Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk ruil mijn A5 dieselstoof voor nen RS5 den dag dat hij verkrijgbaar is... Ik hunker naar hogere toerentallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk ruil mijn A5 dieselstoof voor nen RS5 den dag dat hij verkrijgbaar is... Ik hunker naar hogere toerentallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten450pk is toch wat magertjes in vergelijking met de bijna 600 paarden van een (oudere) RS6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe had trouwens gerust al een S5 kunnen kopen dan, ipv die tractorMaar aangezien dak ga verhuizen naar de bewoonde wereld heeft hij toch geen enkel nut meer. En dan wacht ek liever op den RS5 ipv van nu nen S5 te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenS5 + MTM supercharger, ik zou dat denk ik zelfs liever hebben dan een RS5 (die waarschijnlijk met hoogtoerige 4.2 komt).
Wisselen voor een stock S5 zou ik ook niet doen, want die is niet sneller dan hetgeen je nu hebt als ik sommige van je posts lees.Kuurtje bij MTM.. Als je ziet wat ze met de RS6 doen...
Comment
-
Blaugrana
Nou ik heb eindelijk beslist, het gaat de zwarte e coupe met amg pack worden, alleen over de kleur zetels ben ik nog niet uit... Zag hem net nog ergens geparkeerd staan en damn...wat een beest
Ga deze week bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHad die hier niet gezegd dat hij een A5 besteld had?Maar met dromen is er niets mis. En daar gaat het ten slotte om bij auto's, niet? Dromen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenGeen paniek. Hij zal ook geen E coupé bestellen!Maar met dromen is er niets mis. En daar gaat het ten slotte om bij auto's, niet? Dromen...
Je mag dromen, maar hou het toch een beetje realistisch (vooral naar anderen toe, dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenVreemd
Je mag dromen, maar hou het toch een beetje realistisch (vooral naar anderen toe, dan)
Mijn eerst uitspraak kon inderdaad wel wat verwarrend overkomen, maar ik ga wel degelijk de E coupe bestellen
Altijd jammer dat er bepaalde mensen zijn die daar negatieve commentaar op hebben...
Trek ik mij daar iets van aan? Nee ;-)
Rijd ik binnenkort in een E Coupe? Ja :-)Last edited by Blaugrana; 13/10/2009, 11:35.Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenBeter lezen dan, ik heb hier nooit getypt dat ik de A5 besteld had. Heb gezegd dat ik beslist had voor de A5 te gaan, maar toen leerde ik opeens de E coupe kennen en ben ik van gedachte veranderd.
Mijn eerst uitspraak kon inderdaad wel wat verwarrend overkomen, maar ik ga wel degelijk de E coupe bestellen
Altijd jammer dat er bepaalde mensen zijn die daar negatieve commentaar op hebben...
Is dat jaloezie? Ja
Trek ik mij daar iets van aan? Nee?
Negatieve commentaar? Waar?! 't Is gewoon en verwarrende situatie die jij zélf gecreeerd hebt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenBij ons op den buiten is zo'n tractor nochtans een gerief ze.Maar aangezien dak ga verhuizen naar de bewoonde wereld heeft hij toch geen enkel nut meer. En dan wacht ek liever op den RS5 ipv van nu nen S5 te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenaarzel niet om ons je bevindingen over te maken na je testrit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenGeen paniek. Hij zal ook geen E coupé bestellen.
allemaal (een beetje...) concurrenten van de A5 en de E-coupé, die ook in prachtige kleuren kunnen gekozen worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentemeer dat er nog in dat segment veel wagens te vergelijken zijn ( de Brera, de BMW 3 Coupé en CC) de Lexus ISC, de Peugeot 407, de Laguna Coupé, de Volvo C70...)
allemaal (een beetje...) concurrenten van de A5 en de E-coupé, die ook in prachtige kleuren kunnen gekozen worden
Comment
Comment