Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
    In mijn offerte zit een Pack Intenso verwerkt, dat is met "Radio concert". Maar is dat hetzelfde als Audi Soundsystem?

Als ik audi soundsystem wil, moet ik dan ook radio concert nemen? Want dat zit mee in dat pack...
    Hoi,

Het Audi Soundsystem is een uitbreiding op het radiosysteem.
    Dus naast de radio 'concert' komt dit er nog bij.
    Je hebt dan betere luidsprekers, en een extra versterker. Dit geeft een merkelijk beter resultaat dan het standaard versterkingssysteem.

Greetz,

stelo

Comment

• Ik twijfel nog tussen oceaanblauw en zwart, heeft iemand foto van a5 coupe in het oceaanblauw?
      Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
      http://www.aanbod.be

Comment

Ik twijfel nog tussen oceaanblauw en zwart, heeft iemand foto van a5 coupe in het oceaanblauw?
        oceaanblauw is niet meer opgenomen in de CC
        er is wel nog eentje (TFSI) in de stock... wel met bruin leder (beurk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          oceaanblauw is niet meer opgenomen in de CC
          er is wel nog eentje (TFSI) in de stock... wel met bruin leder (beurk)
          Ik zie het al, staat inderdaad niet meer in de catalogus, dan zal het diepzeeblauw pareleffect worden...

Daytona grijs is er ook niet meer? Jammer!
          Last edited by Blaugrana; 04/10/2009, 10:12.

Comment

Ik zie het al, staat inderdaad niet meer in de catalogus, dan zal het diepzeeblauw pareleffect worden...

Daytona grijs is er ook niet meer? Jammer!
            Daytona meestal S-line

Comment

Daytona meestal S-line
              Ik twijfel nog tussen 3 velgen:

10-spaken V-uitvoering (1161,-)
              5-armig Y-design (2081,-)
              245/40 R18 (1560,-)

Die 2de vind ik de mooiste, maar wel het duurste...

Over de xenon-koplampen twijfel ik ook nog, toch ook weer 1100eur...

Comment

• Die loungepack actie is trouwens geldtig t.e.m. maandag 5 oktober, maar mijn offerte is wel opgemaakt op 3 oktober...

als ik nu bv pas woensdag of donderdag zou beslissen, zal ik deze korting dan niet meer krijgen denken jullie?

Comment

Die loungepack actie is trouwens geldtig t.e.m. maandag 5 oktober, maar mijn offerte is wel opgemaakt op 3 oktober...

als ik nu bv pas woensdag of donderdag zou beslissen, zal ik deze korting dan niet meer krijgen denken jullie?
                  Hebben ze op de offerte niet gezet tot hoelang deze geldig is?

Comment

Daytona meestal S-line
                    Daytona is toch normaal enkel op de S / RS modellen? Of was er een aanbieding op de S line? Of je moet zin hebben om €2.500 of zo te betalen voor je kleur ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Hebben ze op de offerte niet gezet tot hoelang deze geldig is?
                      De actie is geldig tot en met 5 oktober...maar heb toch nog wat extra dagen nodig om te beslissen...

Comment

De actie is geldig tot en met 5 oktober...maar heb toch nog wat extra dagen nodig om te beslissen...
                        Bestel hem dan nu ... Je kunt binnen 14 dagen (& langer) dan nog enkele aanpassingen doen aan je bestelling

Natuurlijk zullen er nog andere 'acties' komen ook, bv. het salon, binnenkort Audi-days, ...

Grtz.
                        Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                          Bestel hem dan nu ... Je kunt binnen 14 dagen (& langer) dan nog enkele aanpassingen doen aan je bestelling

Natuurlijk zullen er nog andere 'acties' komen ook, bv. het salon, binnenkort Audi-days, ...

Grtz.
                          Nick
                          Ik wil nog in andere garages gaan horen of ze meer korting kunnen bieden :-)

Comment

Ik wil nog in andere garages gaan horen of ze meer korting kunnen bieden :-)
                            alle offertes die ik ooit heb laten opmaken waren tot einde van de volgende maand geldig
                            akties zijn wel beperkt in de tijd en gelden als je tegen deze datum effektief bestelt (tekent), na deze datum telt de volgende aktie (in het algemeen is de totale prijs het hele jaar ongeveer dezelfde, de akties kunnen mee- of tegenvallen in funktie van je verlangenlijstje
                            ook loopt je hele België af zal je qua eindprijs in een beperkte vork blijven
                            de dealers concurreren zich niet dood... en ze hebben vlug door of je een echte potentiële koper bent of gewoon een timewaster

Comment

• Ik zie eigenlijk bijna alleen maar 19inch velgen rijden...

Comment

• is een offerte sowieso niet altijd 30 dagen geldig?

Comment

Tenzij je geen fan bent van de LED's moet je die gewoon nemen.
                                  Geen Xenon = geen DRL (ledjes)
                                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                    Tenzij je geen fan bent van de LED's moet je die gewoon nemen.
                                    Geen Xenon = geen DRL (ledjes)
                                    toppunt van understatement : Xenons kopen en de Led's doven...

Comment

• Ik heb beslist, ik ga voor...

A5 Coupe 2.0 benzine FantoomZWART
                                      Multitronic
                                      Pack Lounge
                                      Pack Intenso
                                      19inch Y-velgen
                                      Xenon LED lights
                                      Audi Soundsysteem
                                      Audi Multimedia Interface
                                      Servotronic
                                      Boordcomputer met kleurenscherm
                                      Houten inlegplaatjes
                                      Geen kentekens
                                      Last edited by Blaugrana; 05/10/2009, 23:54.

Comment

• Servotronic niet vergeten, zeker met die 19"
                                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Duidelijk de uitspraak van iemand die een auto koopt (wil kopen)die in feite overgebudgeteerd is ...

Sorry, maar een A5 zonder LED's

Comment

Working...
                                          X