Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
    ik ben geen verkoper maar...

- geen parkeersensoren? je ziet echt weinig in die wagen (je zit laag dus slecht zicht rondom + forse B-stijl)
    - metallic?
    - cruise control? is niet standaard...
    - alarm?
    - je hebt nu een kale middenconsole (geen mmi), is echt wel handig

Dat pack intenso plus is toch wel max vind ik, maar natuurlijk moet je zelf zien wat belangrijk is voor je. Succes met de config, da's het leukste vind ik )
    cruise-control niet in de Lounge op een A5 ?

Comment

ik ben geen verkoper maar...

- geen parkeersensoren? je ziet echt weinig in die wagen (je zit laag dus slecht zicht rondom + forse B-stijl)
      - metallic?
      - cruise control? is niet standaard...
      - alarm?
      - je hebt nu een kale middenconsole (geen mmi), is echt wel handig

Dat pack intenso plus is toch wel max vind ik, maar natuurlijk moet je zelf zien wat belangrijk is voor je. Succes met de config, da's het leukste vind ik )
      Is metaalkleur ja...

Ok parkeersensoren kan er misschien nog wel bij..

Cruise control gebruik ik toch ni...
      Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
      http://www.aanbod.be

Comment

• Ok hier een aangepaste config:

A5
        TFSI 2.0L 132KW 180pk / Multitronic
        € 40.168,70
        - Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven

Getinte ruiten
        Grijs getinte ruiten (26%) zijruiten vanaf B-stijl inclusief achterruit € 508,20 Pack ¨Intenso¨
        Pack ¨Intenso¨:

- Metaalkleur
        - Acoustic Parking System achteraan
        - Snelheidsregelaar
        - Volumetrisch en perimetrisch alarm
        - Radio Concert
        € 1.800,00 Alu velgen ¨6-Armen Parabool¨
        4 Aluvelgen ¨6-Armen PARABOOL¨ 8 x 17
        met 245/45 R17 banden.
        € 484,00 Audi Music Interface
        Audi Music Interface:

-iPod voorbereiding in handschoenkastje (iPod niet meegeleverd!!)
        -Compatibel met iPod's van de 4e generatie of hoger en iPhone (muziek gedeelte), USB en MP3 lezers. (enkel USB 2.0). De iPod Shuffle sluit zich aan zoals de MP3-lezer.
        -Bediening via MMi en (optioneel) multifunctiestuur met weergave van iPod menu structuur
        -aansluitmogelijkhe id van MP3-spelers of USB-memorystick (enkel USB 2.0)
        € 290,40 Audi Soundsystem
        Audi Soundsystem:

- 6-kanaalsversterker
        - Totaal vermogen van 180Watt
        - 10 luidsprekers (waarvan 1 centrale luidspreker in dahboard en 1 subwoofer)
        € 423,50 Boordcomputer in kleur
        Boordcomputer met kleurenscherm € 181,50 Multifunctie sportstuur
        Multifunctie sportstuur in leder, gedeeltelijk geperforeerd € 217,80 Zonder kentekens € 0,00 Buitenspiegels Pack 1
        Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels.
        Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
        € 278,30

Comment

• Ik mis S line, S line exterieur, GPS, deftige velgen, ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik mis S line, S line exterieur, GPS, deftige velgen, ..
            ik mis geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
              ik mis geld
              Groot gelijk, er zijn belangrijker dingen dan een auto. Helemaal tevreden zijn kan bijna nooit, zou trouwens maar een saai leven zijn

Comment

Groot gelijk, er zijn belangrijker dingen dan een auto. Helemaal tevreden zijn kan bijna nooit, zou trouwens maar een saai leven zijn
                Ik twijfel wel nog altijd met een mercedes c avant garde met amg design pack

Comment

• ik zou ook nog eens nadenken over het nemen van:
                  * servotronic
                  * Xenon (anders geen DRL LEDs)
                  * sportzetels

en ja, met 17" velgen komt een A5 niet echt tot z'n recht IMHO

Die promo van het gratis loungepakket is toch wel al een dikke korting ...
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                    ik zou ook nog eens nadenken over het nemen van:
                    * servotronic
                    * sportzetels

ow ja, xenon is zeker een must, dat maakt hem net zo mooi...

Comment

ik mis geld
                      Dan zou ik eerlijk gezegd niet voor een A5 gaan ..

Comment

Was ik idd ook nog vergeten. Hoe zijn A5 nu geconfigureerd is komt het wat "willen maar niet kunnen" over, ook al kan het best zijn dat de koper 100% tevreden is met wat hij gekozen heeft. En je koopt een wagen nog altijd voor jezelf. Maar ik zou steeds met "had ik nu dat nog maar, of dat .." in mijn hoofd zitten

En een A5 zonder led's is geen A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                          Mijne staat voor productieweek 40 (deze week dus)
                          Wanneer mag ik die dan verwachten in de garage? Begin volgende week? of is dat te vroeg?
                          De vrijdag van dezelfde week, of maandag week erop, ten laatste dinsdag.
                          Rijklaar eind van die week...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                            ik zou ook nog eens nadenken over het nemen van:
                            * servotronic
                            * sportzetels

id, servotronic MOET je echt nemen en smijt die getinte ruiten eruit... is echt niet mooi!

Comment

id A5 zonder leds is géén A5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Dan zou ik eerlijk gezegd niet voor een A5 gaan ..
                                Zoals ik zie, ga voor een renault laguna coupé en je hebt met uw budget gewoon een FULL FULL option! Maar ja dan rijd je wel niet met een audi maar "moet" dat dan??
                                Ga dan voor een full A3 of leuke A4?

Als je ooit uw A5 gaat verkopen (en ja, je gaat hem ooit eens verkopen), krijg je er géén fluit voor...

Comment

• een vraag van een niet Belg.
                                  stel dat ik een S5 ga kopen, moet ik weer 5000BIV betalen, al heb ik al nummerplaaten en krijg ik mijn BIV van deze auto nog terug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                    Zoals ik zie, ga voor een renault laguna coupé en je hebt met uw budget gewoon een FULL FULL option! Maar ja dan rijd je wel niet met een audi maar "moet" dat dan??
                                    Ga dan voor een full A3 of leuke A4?

Als je ooit uw A5 gaat verkopen (en ja, je gaat hem ooit eens verkopen), krijg je er géén fluit voor...
                                    Is een princiepekwestie, ik geef mijn geld niet uit aan dat soort merken

Ik rijd nu met een SLK, heb ik echt geen zin om met een renault te gaan rijden.

Maar het klopt wel wat jullie zeggen denk ik, dat de restwaarde laag is met zo weinig opties...

Dan denk ik dat het toch een mercedes C gaat worden

Comment

Is een princiepekwestie, ik geef mijn geld niet uit aan dat soort merken

Ik rijd nu met een SLK, heb ik echt geen zin om met een renault te gaan rijden.

Maar het klopt wel wat jullie zeggen denk ik, dat de restwaarde laag is met zo weinig opties...

Dan denk ik dat het toch een mercedes C gaat worden
                                      of A4 ? A5 sportback? Occasie A5??
                                      Zoveel opties dat je hebt man...

Comment

• hi Blaugrana als jij een kale A5 wil kopen, moet je het gewoon doen.
                                        niet iedereen heeft 50k.
                                        maar 1 ding moet je zeker doen, lerenbekleding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          of A4 ? A5 sportback? Occasie A5??
                                          Zoveel opties dat je hebt man...
                                          A5 sportsback is toch duurder dan de coupe!?

Comment

Working...
                                          X