Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sedert vandaag is de mijne ook gechipt, niet te vergelijken met origineel

Comment

• door wie Bart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        door wie Bart
        bullpower, al veel autos daar laten doen en altijd content van geweest

Comment

• van 180 naar 212?????
          je hebt 63pks minder dan ik

Comment

van 180 naar 212?????
            je hebt 63pks minder dan ik

van 211 naar 280 met mooi vlak koppel gebied van 580 NM

Comment

• 580Nm???

Comment

580Nm???
                ja diesel 3.0TDI, gaat goe ze

Comment

• aha ik dacht 2,0TFSI

Comment

• Vlotjes voor een tractor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Vlotjes voor een tractor !
                      lol nog nie geprobeerd met ne ploeg achter
                      Last edited by BARTVDS; 17/01/2010, 17:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                        iemand al meer dan 6,5 % korting gehad op A5 als particulier ?
                        Ik heb meer korting gehad maar is voor vennootschap...

Ik denk dat je zeker meer moet kunnen krijgen!
                        Zeker nu met autosalon....
                        Vanwaar ben je?

Comment

• Net mijn winterbanden opzitten = 245 18inch banden s5 velgen
                          ipv 7dubbele spaken 265 20inch.

Conclusie: ik rij gewoon met een andere auto!!!!
                          Hij rijdt nu perfekt, trekt veel beter, stuurt veel beter, esp komt zoden aan
                          ook bij goed optrekken en verbruikt 1l minder en go-kart gevoel (veren) is weg.

Jammer van 5000€ uit te geven maar goed om te weten voor de volgende...

Dus conclusie: als je super verliefd bent op die 20inches dan moet je ze steken, anders mooie 18" is veel beter en goedkoper

pictures volgen

Comment

• Awel redbull. Ik moet u daarin steunen. Met 20 is em veel 'kalmer', maar bij droog weer dan ook wel weer stukken 'baanvaster'...

Al kan ik wel met de 17'ers in eerste, tweede en derde geen 'plankgas geven ' zonder dat em 'danst'...maar da ligt dan ook weer aan m'n eigen ik...
                            doseren, doseren, doseren nico...

btw, vandaag effe naar autosalon geweest...mooie audi stand

Comment

• NICO-T heb je de top kunnen bereiken??

Comment

• Ik vond de B&O instalatie in de A5 wat tegenvallen.

Ben wel enorme fan van de multitronic geworden. Schakelt zeer snel. De 2.7tdi is toch nooit met dsg geleverd hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                  Ik heb meer korting gehad maar is voor vennootschap...

Ik denk dat je zeker meer moet kunnen krijgen!
                                  Zeker nu met autosalon....
                                  Vanwaar ben je?
                                  Baal VL Brabant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                    Net mijn winterbanden opzitten = 245 18inch banden s5 velgen
                                    ipv 7dubbele spaken 265 20inch.

Conclusie: ik rij gewoon met een andere auto!!!!
                                    Hij rijdt nu perfekt, trekt veel beter, stuurt veel beter, esp komt zoden aan
                                    ook bij goed optrekken en verbruikt 1l minder en go-kart gevoel (veren) is weg.

Jammer van 5000€ uit te geven maar goed om te weten voor de volgende...

Dus conclusie: als je super verliefd bent op die 20inches dan moet je ze steken, anders mooie 18" is veel beter en goedkoper

pictures volgen
                                    Probeer dan eens een 19" BBS velg,dan denk je ook dat je met een 17" de baan op bent.
                                    Pakken lichter dan de OEM velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                      Dit zou normaal zijn volgens Audi. Ik heb ook al eens een litertje moeten bijvullen

Is toch wel heel snel, ik zit nu aan 14000 km en krijg nu ook constant warnings, zal maar direct een halve liter bijkappen, die zuipt nogal olie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                        Is toch wel heel snel, ik zit nu aan 14000 km en krijg nu ook constant warnings, zal maar direct een halve liter bijkappen, die zuipt nogal olie
                                        Na 5000 km ook een liter bijgevuld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          Dit zou normaal zijn volgens Audi. Ik heb ook al eens een litertje moeten bijvullen
                                          Hoeveel km heb je al? Ik heb nog steeds niet moeten bijvullen

Comment

Working...
                                          X