Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Polo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Concurrenten met aantrekkelijkere bakjes ? Ik ken er geen...
    Een grande punto is imo wel erg frivool.

Ik vind de polo geslaagd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
      Een grande punto is imo wel erg frivool.

Ik vind de polo geslaagd!
      Ja, uit de groep Polo concurrenten, vind ik de Punto ook de mooiste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Ik hoop op een driecilinder, lekkere klank.
        Euhm..., echt? zware bromfiets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

[veralgemeen-modus] de Chinezen hebben hun "designers" al op pad gestuurd zie ik [/veralgemeen-modus]

Comment

• Binnenkant ziet er ook deftig afgewerkt uit. Iets wat bij de huidige Polo enorm tegenvalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
              [veralgemeen-modus] de Chinezen hebben hun "designers" al op pad gestuurd zie ik [/veralgemeen-modus]
              Ik herken er ook iets van BMW in
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                Binnenkant ziet er ook deftig afgewerkt uit. Iets wat bij de huidige Polo enorm tegenvalt
                Hangt er vanaf hoe je uw polo configureert. Ik mag niet klagen van mijn huidig interieur moet ik zeggen
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• De 1.2 TSI is dus een 4 cilinder.

Comment

• Knap, kan er niet meer op zeggen :-)

Comment

• Knap inderdaad.

De GTI zou een 1.4TSi met 170pk worden. Klinkt goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                        Knap inderdaad.

De GTI zou een 1.4TSi met 170pk worden. Klinkt goed!
                        Of lichtje's opgevoerd zoals de nieuwe ibiza cupra...die heeft met diezelfde motor 180pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                          Hangt er vanaf hoe je uw polo configureert. Ik mag niet klagen van mijn huidig interieur moet ik zeggen
                          Ja, dat varieert waarschijnlijk wel. Maar ik vind het dashboard gewoon wat plastiekerig overkomen en dat kan je denkik niet echt veranderen. Is gewoon de indruk dat ik had toen ik in een polo ging zitten in Kortenberg

Comment

• Oeps. Zo te zien ben ik één van de weinigen die van de nieuwe Polo niet gaat juichen. Ik heb 12 jaar VW gereden (Golf, Polo) en ook wel fan, maar dit kan mij helemaal niet ooohhhhh doen zeggen. Net zoals de Golf 6.

Gelukkig heb ik het produktieproces van de nieuwe Polo kunnen doornemen. Dit bestaat uit 2 delen:

DEEL 1

Men neme een Golf 6
                            deze zagen we in de midden door
                            van elk delen zagen we nu, aan de afgezaagde kant, zo'n 20 cm vanaf (deze 2 stukjes worden niet weggegooid, zie DEEL 2
                            We zetten de voor- en achterkant terug tegen elkaar en lassen deze aan mekaar

DEEL 2

Men demonteren de achterlichten van de Golf 6
                            Men neme een hamer en slaan de langwerpige lichtblokken tot een cirkelvormig geheel (2x)
                            Men monteren opnieuw de lichtunits
                            De ontstane openingen in het koetswerk vullen we op dmv de afgezaagde stukken, zie DEEL 1
                            We schuren en plamuren een beetje

zie hier de nieuwe polo

Smaken verschillen maar persoonlijker zou ik blijer zijn met een Mazda 2, Corsa of 207.

Ik heb het hier enkel over uiterlijk, kwa techniek en afwerking is VW top
                            2012 Opel Astra ST Ecoflex
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten

Lekker kontje en een agressieve neus. Als je dat in het zwart neemt gaat het echt zo vet zijn!

Comment

• ik zou gerust een bleumotion met dsg willen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik zou gerust een bleumotion met dsg willen hebben

De Bluemotion met DSG zou toch nog onder de 105 zitten ( zit zonder op 87 ).
                                      Dus een bluemotion automaat en daar nog 15% staatstkorting op !

Comment

• wanneer is deze beschikbaar?
                                        zit op de prijzen te wachten en op de VW-site vind ik enkel nog de "oude" Cross-polo in de configurator

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                                          wanneer is deze beschikbaar?
                                          zit op de prijzen te wachten en op de VW-site vind ik enkel nog de "oude" Cross-polo in de configurator

In afwachting kun je even kijken op de Duitse site.

Comment

Working...
                                          X