Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fok die A7 als die ooit in productie gaat dan weet ik het wel !!

ik ben verliefd (alweer)

Comment

• ik zie de toegevoegde waarde van uw post niet in het forum van de a5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
        Wat vinden de heren ex-dj's van het B&O-systeem?
        Moet nog maand wachten eer ik het zal kunnen aanhoren ... .

Comment

• Mijne staat voor productieweek 40 (deze week dus)
          Wanneer mag ik die dan verwachten in de garage? Begin volgende week? of is dat te vroeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            ik zie de toegevoegde waarde van uw post niet in het forum van de a5
            dude ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
              dude ...
              Het is wel zo Waarom zou je zoiets hier posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Het is wel zo Waarom zou je zoiets hier posten?
                Chill dude

Comment

• Bij het configureren vna mijn a5 coupe kan ik nergens navigatiesysteem selecteren, is dat standaard ingebouwd ofzo?
                  Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                  http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                    Bij het configureren vna mijn a5 coupe kan ik nergens navigatiesysteem selecteren, is dat standaard ingebouwd ofzo?
                    Zit bij in het pack "Intenso Plus", denk niet dat je navigatie apart kan selecteren

Comment

Bij het configureren vna mijn a5 coupe kan ik nergens navigatiesysteem selecteren, is dat standaard ingebouwd ofzo?
                      het is een audi wat denkt ge nu zelf
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                        Chill dude
                        Ik chill toch Maak mij niet druk ofzo hé, vind gewoon dat redbull wel een punt heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                          Mijne staat voor productieweek 40 (deze week dus)
                          Wanneer mag ik die dan verwachten in de garage? Begin volgende week? of is dat te vroeg?
                          Ik vrees dat begin volgende week dan wat vroeg zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                            Zit bij in het pack "Intenso Plus", denk niet dat je navigatie apart kan selecteren
                            Als ik Lounge pack kies, is er dan wel een multimediaschermpje aanwezig? (is 2300 euro korting op dat pakket nu).
                            Want zonder beeldscherm vind ik het toch maar saai ...

Is de BIV bij een 2.0 TFSI ook 2500 euro?

Comment

Als ik Lounge pack kies, is er dan wel een multimediaschermpje aanwezig? (is 2300 euro korting op dat pakket nu).
                              Want zonder beeldscherm vind ik het toch maar saai ...
                              Nee, lounge is enkel lederen zetels, zetelverwarming, sportstuur en automatische binnen/buitenspiegels. Voor een MMI scherm + kleurenboordcomputer moet je dat intenso plus pack nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                Het probleem kan opogelost worden door het beter wegwerken van loshangende kabels of door het dynomatten van de hoedeplank denk ik. Heb het zelf nog niet voorgehad dus ik weet niet echt wat je bedoeld met de trillingen.
                                Ja ging het gisteren zelf eens bekijken maar eer dat ik tijd had was het al weer donker, de dagen worden verdekke serieus korter Merci voor de tips!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Ik chill toch Maak mij niet druk ofzo hé, vind gewoon dat redbull wel een punt heeft
                                  Tuurlijk heeft ie een punt, mijn interventie was ironisch bedoeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                    Nee, lounge is enkel lederen zetels, zetelverwarming, sportstuur en automatische binnen/buitenspiegels. Voor een MMI scherm + kleurenboordcomputer moet je dat intenso plus pack nemen.
                                    Ok dat pack intenso plus is me wat te duur...dan gebruik ik mijn tomtom nog wel ff :-)

Moet ik iets speciaal selecteren wanneer ik ipod wil gebruiken zodat ik het gewoon in handschoenkastje kan leggen en bedienen op de radio zelf?

Comment

Ok dat pack intenso plus is me wat te duur...dan gebruik ik mijn tomtom nog wel ff :-)

Moet ik iets speciaal selecteren wanneer ik ipod wil gebruiken zodat ik het gewoon in handschoenkastje kan leggen en bedienen op de radio zelf?
                                      AMI he, maar ik dacht dat je daarvoor ook een MMI nodig had... RedBull gaat dat zeker weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                        AMI he, maar ik dacht dat je daarvoor ook een MMI nodig had... RedBull gaat dat zeker weten
                                        voor iPod moeten én AMI én speciaal kabeltje aanwezig zijn, anders niet te bedienen via MMI
                                        eigenlijk is wel wat prutsen vergeleken met de SD-kaarten die voor een hele tijd in de wagen blijven
                                        iPod via AUX is ellendig (weinig dynamiek... vergeleken met een goede oude CD... of de FM-band

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          voor iPod moeten én AMI én speciaal kabeltje aanwezig zijn, anders niet te bedienen via MMI
                                          eigenlijk is wel wat prutsen vergeleken met de SD-kaarten die voor een hele tijd in de wagen blijven
                                          iPod via AUX is ellendig (weinig dynamiek... vergeleken met een goede oude CD... of de FM-band
                                          Wat kost een AMI?

En wat kunnen jullie aanbevelen? Radio concert goed genoeg of de symphony echt wel de moeite?

Comment

Working...
                                          X