Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Ben op zoek naar een veerpootbrug voor mijn A5.

Voorlopig al verschillende gevonden, maar enkel voor de 3.0 Tdi.

Hier een foto van OMP voor de 3.0 Tdi:

Audi zou beter eens een voorbeeld nemen aan BMW Performance Parts

Ik zou alleszins fan zijn

Grtz.
    Nick
    Hoi,

'k Weet het niet echt goed.... Maar voor wat dient zo'n ding?
    Past het de vering aan? Of het stuurgedrag? Geen idee....

Kan iemand me wat 'voorlichten'?

Thanks,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
      Hoi,

'k Weet het niet echt goed.... Maar voor wat dient zo'n ding?
      Past het de vering aan? Of het stuurgedrag? Geen idee....

Kan iemand me wat 'voorlichten'?

Thanks,

Stelo
      door beide "poten" van de wagen met mekaar te verbinden worden de spanningen en torsies die bij het fel optrekken ontstaan (zeker op een voorwielaandrijving) beter onder controle te houden
      (dus minder voelbare reakties in het stuur)

Comment

• Let ook op de attributen aan de binnenspiegel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
          http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lqe34chulnai

Let ook op de attributen aan de binnenspiegel...
          haha, hoe gaan ze die verkocht krijgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
            Audi zou beter eens een voorbeeld nemen aan BMW Performance Parts
            Nick
            Moeten ze dan ook een voorbeeld nemen aan de prijzen van BMW Performance Parts? Dan betaal je altijd veel te veel.

Comment

• Zijn deze velgen te doen?

4 Aluvelgen "6-Armen PARABOOL" 8 x 17
              met 245/45 R17 banden.

dat is maar 400 euro opleg, die zijn toch al wat mooier dan die standaardvelgen denk ik? :-)
              Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
              http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                haha, hoe gaan ze die verkocht krijgen....
                hoe je een prachtige wagen kan verneuken....tonnen uitgeven aan stikkers om hem lelijk te maken...maar sportzetels konden er niet meer vanaf....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  LOL, tis niet waar zeker??? ik ook, namelijk:

la bush
                  H2O
                  Cherrymoon
                  Larocca
                  Lagoa
                  etc...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                  Ex-dj lagoa, x-treme, activy, ...
                  Wat vinden de heren ex-dj's van het B&O-systeem?

Comment

Wat vinden de heren ex-dj's van het B&O-systeem?
                    Dat geeft zeer goed, zelfs bij hoog volume is er weinig vervorming. De surround is echt knap, dat hoor je niet vaak in een auto! Maar ik heb trillingen ter hoogte van m'n hoedenplank, dat ga ik zondag op een vrij moment eens onderzoeken, en dan eens laten nakijken. Ach met de Bose installatie in mijn alfa 156 SW was het al even erg gesteld qua trillingen, dat zal er bijhoren zeker

Comment

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lqe34chulnai

Let ook op de attributen aan de binnenspiegel...

WAANZIN !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                        Zijn deze velgen te doen?

4 Aluvelgen "6-Armen PARABOOL" 8 x 17
                        met 245/45 R17 banden.

dat is maar 400 euro opleg, die zijn toch al wat mooier dan die standaardvelgen denk ik? :-)

Ge zou u beter een tweedehands kopen met je budget, kijk eventueel in Duitsland om één over te laten komen.

Comment

• Wijziging bestelling

Zonet een toevoeging aan mijn bestelling gedaan. Komen erbij: intenso plus, valcona en parkeersysteem + (met camera).

Configuratie is nu:

A5 S line
                          TFSI 2.0 132kw manueel

Fantoomzwart
                          Valconaleder zwart sport

Zonder kentekens
                          Panoramisch dak
                          Pack Lounge (leder valcona, verw. zetels voor, binnensp. d/n, buitensp. elektr. inkl., led. multif. spstuur)
                          Pack Intenso Plus (metallic, snelheidsregelaar, GPS plus, perim. & volum. alarm)
                          Xenon+
                          GSM bluetooth
                          B&O
                          Alu 10 spaken 18 duims
                          Acoustic parking system V/A plus met camera.

Ik ben content. Levering begin december.

Zijn er onder jullie die in december zullen rijden zonder de auto in te schrijven? M.a.w. pas in januari inschrijven? Wordt dat (nog) gedaan? Wel verzekering uiteraard...

Comment

Zonet een toevoeging aan mijn bestelling gedaan. Komen erbij: intenso plus, valcona en parkeersysteem + (met camera).

Configuratie is nu:

A5 S line
                            TFSI 2.0 132kw manueel

Fantoomzwart
                            Valconaleder zwart sport

Zonder kentekens
                            Panoramisch dak
                            Pack Lounge (leder valcona, verw. zetels voor, binnensp. d/n, buitensp. elektr. inkl., led. multif. spstuur)
                            Pack Intenso Plus (metallic, snelheidsregelaar, GPS plus, perim. & volum. alarm)
                            Xenon+
                            GSM bluetooth
                            B&O
                            Alu 10 spaken 18 duims

Zijn er onder jullie die in december zullen rijden zonder de auto in te schrijven? M.a.w. pas in januari inschrijven? Wordt dat (nog) gedaan? Wel verzekering uiteraard...
                            Dit kun je gewoon niet doen want je hebt uw roze kaart nodig om uw nummerplaat aan te vragen, dus moet hij verzekert zijn (ok) maar dan wordt hij ook ingeschreven.

Dus best 1 maandje wachten, ofwel uw auto in december inschrijven maar dat doet niemand!

Up to you...

Comment

Configuratie is nu:

A5 S line
                              TFSI 2.0 132kw manueel

Fantoomzwart
                              Valconaleder zwart sport

Zonder kentekens
                              Panoramisch dak
                              Xenon+
                              GSM bluetooth
                              B&O
                              Alu 10 spaken 18 duims

BTW: nice config
                              ps: die achteruit rij camera is gewoon mega!!

Comment

Dit kun je gewoon niet doen want je hebt uw roze kaart nodig om uw nummerplaat aan te vragen, dus moet hij verzekert zijn (ok) maar dan wordt hij ook ingeschreven.

Dus best 1 maandje wachten, ofwel uw auto in december inschrijven maar dat doet niemand!

Up to you...
                                Maar ik heb mijn nummerplaat, wordt gewoon overgezet van mijn huidige voertuig. Volgens mij zal ik alleen maar miserie hebben als ik door de douane wordt tegengehouden. Politie zal mij vragen om mij opnieuw aan te bieden om de correcte documenten voor te leggen, maar daar zal wat rek op zitten, denk ik.

Comment

Maar ik heb mijn nummerplaat, wordt gewoon overgezet van mijn huidige voertuig. Volgens mij zal ik alleen maar miserie hebben als ik door de douane wordt tegengehouden. Politie zal mij vragen om mij opnieuw aan te bieden om de correcte documenten voor te leggen, maar daar zal wat rek op zitten, denk ik.
                                  Normaal gaat geen enkele verzekeraar u nog verzekeren als uw wagen niet is ingeschreven.
                                  Ik kon zelfs van mijn moto mijn verzekering niet stopzetten als ik mijn nummerplaat niet terugzond.

Comment

• idd gewoon met uw huidige nummerplaat rijden en verzekering op de hoogte brengen dat je met de nieuwe auto rijdt, dan ben je gedekt als je een ongeval veroorzaakt maar kan je een boete krijgen bij een eventuele politie controle op de baan omdat hij niet is ingeschreven.

Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                    Last edited by ; 26/09/2009, 17:38.

Comment

• Ja en dan nemen ze uw auto in beslag.....

Comment

Ja en dan nemen ze uw auto in beslag.....

het rijden met een voertuig die niet is ingeschreven is een overtreding van de 2de graad, bij een onmiddelijke inning is dat 175€, indien je voor de rechter moet verschijnen riskeer je een stuurverbod en een hogere boete.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                          Dat geeft zeer goed, zelfs bij hoog volume is er weinig vervorming. De surround is echt knap, dat hoor je niet vaak in een auto! Maar ik heb trillingen ter hoogte van m'n hoedenplank, dat ga ik zondag op een vrij moment eens onderzoeken, en dan eens laten nakijken. Ach met de Bose installatie in mijn alfa 156 SW was het al even erg gesteld qua trillingen, dat zal er bijhoren zeker

Het probleem kan opogelost worden door het beter wegwerken van loshangende kabels of door het dynomatten van de hoedeplank denk ik. Heb het zelf nog niet voorgehad dus ik weet niet echt wat je bedoeld met de trillingen.

Comment

Working...
                                          X