Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Awel hier moet ik toch mijn steentje aan bijdragen.
    Ik heb ook geen gps...moet ik nu bang zijn dat ik de weg niet vindt, niks meer zal krijgen voor mijn A5? Of moet ik nu mijn ruiten rondom laten tinten voor 99% zodoende niemand kan zien dat ik geen knopjes heb op mijn middenconsole?....

LOL@THAT

Sorry voor de minder subtiele woordspeling. Ik heb niemand voor ogen, t'is niet persoonlijk, Maar ook ik had er geen 3000 euries voor over...
    Nu kunnen we blijven 'neuten' over wie wat wel en niet heeft, en de garantie is er dat dit een lange discussie zal worden, of we doen gewoon voort zoals 2 pagina's geleden...met dingen die de moeite zijn om te lezen....niet gelijk mijn post dus...oopsie

Ik kan iedereen die hier zijn config plaatst alleen maar feleciteren met de geplande aankoop van een PRACHTIGE WAGEN...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
      Awel hier moet ik toch mijn steentje aan bijdragen.
      Ik heb ook geen gps...moet ik nu bang zijn dat ik de weg niet vindt, niks meer zal krijgen voor mijn A5? Of moet ik nu mijn ruiten rondom laten tinten voor 99% zodoende niemand kan zien dat ik geen knopjes heb op mijn middenconsole?....

LOL@THAT

Sorry voor de minder subtiele woordspeling. Ik heb niemand voor ogen, t'is niet persoonlijk, Maar ook ik had er geen 3000 euries voor over...
      Nu kunnen we blijven 'neuten' over wie wat wel en niet heeft, en de garantie is er dat dit een lange discussie zal worden, of we doen gewoon voort zoals 2 pagina's geleden...met dingen die de moeite zijn om te lezen....niet gelijk mijn post dus...oopsie

Ik kan iedereen die hier zijn config plaatst alleen maar feleciteren met de geplande aankoop van een PRACHTIGE WAGEN...
      +1 en back on topic nu

Comment

• Ik had ook graag nog één klein steentje meegedragen.... Ik heb ook een A5 2.0tfsi sinds een maand, en ook zonder GPS. Eerst en vooral omdat ik die niet nodig heb. Die 3000 euro heb ik aan wat andere opties gegeven. Om eerlijk te zijn zou ik het nutteloos vinden om de GPS te nemen puur om de wagen nadien beter te kunnen verkopen?

En wat betreft de auto doorverkopen: indien met GPS kan je vermoedelijk 3000 euro meer vragen? Die heb ik nu bij de aankoop gespaard.

BTW, ik ben ni aan't vitten op de mensen met GPS he! Moest ik het veel gebruiken had ik em er ook ingestopt!

Just my 2 cents...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door motorhead99 Bekijk Berichten
          Ik had ook graag nog één klein steentje meegedragen.... Ik heb ook een A5 2.0tfsi sinds een maand, en ook zonder GPS. Eerst en vooral omdat ik die niet nodig heb. Die 3000 euro heb ik aan wat andere opties gegeven. Om eerlijk te zijn zou ik het nutteloos vinden om de GPS te nemen puur om de wagen nadien beter te kunnen verkopen?

En wat betreft de auto doorverkopen: indien met GPS kan je vermoedelijk 3000 euro meer vragen? Die heb ik nu bij de aankoop gespaard.

BTW, ik ben ni aan't vitten op de mensen met GPS he! Moest ik het veel gebruiken had ik em er ook ingestopt!

Just my 2 cents...
          Nee, die GPS zal helpen om jouw A5 tussen al die andere A5'en er te laten uitspringen. Meer opties maken je auto niet echt waardevoller, maar wel gegeerd waardoor je je auto sneller zal kunnen verkopen (en al zeker in een benzine).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door motorhead99 Bekijk Berichten
            Ik had ook graag nog één klein steentje meegedragen.... Ik heb ook een A5 2.0tfsi sinds een maand, en ook zonder GPS. Eerst en vooral omdat ik die niet nodig heb. Die 3000 euro heb ik aan wat andere opties gegeven. Om eerlijk te zijn zou ik het nutteloos vinden om de GPS te nemen puur om de wagen nadien beter te kunnen verkopen?

Just my 2 cents...
            Die van mij heeft alles, en dat is blijkbaar veel te veel, want niemand is geinteresseerd... of toch wel, gratis

Comment

• Vreemde discussie. De meeste mensen moeten toch compromissen doen als ze een auto kopen, belangrijkste lijkt mij dat je jezelf niet te veel in de schulden steekt en dat je gelukkig bent met je keuze. Wat trouwens voor de ene een must is, is dat voor de andere absoluut niet, redelijk enggeestig als je dat niet begrijpt. Het lijkt wel dat jullie jezelf een select clubje vinden, een redelijk arrogant clubje dan toch in mijn ogen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                Nee, die GPS zal helpen om jouw A5 tussen al die andere A5'en er te laten uitspringen. Meer opties maken je auto niet echt waardevoller, maar wel gegeerd waardoor je je auto sneller zal kunnen verkopen (en al zeker in een benzine).
                de meeste A5 worden geleased, en dan zijn de opties voor een groot deel verwerkt in de huurprijs van de eerste gebruiker; dus moet je hier enkel zien of je binnen budget blijft; opties zijn effektief graag gezien door de overnemer ....indien de prijs schappelijk blijft; in feite gaan ze grotendeels verloren als men de prijs van okkasiewagens bekijkt (de algemene staat en de kilometrage hebben een groter invloed)
                de gekochte wagens worden meestal langer gebruikt en daar moet je vooral kijken of naar het werkelijk gebruik (redelijke kopers...) of naar het (eigen) plezier dat de opties zullen leveren; het ergste is in dat geval de spijt om een (definitief) ontbrekende optie (als de GPS bv), want de pijn blijft ook langer duren...
                een goede raad : als je een wagen lang houdt, bespaar niet op de uitrusting

Comment

• Ik ben nog wel aan het overwegen om de gps optie er toch bij te nemen, niet alleen voor de meerwaarde bij de doorverkoop maar ook omdat ik het altijd zo'n gesukkel vind met een losse gps te werken...

Ik rijd nu met een 2.0 benzine 168pk, dus die verbruikt ook al wat, zal wel wat schelen met de A5 maar niet zo heel veel, toch?

De reden waarom ik voor een 2.0tfsi kies is puur voor het aantal kilometers dat ik per jaar doe. (10.000-12.000). Een 2.0 tdi is dan opzich toch wel interessanter, maar die is niet in automaat verkrijgbaar, wat voor mij wel een must is.

Wat betreft de kritiek van sommigen op mijn "budget-visie", ik ga de a5 niet leasen of financieren. Dan loopt met veel opties het budget al snel hoog op, en met de auto in 1 keer te betalen ben je sowieso wel wat budget-gevoeliger lijkt me....
                  Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                  http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                    Vreemde discussie. De meeste mensen moeten toch compromissen doen als ze een auto kopen, belangrijkste lijkt mij dat je jezelf niet te veel in de schulden steekt en dat je gelukkig bent met je keuze. Wat trouwens voor de ene een must is, is dat voor de andere absoluut niet, redelijk enggeestig als je dat niet begrijpt. Het lijkt wel dat jullie jezelf een select clubje vinden, een redelijk arrogant clubje dan toch in mijn ogen ...
                    exact mijn gedacht... lijkt of al deze zinloze discussies belangrijker zijn dan waar dit forum eigenlijk voor dient: info en foto's over/van een prachtmachine (waarbij het niet uitmaakt wat je er allemaal bijneemt of niet, enkel of je er zelf gelukkig mee bent). Wat een ander neemt of doet is helemaal niet aan de orde in zo'n topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                      Ik ben nog wel aan het overwegen om de gps optie er toch bij te nemen, niet alleen voor de meerwaarde bij de doorverkoop maar ook omdat ik het altijd zo'n gesukkel vind met een losse gps te werken...

Ik rijd nu met een 2.0 benzine 168pk, dus die verbruikt ook al wat, zal wel wat schelen met de A5 maar niet zo heel veel, toch?

De reden waarom ik voor een 2.0tfsi kies is puur voor het aantal kilometers dat ik per jaar doe. (10.000-12.000). Een 2.0 tdi is dan opzich toch wel interessanter, maar die is niet in automaat verkrijgbaar, wat voor mij wel een must is.

Wat betreft de kritiek van sommigen op mijn "budget-visie", ik ga de a5 niet leasen of financieren. Dan loopt met veel opties het budget al snel hoog op, en met de auto in 1 keer te betalen ben je sowieso wel wat budget-gevoeliger lijkt me....
                      Een losse gps mag dan wel 'sukkelen' zijn, zo'n ingebouwde is - laat ons eerlijk zijn - stukken te duur voor hetgeen je eraan hebt. Mijn pa zit soms te vloeken op die in zijn A6 omdat die op z'n GSM beter werkt...

Je hebt ook groot gelijk om bij zo'n aantal kilometers per jaar voor een benzine te gaan. Een keuze die aangemoedigd zou moeten worden!

En verder: je hoeft hier voor niemand verantwoording af te leggen wat betreft de (in sommigen hun ogen) 'magere' configuratie'. Wat mij betreft is dit een knappe A5, trek je er voor de rest niets van aan. Sommigen hebben hier blijkbaar een reality check nodig.
                      Last edited by ; 06/10/2009, 13:04.

Comment

• Ik ben super tevreden van mijn ingebouwde GPS, zou hem voor geen andere willen ruilen eerlijk gezegd

Comment

• Repost, maar toch

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Repost, maar toch

Prijkt op mijn bureaublad in afwachting van the real thing... mét GPS

Comment

• Voor de geïnteresseerden,heb dit weekeinde mijn subwoofer van het Audi Sound Systeem er uit gegooid
                                vanwege de resonantie.
                                Hetgeen er in stak is de naam subwoofer niet waardig in mijn ogen!
                                Zal straks eens foto's posten van dit wonder.
                                De behuizing uit plastic trok ook al op niks en is denk één van de oorzaken van het gerammel.
                                Heb nu een kleine Earthquake gestoken en het is dag en nacht verschil
                                De 600€ is enkel een 'goede' investering voor de versterker en de bekabeling maar dit kan niet voor
                                een merk als dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                  Voor de geïnteresseerden,heb dit weekeinde mijn subwoofer van het Audi Sound Systeem er uit gegooid
                                  vanwege de resonantie.
                                  De behuizing uit plastic trok ook al op niks en is denk één van de oorzaken van het gerammel.
                                  De 600€ is enkel een 'goede' investering voor de versterker en de bekabeling maar dit kan niet voor
                                  een merk als dit.
                                  Heb ik ook gemerkt toen ik de mijne eruit gegooid heb. Het leuke is wel dat het vrijgekomen gat ideaal is voor een 16" in te passen (wel met de magneet in de koffer). Ik was voor 200 euro gediend (installatie inclusief: een jobje van 2 uur). Is inderdaad een dag en een nacht verschil qua muziekkwaliteit. Voor B&O te zijn is het wel jammer dat ze zo een ondermaatste sub steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech Bekijk Berichten
                                    Heb ik ook gemerkt toen ik de mijne eruit gegooid heb. Het leuke is wel dat het vrijgekomen gat ideaal is voor een 16" in te passen (wel met de magneet in de koffer). Ik was voor 200 euro gediend (installatie inclusief: een jobje van 2 uur). Is inderdaad een dag en een nacht verschil qua muziekkwaliteit. Voor B&O te zijn is het wel jammer dat ze zo een ondermaatste sub steken...
                                    B&O? ASS is het. (totaalvermogen 180 watt)! De B&O heeft 505 watt totaal vermogen, dat haal je niet uit een tupperwaredoosje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                      B&O? ASS is het. (totaalvermogen 180 watt)! De B&O heeft 505 watt totaal vermogen, dat haal je niet uit een tupperwaredoosje.
                                      ik heb het weldegelijk over B&O... Is heel zuiver van klank, maar qua volheid van bass schiet het toch zwaar te kort voor die prijs. De sub is die naam echt niet waard (is dezelfde speaker die in de deuren gemonteerd zijn, met een magneet die die naam echt niet waard is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Voor de geïnteresseerden,heb dit weekeinde mijn subwoofer van het Audi Sound Systeem er uit gegooid
                                        vanwege de resonantie.
                                        een merk als dit.
                                        Vraagje: trekt de versterker van het ASS uw Earthquake voldoende? Of ben je van plan om een andere in te bouwen? Ik ben nl ook van plan om een andere sub te steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          inderdaad, maar iedereen zijn keuze hé

Comment

Working...
                                          X