Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hangt er vanaf hoe je uw polo configureert. Ik mag niet klagen van mijn huidig interieur moet ik zeggen
Ja, dat varieert waarschijnlijk wel. Maar ik vind het dashboard gewoon wat plastiekerig overkomen en dat kan je denkik niet echt veranderen. Is gewoon de indruk dat ik had toen ik in een polo ging zitten in Kortenberg
Oeps. Zo te zien ben ik één van de weinigen die van de nieuwe Polo niet gaat juichen. Ik heb 12 jaar VW gereden (Golf, Polo) en ook wel fan, maar dit kan mij helemaal niet ooohhhhh doen zeggen. Net zoals de Golf 6.
Gelukkig heb ik het produktieproces van de nieuwe Polo kunnen doornemen. Dit bestaat uit 2 delen:
DEEL 1
Men neme een Golf 6
deze zagen we in de midden door
van elk delen zagen we nu, aan de afgezaagde kant, zo'n 20 cm vanaf (deze 2 stukjes worden niet weggegooid, zie DEEL 2
We zetten de voor- en achterkant terug tegen elkaar en lassen deze aan mekaar
DEEL 2
Men demonteren de achterlichten van de Golf 6
Men neme een hamer en slaan de langwerpige lichtblokken tot een cirkelvormig geheel (2x)
Men monteren opnieuw de lichtunits
De ontstane openingen in het koetswerk vullen we op dmv de afgezaagde stukken, zie DEEL 1
We schuren en plamuren een beetje
zie hier de nieuwe polo
Smaken verschillen maar persoonlijker zou ik blijer zijn met een Mazda 2, Corsa of 207.
Ik heb het hier enkel over uiterlijk, kwa techniek en afwerking is VW top
Comment