Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zit bij in het pack "Intenso Plus", denk niet dat je navigatie apart kan selecteren
Als ik Lounge pack kies, is er dan wel een multimediaschermpje aanwezig? (is 2300 euro korting op dat pakket nu).
Want zonder beeldscherm vind ik het toch maar saai ...
Als ik Lounge pack kies, is er dan wel een multimediaschermpje aanwezig? (is 2300 euro korting op dat pakket nu).
Want zonder beeldscherm vind ik het toch maar saai ...
Nee, lounge is enkel lederen zetels, zetelverwarming, sportstuur en automatische binnen/buitenspiegels. Voor een MMI scherm + kleurenboordcomputer moet je dat intenso plus pack nemen.
Het probleem kan opogelost worden door het beter wegwerken van loshangende kabels of door het dynomatten van de hoedeplank denk ik. Heb het zelf nog niet voorgehad dus ik weet niet echt wat je bedoeld met de trillingen.
Ja ging het gisteren zelf eens bekijken maar eer dat ik tijd had was het al weer donker, de dagen worden verdekke serieus korter Merci voor de tips!
Nee, lounge is enkel lederen zetels, zetelverwarming, sportstuur en automatische binnen/buitenspiegels. Voor een MMI scherm + kleurenboordcomputer moet je dat intenso plus pack nemen.
Ok dat pack intenso plus is me wat te duur...dan gebruik ik mijn tomtom nog wel ff :-)
Moet ik iets speciaal selecteren wanneer ik ipod wil gebruiken zodat ik het gewoon in handschoenkastje kan leggen en bedienen op de radio zelf?
AMI he, maar ik dacht dat je daarvoor ook een MMI nodig had... RedBull gaat dat zeker weten
voor iPod moeten én AMI én speciaal kabeltje aanwezig zijn, anders niet te bedienen via MMI
eigenlijk is wel wat prutsen vergeleken met de SD-kaarten die voor een hele tijd in de wagen blijven
iPod via AUX is ellendig (weinig dynamiek... vergeleken met een goede oude CD... of de FM-band
voor iPod moeten én AMI én speciaal kabeltje aanwezig zijn, anders niet te bedienen via MMI
eigenlijk is wel wat prutsen vergeleken met de SD-kaarten die voor een hele tijd in de wagen blijven
iPod via AUX is ellendig (weinig dynamiek... vergeleken met een goede oude CD... of de FM-band
Wat kost een AMI?
En wat kunnen jullie aanbevelen? Radio concert goed genoeg of de symphony echt wel de moeite?
Comment