wel ambetant dat ze er zo een kleine mazoutbak onder steken, een zielige 60 liter.
                    Ik rij nooit tot de laatste drup , dus kan ik om de 500 km gaan tanken.

Zelfs bij een camionet steken ze standaard 90 liter

tfsi ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                      ik rij nooit tot de laatste drup , dus kan ik om de 500 km gaan tanken.

zelfs bij een camionet steken ze standaard 90 liter
                      Lol, ik heb ook dat probleem!!
                      bij mij is het een TFSI en gemiddeld verbruik is nu 10,4 liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        Zou me verwonderen dat het een echte was vermits hij pas eind deze maand voorgesteld wordt maar hier dus een RS5 faker

wat ne zever, laat die S5 er toch gewoon opstaan

Comment

Dit gebeurt meestal door mensen die veel belang hechten aan uiterlijk vertoon.
                          Ze etaleren meer dan het in werkelijkheid is.
                          Betreffende zielepoten bezitten ook een zeer klein piemelke

Comment

lol, gisteren in Antwerpen ook nog een S5 (2.7 TDI ) tegengekomen
                            So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                              lol, gisteren in Antwerpen ook nog een S5 (2.7 TDI ) tegengekomen

hihihihi...die moeten zich toch zeer klein voelen wanneer je dan van de weg geveegd word door iemand met een echte S5 of in het geval van de RS5 door iemand met een echte RS4 of 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                Achteraf blij dat ik deze verzekering koos want ik heb nog een jaar te gaan en verwacht nog krassen dus ik zal het snel terugverdienen.
                                Let wel op, dat je uw verzekering niet teveel aanspreekt, want daar zullen ze niet om lachen

Elk dossier is een schadedossier, in uw recht of niet! En als jij zo'n bv. 3x in een jaar hen nodig hebt, verwacht dan maar zeker een brief daaromtrent. Het is niet de bedoeiling dat je verdient aan een verzekering hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                  tfsi ??
                                  nee TDI 3.0 gem verbruik 11 liter wel nog redelijk nieuw, maar ik denk niet dat ik ver onder de 10 liter ga geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                    nee TDI 3.0 gem verbruik 11 liter wel nog redelijk nieuw, maar ik denk niet dat ik ver onder de 10 liter ga geraken

Lijkt me toch een heel hoog verbruik

Comment

• MTM brengt de 2.0Tfsi 180 pk/211 pk naar 270pk en 390 nm.prijs 1125 euro incl plaatsing.
                                      Wat zou het beste zijn MTM of ABT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                        mtm brengt de 2.0tfsi 180 pk/211 pk naar 270pk en 390 nm.prijs 1125 euro incl plaatsing.
                                        Wat zou het beste zijn mtm of abt?
                                        een versterkte koppeling alvorens te tunen !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                          MTM brengt de 2.0Tfsi 180 pk/211 pk naar 270pk en 390 nm.prijs 1125 euro incl plaatsing.
                                          Wat zou het beste zijn MTM of ABT?
                                          Tsja, principe zal hetzelfde zijn, maar bij ABT neemt Audi de garantie over...

Comment

Working...
                                          X