Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    En waarom niet helemaal voor madness kiezen en de RS5 helemaal laten preppen. Kuurtje bij MTM.. Als je ziet wat ze met de RS6 doen...
    Als de RS5 ook een 4.2 V8 krijgt ga je daar niet veel meer uit kunnen halen.
    Nu ja, ophanging en remmen e.d. zijn dan wel ineens beter.

Comment

• toch wel vreemd voor iemand met een héél beperkt budget die een "kale" A5 coupé ging kopen en nu plots een E-coupé AMG (!!) gaat kopen...

Maar ja, we zullen dit verkeerd gelezen hebben of je hebt plots een suikertante die overleden is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        toch wel vreemd voor iemand met een héél beperkt budget die een "kale" A5 coupé ging kopen en nu plots een E-coupé AMG (!!) gaat kopen...

Maar ja, we zullen dit verkeerd gelezen hebben of je hebt plots een suikertante die overleden is?
        Ze hebben hele mooie van Minichamps in vele kleuren

Comment

• Of er is 95% crisiskorting bij MB

Comment

of je hebt plots een suikertante die overleden is?
            zolang je achter je PC blijft is een suikertante niet echt nodig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
              Beter lezen dan, ik heb hier nooit getypt dat ik de A5 besteld had. Heb gezegd dat ik beslist had voor de A5 te gaan, maar toen leerde ik opeens de E coupe kennen en ben ik van gedachte veranderd.

Mijn eerst uitspraak kon inderdaad wel wat verwarrend overkomen, maar ik ga wel degelijk de E coupe bestellen

Altijd jammer dat er bepaalde mensen zijn die daar negatieve commentaar op hebben...

Trek ik mij daar iets van aan? Nee ;-)
              Rijd ik binnenkort in een E Coupe? Ja :-)
              Eerst konden er nog géén LED's vanaf en nu kies je voor een auto die budgettair 20% hoger ligt standaard. Leg mij maar eens uit hoe dit kan ???

Ken je dat liedje wat vorig jaar (Norway) het songfestival gewonnen heeft ??? Denk dat dit er veel van weg heeft

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                Ze hebben hele mooie van Minichamps in vele kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
                  Eerst konden er nog géén LED's vanaf en nu kies je voor een auto die budgettair 20% hoger ligt standaard. Leg mij maar eens uit hoe dit kan ???

Ken je dat liedje wat vorig jaar (Norway) het songfestival gewonnen heeft ??? Denk dat dit er veel van weg heeft

http://www.youtube.com/watch?v=-8JRt...layer_embedded

inderdaad, bizar...

ps:

Comment

• sorry, de AMG versie heb ik niet gevonden

Comment

sorry, de AMG versie heb ik niet gevonden
                      geen nood, de kleur zal zeker in de smaak vallen, ook is dat geen Palladium
                      ik denk ook dat de full omnium-verzekering van deze binnen budget zal blijven

Comment

sorry, de AMG versie heb ik niet gevonden
                        Dit is de AMG-versie ... toch?? Die leds vooraan, ander grill, ...
                        Last edited by ; 14/10/2009, 03:35.

Comment

• Ok.. kunnen we daar nu niet gewoon mee stoppen. Who gives a f*ck welke auto de jongeheer wil of gaat bestellen. Wil hij een kale A5 OK, ziet hij ineens een vette E-coupé, ook goed. Wat maakt het nu uit dat hij dit al dan niet kan betalen. Ieder zijn ding. Zoals al gezegd is: dromen kan heel mooi zijn en je moet dromen in het leven. Maar kunnen we aub de zever op de vorige pagina's vergeten en gewoon terug naar interessante lectuur gaan?

Ik weet het, ik ben nen Johnny.. maar ik vind het nog iets hebben.

Comment

Ok.. kunnen we daar nu niet gewoon mee stoppen. Who gives a f*ck welke auto de jongeheer wil of gaat bestellen. Wil hij een kale A5 OK, ziet hij ineens een vette E-coupé, ook goed. Wat maakt het nu uit dat hij dit al dan niet kan betalen. Ieder zijn ding. Zoals al gezegd is: dromen kan heel mooi zijn en je moet dromen in het leven. Maar kunnen we aub de zever op de vorige pagina's vergeten en gewoon terug naar interessante lectuur gaan?
                            Volledig gelijk, maar zo'n voorzet moet je toch inkoppen? ik kon't niet laten

Comment

Ik weet het, ik ben nen Johnny.. maar ik vind het nog iets hebben.
                              Dit vind ik nog best goed meevallen ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Dan zijde gij nog ne groteren Johnny dan ik.

Comment

• Ik zou het toch maar raar vinden dat mercedes een superkorting geeft op een nieuw model bij bmw zou ik dat nog begrijpen nu er een lichte facelift komt op de 3-coupe.
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    Dit is de AMG-versie ... toch?? Die leds vooraan, ander grill, ...
                                    Nee.

Comment

Dan zijde gij nog ne groteren Johnny dan ik.
                                      Dit vind ik verre van Johnny

Comment

Dit vind ik verre van Johnny

ai, al maar geluk dat smaken kunnen verschillen dan, vond het een redelijk klakskes gehalte hebben Maar soit, moest ik hem krijgen, tzou wel beter vooruit gaan dan mijn dieseltje

Comment

Kan alleen met een V8 biturbo onder de motorkap met minstens 600 pk! Velgen mogen ook niet zwart zijn. Soort van black series van Audi, m.a.w. nog gemener en nog exclusiever dan RS5.

Comment

Working...
                                          X