Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik begrijp niet goed hoe VW de bal zo heeft kunnen misslaan door de Golf te recycleren, als je ziet hoe knap deze nieuweling wel is. Ze hadden beter nog een jaar of twee gewacht met de Golf VI, zodat ze wel met een compleet nieuw model konden afkomen.
Dit is hoe ik het zie tenminste..
Should I buy one?
Maybe, if you’re that sort of person. Just about everyone’s got an economy version of their new models now, but this is certainly one of the most effective. It’ll cost up to £900 more than the equivalent ordinary diesel model (we’d estimate £12,000) which is a pretty solid price. On the other hand, you’ll definitely be helping to cut greenhouse gases, and besides, driving for economy can be a lot of fun.
Ik heb eigenlijk nog nooit een huidige bluemotion gezien met andere velgen eronder. Past dat wel?
Bwa, die steek zal wel niet anders zijn, lijkt me toch straf. Maar je hebt een punt, heb eigenlijk ook nog geen bluemotion gezien met andere velgen, misschien omdat dat publiek zich weinig/minder interesseert in zo'n dingen ook hé.
Bwa, die steek zal wel niet anders zijn, lijkt me toch straf. Maar je hebt een punt, heb eigenlijk ook nog geen bluemotion gezien met andere velgen, misschien omdat dat publiek zich weinig/minder interesseert in zo'n dingen ook hé.
Maar zelfs de 9n3 bluemotion vind ik best knap.
bredere banden = grotere weerstand = hoger verbruik en CO2 uitstoot.
je kan altijd after-market velgen plaatsen.
Wie nicht anders zu erwarten, hat der Polo in der neuen Generation wieder einen Schritt nach vorn gemacht. Allerdings betreffen die wesentlichen Neuerungen – die neuen Diesel, der 1.2 TSI, das DSG – nur eine relativ kleine Zahl von Kunden. Denn die meisten Käufer werden sich wie bisher für eine der günstigen Benzinerversionen mit Fünfgang-Handschaltung entscheiden. Doch auch diese profitieren, vor allem von dem serienmäßigen ESP und bei Kauf der Comfortline-Version von der schön ebenen Ladefläche. Und natürlich von der deutlich schickeren Optik.
Hat der Polo also die Konkurrenz mit der neuen Version wieder auf Distanz gebracht? Ja, aber um den Vorsprung zu halten, wären Fortschritte beim Verbrauch der Grundmotoren wichtig – der Basismotor mit 60 PS braucht mit 5,5 Liter immer noch zu viel. Der Vorsprung ist geringer geworden, und der von VW-Chef Martin Winterkorn versuchsweise ins Spiel gebrachte Ausdruck Polo-Klasse wird sich wohl nicht durchsetzen.
Comment