Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is wel heel kortzichtig bekeken..., van die LED's merk je zelf weinig als je in de auto zit... eigenlijk puur voor de show dus
Maarja, ik heb ze er toch ook bij genomen, niet voor de show maar wel omdat het de wagen helemaal "af" maakt
Geef je gelijk. Ik heb interesse in een sportback en zou wel Xenon willen, maar ben geen fan van die led's van voor. To much look at me gehalte...Ik ga ervan uit dat je deze kan uitzetten?
Geef je gelijk. Ik heb interesse in een sportback en zou wel Xenon willen, maar ben geen fan van die led's van voor. To much look at me gehalte...Ik ga ervan uit dat je deze kan uitzetten?
HUH???
Da meende toch nie....
ik vrees van wel, maar enfin....
Wat is er nu 'vetter' dan een audi met LED's zien afkomen...toch wel schoon zekers...gelijk wa, A4, 5, 6...Q reeks...........
Hoe kunde da nu 'look at me' noemen...SHAME ON U!
Naast het show-gehalte van de LED's, vind ik ze ook wel veilig ... in het verkeer is het belangrijk om gezien te worden ... en dat lukt wreed goed met LED's
dat is gesproken ze maat !!!
Ik heb Xenonverl; op mijn A4 avant en dit levert een veel beter zicht op, vooral in slecht weer op de autostrade. Wat de leds betreft heb je er als bestuurder weinig aan dat je ze hebt, maar wees er zeker van dat iedereen je hebt opgemerkt, en ja die geven de wagen toch de looks ! En voor diegenen die geen leds willen, gewoon niet bestellen of uitzetten in bc
Smaken verschillen !!!
en gelukkig maar
Naast het show-gehalte van de LED's, vind ik ze ook wel veilig ... in het verkeer is het belangrijk om gezien te worden ... en dat lukt wreed goed met LED's
Blaugrana, hier enkele fotos
Wauw haha echt super vet, zeker als ik weet dat de mijne er hetzelfde uit gaat zien :-)
Vind het alleen wel jammer dat ik geen navigatie neem, maar het is echt zo'n verschrikkelijk overdreven dure optie (die eigenlijk standaard zou moeten zijn)
Wat is er nu 'vetter' dan een audi met LED's zien afkomen...toch wel schoon zekers...gelijk wa, A4, 5, 6...Q reeks...........
Tja, ik vind dat ook, jammer om een audi te kopen zonder leds... en als ze naar u kijken, je hebt hem betaald hé, niet gestolen
Vind het alleen wel jammer dat ik geen navigatie neem, maar het is echt zo'n verschrikkelijk overdreven dure optie (die eigenlijk standaard zou moeten zijn)
Zoals ik zeg :-) en ik schaam me er echt niet voor..Over de veiligheid spreek ik me niet uit, maar volgens mij kan dit discreter zoals bv Saab het doet met een dun LED streepje ipv al die aparte Ledjes. Veel stijlvoller en minder lunapark :-p. Toen de A5 werd voorgesteld was het nog redelijk vermits het hem onderscheide van de rest. Nu rijd zelf een 'standaard' A3 met LED's rond, maar wel met 16 duims velgen, standaard zetels enz om toch maar die LED's te kunnen betalen. Want de meeste doen het om de LED's en niet de Xenon. Hel, dit weekend kwam ik zelf een Passat oude generatie tegen met net de zelfde als de A5, maar dan aftermath. Zegt genoeg.
Comment