Hallo medeforummers;
zoals beloofd zou ik een melding maken als ik meer uitleg kreeg ivm de beruchte vinnekes.

deze zouden normaal gezien alleen maar op de ecoflexers gezet worden ivm het geleiden van de lucht en zo een minder verbruik te krijgen , mensen die een ecoflex hebben waar deze niet op staan zouden moeten reklameren omdat dit een wezelijk onderdeel is van een ecoflex. de mogelijk bestaat dat bepaalde mensen in 2009 deze ook hadden , maar achteraf is besloten deze alleen maar te voorzien op de ecoflex modellen. als je nu een gewone besteld waar deze op staat kan dit alleen maar een vergissing zijn in de fabriek dat er bv op een eco geen staat en op de volgende wagen na de ecoflex er wel staan.
nu is er voor de mensen die een gewone insi st hebben zonder windgeleiders die toch een betere windgeleiding willen ( alsook een iets betere wegligging door de opgewekte neerwaartse druk, en minder verbruik door betere geleiding) een optie , deze is niet gekend als je bv de wagen besteld via de configurator doch men kan deze geleiders apart bestellen bij je dealer en laten plaatsen.
deze info is mij zopas bezorgd , en ze mogen zeggen wat ze willen , de klantendienst van opel werkt prima , als je het maar beleefd vraagt en een beetje tijd opbrengt krijg je antwoord .
ikzelf had de mail gisteren rond 23.00 uur gestuurd , had telefoon gekregen vanmiddag ivm een ander item , en kreeg juist telefoon met de uitleg, ook vond de medewerker het eigenlijk goed dat zo'n vragen werden gesteld . het was een item waar ze niets van wisten en nu zijn ze blij dat ze toch iets bijleren.

dus als je iets wil weten zet het op het forum ik stuur een mail of stuur zelf eens een mailtje

dit was het dus .... en we vergeten natuurlijk niet Jeremy van de klantendienst te danken voor zijn uitleg

groetjes
Erwin
@d-s : ik geloof dat jij voor een opel garage werkt he , mischien kan je eens opzoeken wat deze windgeleiders kosten zodat we een richtprijs hebben.

Leave a comment: