Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Polo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The more I look at it, the more I like it
    1.2TSI 105 pk sounds delightfull

Comment

• No speaky english.

Comment

• Bron: www.autowereld.com
        freude am fahren

Comment

• Bron: www.autowereld.com
          freude am fahren

Comment

• Ik begrijp niet goed hoe VW de bal zo heeft kunnen misslaan door de Golf te recycleren, als je ziet hoe knap deze nieuweling wel is. Ze hadden beter nog een jaar of twee gewacht met de Golf VI, zodat ze wel met een compleet nieuw model konden afkomen.
            Dit is hoe ik het zie tenminste..
            freude am fahren

Comment

• Volkswagen Polo 1.2 TDI 75 BlueMotion

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Should I buy one?
                Maybe, if you’re that sort of person. Just about everyone’s got an economy version of their new models now, but this is certainly one of the most effective. It’ll cost up to £900 more than the equivalent ordinary diesel model (we’d estimate £12,000) which is a pretty solid price. On the other hand, you’ll definitely be helping to cut greenhouse gases, and besides, driving for economy can be a lot of fun.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Die Bluemotion is echt knap! Ik wil er zo eentje ipv de C3 , 18" er onder, verlagen, en je rijdt ecologisch verantwoord in stijl

Afwerking ziet er ook zeer goed uit, benieuwd om 'm eens in het echt te zien.

Comment

• Ik heb eigenlijk nog nooit een huidige bluemotion gezien met andere velgen eronder. Past dat wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Ik heb eigenlijk nog nooit een huidige bluemotion gezien met andere velgen eronder. Past dat wel?
                      Bwa, die steek zal wel niet anders zijn, lijkt me toch straf. Maar je hebt een punt, heb eigenlijk ook nog geen bluemotion gezien met andere velgen, misschien omdat dat publiek zich weinig/minder interesseert in zo'n dingen ook hé.

Maar zelfs de 9n3 bluemotion vind ik best knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        Ik heb eigenlijk nog nooit een huidige bluemotion gezien met andere velgen eronder. Past dat wel?
                        Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                        Bwa, die steek zal wel niet anders zijn, lijkt me toch straf. Maar je hebt een punt, heb eigenlijk ook nog geen bluemotion gezien met andere velgen, misschien omdat dat publiek zich weinig/minder interesseert in zo'n dingen ook hé.

Maar zelfs de 9n3 bluemotion vind ik best knap.
                        bredere banden = grotere weerstand = hoger verbruik en CO2 uitstoot.
                        je kan altijd after-market velgen plaatsen.

Comment

• Auf dem Weg zur Polo-Klasse? Kleiner VW in neuer Version

Im Test: VW Polo V mit 1.6 TDI sowie 1.2 TSI und Doppelkupplungsgetriebe

freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• Rating:

Wie nicht anders zu erwarten, hat der Polo in der neuen Generation wieder einen Schritt nach vorn gemacht. Allerdings betreffen die wesentlichen Neuerungen – die neuen Diesel, der 1.2 TSI, das DSG – nur eine relativ kleine Zahl von Kunden. Denn die meisten Käufer werden sich wie bisher für eine der günstigen Benzinerversionen mit Fünfgang-Handschaltung entscheiden. Doch auch diese profitieren, vor allem von dem serienmäßigen ESP und bei Kauf der Comfortline-Version von der schön ebenen Ladefläche. Und natürlich von der deutlich schickeren Optik.

Hat der Polo also die Konkurrenz mit der neuen Version wieder auf Distanz gebracht? Ja, aber um den Vorsprung zu halten, wären Fortschritte beim Verbrauch der Grundmotoren wichtig – der Basismotor mit 60 PS braucht mit 5,5 Liter immer noch zu viel. Der Vorsprung ist geringer geworden, und der von VW-Chef Martin Winterkorn versuchsweise ins Spiel gebrachte Ausdruck Polo-Klasse wird sich wohl nicht durchsetzen.

Complete rijtest: [www.auto-news.de]
                                freude am fahren

Comment

• Helemaal verkocht!

Daarnet vrachtwagen gezien met een 8-tal Polo's. Helemaal knap!
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• die wielen zijn toch veel te groot

doe mij maar een 3-deurs 1.4TSI 122pk met 16" wieltjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                                      die wielen zijn toch veel te groot

Huh?

Als ge dat al grote wielen noemt..
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                                        die wielen zijn toch veel te groot

die kar moet gewoon wat verlaagd worden dat ze mooier in de kassen uitkomen, that's all

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                          Huh?

Als ge dat al grote wielen noemt..
                                          17" op een stadskar ik bedoel

Comment

Working...
                                          X