Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
    Duidelijk de uitspraak van iemand die een auto koopt (wil kopen)die in feite overgebudgeteerd is ...

Sorry, maar een A5 zonder LED's
    Dat is toch geen kwestie van boven uw budget te gaan,het stopt ergens denk ik.
    Had ook liever een full-option gehad,dus wil dit zeggen dat ik beter een A4 had gekocht.
    Snap de logica niet en uiteindelijk doet iedereen waar hij zin in heeft,al is het ne volledig kale.
    Verandert weinig of niets aan het rijplezier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
      Ik heb beslist, ik ga voor...

A5 Coupe 2.0 benzine ZWART
      Multitronic
      Bruine lederen zetels
      19inch Y-velgen
      Xenon LED lights
      Audi Soundsysteem
      Audi Multimedia Interface
      Mijn gedacht: koop u iets anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Mijn gedacht: koop u iets anders
        amai, stoere, gegronde niveau-reactie seg...
        Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
        http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
          Zoals ik zeg :-) en ik schaam me er echt niet voor..Over de veiligheid spreek ik me niet uit, maar volgens mij kan dit discreter zoals bv Saab het doet met een dun LED streepje ipv al die aparte Ledjes. Veel stijlvoller en minder lunapark :-p. Toen de A5 werd voorgesteld was het nog redelijk vermits het hem onderscheide van de rest. Nu rijd zelf een 'standaard' A3 met LED's rond, maar wel met 16 duims velgen, standaard zetels enz om toch maar die LED's te kunnen betalen. Want de meeste doen het om de LED's en niet de Xenon. Hel, dit weekend kwam ik zelf een Passat oude generatie tegen met net de zelfde als de A5, maar dan aftermath. Zegt genoeg.
          Eerlijk gezegd vind ik die lichten van Saab mottig met dat streepje, maar dat is goesting en smaak Verder zie ik niet zoveel nieuwe A3's met LED's rondrijden, en als ze er mee rondrijden zijn ze meestal aardig uitgerust.

Comment

Moet ik dan telkens opnieuw herhalen wat ik altijd al heb gezegd? Naar mijn mening vind ik het jammer om een A5 te bestellen waar teveel op bespaard is. Ik krijg al heel de tijd het gevoel dat je boven budget aan het shoppen bent. Soit, jij moet er mee rijden en daar gaat het om, maar ik in uw plaats ben wat lager gaan shoppen. Volgens mij ga je achteraf teveel denken van "had ik dat maar, of dat maar, of ..".

En ik vind uw reactie ook heel stoer, echt

Comment

Moet ik dan telkens opnieuw herhalen wat ik altijd al heb gezegd? Naar mijn mening vind ik het jammer om een A5 te bestellen waar teveel op bespaard is. Ik krijg al heel de tijd het gevoel dat je boven budget aan het shoppen bent. Soit, jij moet er mee rijden en daar gaat het om, maar ik in uw plaats ben wat lager gaan shoppen. Volgens mij ga je achteraf teveel denken van "had ik dat maar, of dat maar, of ..".

Als je een auto koopt moet je nou eenmaal een bepaald budget in gedachte houden, anders kan je verder en verder blijven gaan...

Ik zie ook niet in wat er bespaard geweest is aan mijn configuratie, aangezien ik niet meer dan dat nodig heb? (behalve gps dan, maar om die reden ga ik geen totaal andere auto kiezen).

Erg veel praat trouwens voor iemand die rondhangt in het A5 forum terwijl die een A3 heeft...
              Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
              http://www.aanbod.be

Comment

Is dat nu een reactie op iemand die hier z'n bestelling met trots plaatst?
                Ik ben al blij dat hij geen 2.0 TDI koopt, want dat had hij moeten doen als het echt een kwestie was van binnen een strikt budget te blijven.
                Mijn gedacht: beter een auto van een klasse hoger dan ééntje beladen met dingen die je zelden gebruikt. En waarvoor je zelf de volle pot betaalt maar later quasi niets voor terugkrijgt.

Comment

Ik zie ook niet in wat er bespaard geweest is aan mijn configuratie, aangezien ik niet meer dan dat nodig heb? (behalve gps dan, maar om die reden ga ik geen totaal andere auto kiezen).
                  Je bent niet alleen.
                  Ik vraag me af waarom er tegenwoordig alleen nog maar auto's zouden mogen worden besteld die volsteken met opties?

Comment

Erg veel praat trouwens voor iemand die rondhangt in het A5 forum terwijl die een A3 heeft...
                    Nu dat noem ik eens een volwassen reactie ! Ik zie niet in waarom ik hier mijn mening niet mag verkondigen omdat ik "maar" met een A3 rijd. Moest je beter weten zou je het zelf niet zeggen, want je zet jezelf voor schut nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                      Is dat nu een reactie op iemand die hier z'n bestelling met trots plaatst?
                      Ik ben al blij dat hij geen 2.0 TDI koopt, want dat had hij moeten doen als het echt een kwestie was van binnen een strikt budget te blijven.
                      Mijn gedacht: beter een auto van een klasse hoger dan ééntje beladen met dingen die je zelden gebruikt. En waarvoor je zelf de volle pot betaalt maar later quasi niets voor terugkrijgt.
                      De vraag is eigenlijk waarom hier iedereen zijn bestelling plaatst, daar dient dit forum toch eigenlijk niet voor Maar dat is een andere discussie.

Verder deel ik gewoon mijn mening, het is hier toch een openbaar forum niet? Ik zeg er toch bij dat hij er tevreden moet mee zijn en dat dat het belangrijkste is?

Trouwens, je hoeft niet blij te zijn, de 2.0 TDI is duurder dan de 2.0 TFSI 180pk multitronic Dus ik weet niet waarom je die er bijhaalt.

En wat uw gedacht betreft respecteer ik uw mening, maar ik krijg daar een ander gevoel bij. Ieder zijn mening. Sorry dat ik leef hé

Comment

Ondertussen heb jij al mooi bewezen welk niveau jij haalt hé beste Blaugrana

Comment

• Voel je je nu aangevallen? Dat was niet m'n bedoeling, maar ik vind dat hetgeen je wil zeggen weinig tactvol overkomt bij Blaugrana.
                          En dan doel ik zuiver op dit, wat erna komt doet er niet toe:

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Naar mijn mening vind ik het jammer om een A5 te bestellen waar teveel op bespaard is. Ik krijg al heel de tijd het gevoel dat je boven budget aan het shoppen bent.
                          Ik zie niet in wat er besparen aan is als je iets niet nodig hebt? 19 inch velgen en lederen zetels, de rest heeft hij zowat standaard, vind ik anders een erg behoorlijke configuratie.
                          En dat van die TDI wist ik niet, maar bon, er zijn andere factoren dan aankoopprijs. Restwaarde en zo.
                          Wat betreft die bestellingen, ik kan verkeerd zijn, maar je zal voorafgaand aan je eigen bestelling toch ook wel het één en ander bediscussieerd hebben in het topic van de A3?
                          Voor wat de rest betreft: zand erover, want ik heb geen zin in een lange discussie. Ik denk dat je m'n punt wel door hebt, da's het voornaamste.
                          Last edited by ; 06/10/2009, 00:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                            Voel je je nu aangevallen? Dat was niet m'n bedoeling, maar ik vind dat hetgeen je wil zeggen weinig tactvol overkomt bij Blaugrana.
                            Neen, of toch niet door u. Wel door Blaugrana, die het wel heel laag aanpakt vind ik.

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                            Wat betreft die bestellingen, ik kan verkeerd zijn, maar je zal voorafgaand aan je eigen bestelling toch ook wel het één en ander bediscussieerd hebben in het topic van de A3?
                            Ik zou zeggen, check dat topic Daar werd gediscussieerd over het nieuwe Audi A3 model, het model dat ik trouwens eerst NIET ging hebben. Ik kan mij niet herinneren dat ik daar verschillende configs heb gezet om anderen hun mening te vragen. Wel enkele gerichten vragen in "Die of dat", zoals bv. rond een motorisatie. Maar dit is nu niet iets dat ik Blaugrana verwijt, dat is gewoon een algemeen feit sinds de A5, nieuwe A4, nieuwe A6, Opel Insignia, .. Normaal zouden deze topics gewoon vol handige weetjes moeten staan, welke opties welk nut hebben (of net niet), .. En om mooie foto's te plaatsen. Niet om constant configuraties te posten. Maar dat is nu eenmaal de norm ondertussen, valt niet veel meer aan te doen

Comment

• Awel, daar ga ik nu wel volledig mee akkoord.
                              Maar bon, zoiets kan je moeilijk in een reglement zetten natuurlijk.

Comment

Als je een auto koopt moet je nou eenmaal een bepaald budget in gedachte houden, anders kan je verder en verder blijven gaan...

Bespaard op uw configuratie,nen helen hoop me dunkt.
                                1:Geen S-Line
                                2:Geen S-Line Exterieur
                                3:Geen Bang&Olufsen
                                4:Geen 20" Velgen
                                5:Geen achteruitrijcamera
                                6:Geen Bluethoot Telefoon
                                7:Geen TV-Tuner
                                8:Geen Drive-Select
                                9:Geen Adaptieve Cruise Controle
                                10:Geen S5
                                Het is geen doen zo hé,ga eens een segment lager shoppen zeg.

Comment

• Komt gij er nog wat mee lachen ja

Comment

Komt gij er nog wat mee lachen ja
                                    Neen,is vooral zelfmedelijden.

Comment

Neen, of toch niet door u. Wel door Blaugrana, die het wel heel laag aanpakt vind ik.

Ik zou zeggen, check dat topic Daar werd gediscussieerd over het nieuwe Audi A3 model, het model dat ik trouwens eerst NIET ging hebben. Ik kan mij niet herinneren dat ik daar verschillende configs heb gezet om anderen hun mening te vragen. Wel enkele gerichten vragen in "Die of dat", zoals bv. rond een motorisatie. Maar dit is nu niet iets dat ik Blaugrana verwijt, dat is gewoon een algemeen feit sinds de A5, nieuwe A4, nieuwe A6, Opel Insignia, .. Normaal zouden deze topics gewoon vol handige weetjes moeten staan, welke opties welk nut hebben (of net niet), .. En om mooie foto's te plaatsen. Niet om constant configuraties te posten en continu op mekaar te zitten mekkeren over wie de langste heeft --> back on-topic please... Maar dat is nu eenmaal de norm ondertussen, valt niet veel meer aan te doen
                                      is dit dan zo moeilijk voor jullie???

Comment

• Zijn er trouwens al multitronic-rijders (of verhalen van...) van de laatste generatie (7 lamellen) die problemen ondervonden hebben met hun MT na een behoorlijk aantal kilometers? Vroeg mij dit enkel af ivm de spookverhalen van de vorige editie (5 lamellen)...

Comment

• @ Blaugrana,

misschien een klein detail:

De verplichte optie bij uwen 2.0tfsi die de fiscus u gaat sturen van 2500€ mag je ook niet vergeten, en dit samen met een 10 liter benzine verbruik zou je ook best in rekening brengen.
                                          Als je nu al bespaard op uw auto, hoe ga je dan +-200€ benzine / maand ( als je weining km doet) gaan betalen?

Ik moet dit alle dagen vertellen aan mijn klanten, investeringskost tov recurrentkost is ook belangrijk.

Toch succes met je keuze en beslissing maar laat het emotionele ook even achterwege en bekijk uw config ook rationeel.
                                          Heb ik die 19inch wel nodig? is 18 niet ok? Deze kun je altijd veranderen, een GPS die een kritieke optie is bij doorverkoop, zou je beter nemen zodoende je binnen 4 jaar ook de wagen een een leuke prijs kunt verkopen.

Bij het nalaten van GPS, zullen al de "knopjes" in de middenconsole niet aanwezig zijn...

Up to you!

Comment

Working...
                                          X