Prachtig!!! Proficiat en veel plezier ermee!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door filwilger Bekijk Berichtenwil ook effen pronken met mijn coupé E 250 CDI
Comment
-
Grijs met panoramisch dak; flamencorood interieur. Mooie combinatie voor mijn nieuw speeltjeBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyken Bekijk BerichtenGrijs met panoramisch dak; flamencorood interieur. Mooie combinatie voor mijn nieuw speeltje
Comment
-
@Carlito: idd, maar die AMG kit vind ik persoonlijk minder praktisch: 18 duims banden zijn groter risico op lekrijden (borduren enz) en dus nogal duur in vervanging en het chromen bagetje vooraan misstaat niet. Afwerking binnenin met zwarte houtinleg (ook de middenopbergvakjes voor een achteraan, dus geen plastiek gedoe) en een elektrisch zonnegordijn. Zeer tevreden van de kwaliteit.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filwilger Bekijk Berichtenwil ook effen pronken met mijn coupé E 250 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenToch wel, maar vind de nieuwe 5 touring heel mooi.
De E is fantastisch om mee te rijden (goeie motor en supercomfortabel) maar de 5 vind ik beter passen bij mijn leeftijd (30'er).
Ik heb al gezegd: het enigste dat nodig is is minimum 18 te zijn.
Als het fantastisch is om mee te rijden zegt dat toch genoeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyken Bekijk Berichten@Carlito: idd, maar die AMG kit vind ik persoonlijk minder praktisch: 18 duims banden zijn groter risico op lekrijden (borduren enz) en dus nogal duur in vervanging en het chromen bagetje vooraan misstaat niet. Afwerking binnenin met zwarte houtinleg (ook de middenopbergvakjes voor een achteraan, dus geen plastiek gedoe) en een elektrisch zonnegordijn. Zeer tevreden van de kwaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenToch wel, maar vind de nieuwe 5 touring heel mooi.
De E is fantastisch om mee te rijden (goeie motor en supercomfortabel) maar de 5 vind ik beter passen bij mijn leeftijd (30'er).
Maar wat dat met leeftijd te maken heeft weet ik niet hoor :p , ben zelf 35 en ga voor een benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenJe moet een foto posten van dat rode interieur, dat is om duimen en vingeren af te likken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDe E coupé wel ja. CLK niet volgens mij.
Zelfs de gewone E berline kun je nu als 4 zitter krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKlopt! Maar dat was wel nog een soort van achterbank, hier zijn het letterlijk 2 aparte stoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDe E coupé wel ja. CLK niet volgens mij.
Zelfs de gewone E berline kun je nu als 4 zitter krijgen.
Comment
Comment