Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volkswagen breekt de regels. Tussen alle wild vormgeven compacte auto's komt Volkswagen met de strak, maar eenvoudig getekende Polo. Geheel volgens de trend is de nieuwe Polo ruimer, veiliger en comfortabeler dan de voorganger. Maar tegen alle regels in is de Polo tegelijkertijd een dynamisch en zelfs uitdagend sturende auto geworden.
Dit is echter sterk afhankelijk van de gekozen krachtbron. In combinatie met een dieselmotor is de Polo een zakelijkere en vooral volwassen auto. De wegligging is uitstekend, maar de zakelijkere exemplaren hebben een tam karakter. Dat zorgt ervoor dat de bestuurder als vanzelf kalm rijdt en het verbruik aangenaam laag blijft.
Met de 1.2 TSI motor is de Polo een eersteklas pretnummer dat scherp stuurt en uitstekend presteert. Maar ook dan doorbreekt Volkswagen de trend, want dankzij "TSI"-techniek springt de Polo toch heel spaarzaam om met brandstof. De 1.2 TSI presteert zelfs zo goed en is zo zuinig, dat alleen dit al een reden is om voor de Polo te kiezen. Kortom: de Volkswagen Polo is volwassen geworden, maar nog lang niet uitgespeeld!
Dat is er voor veel mensen over, ook budgettair is dat niet meer het principe dat je bij een stadswagen terug kan vinden.
Het is als een Land Rover op 21 inch wielen ...
Ok, het gaat hier puur over het optische en daar is toch absoluut niks mis mee? Zou jij dan liever een polo hebben die er zo bijstaat als hierboven, het lijkt wel een jeep
Ok, het gaat hier puur over het optische en daar is toch absoluut niks mis mee? Zou jij dan liever een polo hebben die er zo bijstaat als hierboven, het lijkt wel een jeep
Ja veel liever, voor mij liever meer band en minder velg. Alles moet in proportie zijn op een wagen voor mij. Het aspect van het comfort en het meerverbruik buiten beschouwing gelaten.
Ja veel liever, voor mij liever meer band en minder velg. Alles moet in proportie zijn op een wagen voor mij. Het aspect van het comfort en het meerverbruik buiten beschouwing gelaten.
Ik heb liever dat het ook allemaal wat mooi oogt ook Maar vind je dan dat de proporties van velgen en banden tov rijhoogte en dergelijke kloppen? Hij staat toch gewoon veel te hoog op zijn poten?
(Edith zegt: hij staat wel scheef op een bergje waardoor er wat optisch bedrog is aan het rechter achterwiel/hoogte)
Ik vind 16", 17" mits verlaging, perfect op een polo, 'k heb er al enkele gezien op het gti-treffen, volgens mij tonen de velgen op deze foto's zo groot omdat de spaken van de velgen tot tegen de rand lopen....
Ik heb liever dat het ook allemaal wat mooi oogt ook Maar vind je dan dat de proporties van velgen en banden tov rijhoogte en dergelijke kloppen? Hij staat toch gewoon veel te hoog op zijn poten?
(Edith zegt: hij staat wel scheef op een bergje waardoor er wat optisch bedrog is aan het rechter achterwiel/hoogte)
In de eerste plek dient een auto om te rijden natuurlijk Ik vind dat er ruimte rond een band moet zitten ja. Ik heb het ook niet voor lage auto's er mag volume zijn.
Zo een Polo op 15inch is goed, als die dan nog een paar centimeter lager hangt dan standaard is dat nog wel ok. Op een Golf moet ook niks meer steken dan 16 inch in mijn ogen.
Mooi filmpje. Hierdoor krijg je een beter beeld dan op de foto's.
'K denk er sterk aan om m'n huidige Polo binnenkort in te ruilen voor een nieuwe, maar zoals men in het filmpje zegt zal de grootste vraag de 'vraagprijs' zijn.
'K vrees er een beetje voor dat wanneer je hem wat rijkelijker wil uitrusten, dat de prijs dan wat te hoog wordt en hiermee eigenlijk al aan een basis-Golf prijs zal komen.
'K dacht dat hij vanaf september in de showroom zal staan en vanaf dan bestelbaar is (enkel 5deurs, 3deurs komt later). Klopt dit?
Comment