Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig!!! Proficiat en veel plezier ermee!

Comment

• Congrats, prachtige machine met machtige snuit

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• ik heb het niet voor de kleur en de amg-shit

de mooiste auto nieuw te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filwilger Bekijk Berichten
          wil ook effen pronken met mijn coupé E 250 CDI
          Droom...

Comment

• Grijs met panoramisch dak; flamencorood interieur. Mooie combinatie voor mijn nieuw speeltje
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• AMG pack had het helemaal afgemaakt, maar zo is het ook al een knappe wagen! Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyken Bekijk Berichten
                Grijs met panoramisch dak; flamencorood interieur. Mooie combinatie voor mijn nieuw speeltje
                Heb zo ene zien staan in mechelen, zeer mooie kleurcombinatie.

Comment

• @Carlito: idd, maar die AMG kit vind ik persoonlijk minder praktisch: 18 duims banden zijn groter risico op lekrijden (borduren enz) en dus nogal duur in vervanging en het chromen bagetje vooraan misstaat niet. Afwerking binnenin met zwarte houtinleg (ook de middenopbergvakjes voor een achteraan, dus geen plastiek gedoe) en een elektrisch zonnegordijn. Zeer tevreden van de kwaliteit.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filwilger Bekijk Berichten
                    wil ook effen pronken met mijn coupé E 250 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      Toch wel, maar vind de nieuwe 5 touring heel mooi.
                      De E is fantastisch om mee te rijden (goeie motor en supercomfortabel) maar de 5 vind ik beter passen bij mijn leeftijd (30'er).

Ik heb al gezegd: het enigste dat nodig is is minimum 18 te zijn.
                      Als het fantastisch is om mee te rijden zegt dat toch genoeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyken Bekijk Berichten
                        @Carlito: idd, maar die AMG kit vind ik persoonlijk minder praktisch: 18 duims banden zijn groter risico op lekrijden (borduren enz) en dus nogal duur in vervanging en het chromen bagetje vooraan misstaat niet. Afwerking binnenin met zwarte houtinleg (ook de middenopbergvakjes voor een achteraan, dus geen plastiek gedoe) en een elektrisch zonnegordijn. Zeer tevreden van de kwaliteit.
                        Je moet een foto posten van dat rode interieur, dat is om duimen en vingeren af te likken.

Comment

• Mooie wagens

Ik zelf ben ook aan het aftellen nu, nog enkele weken dan is mijn witte er
                          (zonder AMG, met pano dak)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                            Toch wel, maar vind de nieuwe 5 touring heel mooi.
                            De E is fantastisch om mee te rijden (goeie motor en supercomfortabel) maar de 5 vind ik beter passen bij mijn leeftijd (30'er).
                            De 5 is inderdaad een prachtige wagen, eerst vond ik hem nie zo mooi, maar nu ik hem al meer en meer begin te zien is best knap

Maar wat dat met leeftijd te maken heeft weet ik niet hoor :p , ben zelf 35 en ga voor een benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              Je moet een foto posten van dat rode interieur, dat is om duimen en vingeren af te likken.
                              Dat is een goed idee, ziehier:
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is dat altijd een 4-zitter? Was dat vroeger ook?

Comment

• De E coupé wel ja. CLK niet volgens mij.
                                  Zelfs de gewone E berline kun je nu als 4 zitter krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    De E coupé wel ja. CLK niet volgens mij.
                                    De CLK was ook een 4 zitter.

Comment

• Klopt! Maar dat was wel nog een soort van achterbank, hier zijn het letterlijk 2 aparte stoelen.

Comment

Klopt! Maar dat was wel nog een soort van achterbank, hier zijn het letterlijk 2 aparte stoelen.
                                        Bij onze CLK ( C208 ) ziet dat er ongeveer hetzelfde uit, met ook een bakske in het midden.

Comment

De E coupé wel ja. CLK niet volgens mij.
                                          Kon je bij 124, 210, 211 ook

Comment

Working...
                                          X