Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
    Duidelijk de uitspraak van iemand die een auto koopt (wil kopen)die in feite overgebudgeteerd is ...

Sorry, maar een A5 zonder LED's
    Maar als je dan ziet wat hij uiteindelijk beslist heeft........... zitten de leds er wel bij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
      Maar als je dan ziet wat hij uiteindelijk beslist heeft........... zitten de leds er wel bij!
      Ok, maar ten koste van wat bedoel ik
      Als je moet afwegen of die LED's erbij moeten moet je in mijn ogen best een categorie lager "kopen".

Maar ik kan het enigszins begrijpen als buurman X een ferme bak heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
        Servotronic niet vergeten, zeker met die 19"

Die heb ik er inderdaad ook bij genomen :-)
        Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
        http://www.aanbod.be

Comment

Duidelijk de uitspraak van iemand die een auto koopt (wil kopen)die in feite overgebudgeteerd is ...

Sorry, maar een A5 zonder LED's
          Dat is wel heel kortzichtig bekeken..., van die LED's merk je zelf weinig als je in de auto zit... eigenlijk puur voor de show dus

Maarja, ik heb ze er toch ook bij genomen, niet voor de show maar wel omdat het de wagen helemaal "af" maakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
            Dat is wel heel kortzichtig bekeken..., van die LED's merk je zelf weinig als je in de auto zit... eigenlijk puur voor de show dus

Maarja, ik heb ze er toch ook bij genomen, niet voor de show maar wel omdat het de wagen helemaal "af" maakt

Geef je gelijk. Ik heb interesse in een sportback en zou wel Xenon willen, maar ben geen fan van die led's van voor. To much look at me gehalte...Ik ga ervan uit dat je deze kan uitzetten?

Comment

Servotronic niet vergeten, zeker met die 19"
              De ene verkoper zegt van wel servotronic te nemen, de andere zegt van niet... Dan weet ik het ook niet meer :-)

Heb je trouwens enkele foto's van jouw A5? Ziet er nice uit op je avatar!

Comment

De ene verkoper zegt van wel servotronic te nemen, de andere zegt van niet... Dan weet ik het ook niet meer :-)

Heb je trouwens enkele foto's van jouw A5? Ziet er nice uit op je avatar!
                Ik heb mijn A5 zonder besteld. Ik heb een hekel aan overbekrachtigde stuurinrichtingen.

Verkoper was eerlijk bij mij: veel stadsverkeer ==> ja, indien niet ==> neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                  Geef je gelijk. Ik heb interesse in een sportback en zou wel Xenon willen, maar ben geen fan van die led's van voor. To much look at me gehalte...Ik ga ervan uit dat je deze kan uitzetten?
                  HUH???

Da meende toch nie....

ik vrees van wel, maar enfin....

Wat is er nu 'vetter' dan een audi met LED's zien afkomen...toch wel schoon zekers...gelijk wa, A4, 5, 6...Q reeks...........
                  Hoe kunde da nu 'look at me' noemen...SHAME ON U!
                  Last edited by ; 05/10/2009, 21:05.

Comment

• Naast het show-gehalte van de LED's, vind ik ze ook wel veilig ... in het verkeer is het belangrijk om gezien te worden ... en dat lukt wreed goed met LED's

Blaugrana, hier enkele fotos
                    Last edited by viperman; 06/10/2009, 19:36.
                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• dat is gesproken ze maat !!!
                      Ik heb Xenonverl; op mijn A4 avant en dit levert een veel beter zicht op, vooral in slecht weer op de autostrade. Wat de leds betreft heb je er als bestuurder weinig aan dat je ze hebt, maar wees er zeker van dat iedereen je hebt opgemerkt, en ja die geven de wagen toch de looks ! En voor diegenen die geen leds willen, gewoon niet bestellen of uitzetten in bc
                      Smaken verschillen !!!
                      en gelukkig maar

Comment

Naast het show-gehalte van de LED's, vind ik ze ook wel veilig ... in het verkeer is het belangrijk om gezien te worden ... en dat lukt wreed goed met LED's

Wauw haha echt super vet, zeker als ik weet dat de mijne er hetzelfde uit gaat zien :-)

Is een zwarte toch? Of is het donkerblauw?
                        Last edited by Blaugrana; 05/10/2009, 22:21.

Comment

• zwart ... ja, fotos zijn een beetje teveel bewerkt ... ik ken er helemaal niks van, maar ik vond het zo wel ok
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Vind het alleen wel jammer dat ik geen navigatie neem, maar het is echt zo'n verschrikkelijk overdreven dure optie (die eigenlijk standaard zou moeten zijn)

Comment

Ok, maar ten koste van wat bedoel ik
                              Als je moet afwegen of die LED's erbij moeten moet je in mijn ogen best een categorie lager "kopen".

Maar ik kan het enigszins begrijpen als buurman X een ferme bak heeft...

LOL !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                HUH???

Da meende toch nie....

Wat is er nu 'vetter' dan een audi met LED's zien afkomen...toch wel schoon zekers...gelijk wa, A4, 5, 6...Q reeks...........

Tja, ik vind dat ook, jammer om een audi te kopen zonder leds... en als ze naar u kijken, je hebt hem betaald hé, niet gestolen

Comment

Naast het show-gehalte van de LED's, vind ik ze ook wel veilig ... in het verkeer is het belangrijk om gezien te worden ... en dat lukt wreed goed met LED's

Comment

Vind het alleen wel jammer dat ik geen navigatie neem, maar het is echt zo'n verschrikkelijk overdreven dure optie (die eigenlijk standaard zou moeten zijn)
                                    &

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      &
                                      3k extra voor navi!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                        HUH???

Da meende toch nie....

Zoals ik zeg :-) en ik schaam me er echt niet voor..Over de veiligheid spreek ik me niet uit, maar volgens mij kan dit discreter zoals bv Saab het doet met een dun LED streepje ipv al die aparte Ledjes. Veel stijlvoller en minder lunapark :-p. Toen de A5 werd voorgesteld was het nog redelijk vermits het hem onderscheide van de rest. Nu rijd zelf een 'standaard' A3 met LED's rond, maar wel met 16 duims velgen, standaard zetels enz om toch maar die LED's te kunnen betalen. Want de meeste doen het om de LED's en niet de Xenon. Hel, dit weekend kwam ik zelf een Passat oude generatie tegen met net de zelfde als de A5, maar dan aftermath. Zegt genoeg.

Comment

3k extra voor navi!!
                                          Een GPS van 3K standaard...don't think so. Als je gaat shoppen in dit segment zul je dit nooit standaard krijgen.

Comment

Working...
                                          X