Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb je veel plaats achteraan in zo'n E-coupé? Of met wat is het vergelijkbaar?
qua beenruimte valt het mee..alleen hoofdruimte is krap wegens plat schuin lopende dak.
Langs mijn kant geen klagen, zit er nooit
Enigste waar ik wel spijt op heb dat ik niet als optie heb genomen is electrische verzetting van de zetels vooraan om achterin te kunnen instappen.Zijn nogal zwaar om ze naar voor te duwen als er iemand achterin wilt .
"... Zeitgleich erfolgt auch die Bestellfreigabe dieser beiden Varianten im T-Modell. Das Coupé und Cabrio erhalten den neuen 350 CDI (OM642 LS) nach derzeitigem Stand erst im Juni 2011, zeitgleich mit den neuen V6- und V8- Benzinmotoren (M276/M27 mit 306 bzw. 435 PS."
C sportcoupé 220 cdi (CL203)>2001-2006
SLK 200 K (R171)>2006-2008
C 200 cdi (W204)>2008-2010
E coupé 250 cdi (C207)>2010-....
Overweegt er soms iemand om voor de 350 benzine ipv 350 diesel te gaan? De cijfers (ook verbruik) van de 350 benzine liegen er ook niet om.
Om diesel zo schoon als benzine te krijgen moet men tegenwoordig zoveel kunstgrepen toepassen dat er nogal veel aan kapot kan gaan. 6 cyl benzine kan tegen een stootje, stoot minder schadelijke stoffen uit en verbruik is ook al heel wat beter dan vroeger.
Of zie ik het te rooskleurig?
Overweegt er soms iemand om voor de 350 benzine ipv 350 diesel te gaan? De cijfers (ook verbruik) van de 350 benzine liegen er ook niet om.
Om diesel zo schoon als benzine te krijgen moet men tegenwoordig zoveel kunstgrepen toepassen dat er nogal veel aan kapot kan gaan. 6 cyl benzine kan tegen een stootje, stoot minder schadelijke stoffen uit en verbruik is ook al heel wat beter dan vroeger.
Of zie ik het te rooskleurig?
Ik ben verleden jaar met 350 CGI naar Stuttgart gereden, gem verbruik van een klein 8liter als ik me nog goed kan herhinneren! Viel heel goed mee in afwisselend verkeer. Is anders rijden dan turbo diesel maar niet minder fijn...
Nog 2 stomme vragen en dan zijn jullie van mij verlost
Is er een verschil in zitcomfort tussen gewoon leder en nappa leder?
En wat is het verschil tussen de standaard automatische airco en de optionele?
Zoals zovelen verleden jaar wilden weten.............
Ja ik kreeg na alle problemen inderdaad een nieuwe , identieke Coupe van Mercedes (BIV betaalde ik zelf)
Raar maar Waar......na 3000km ontstonden gelijkaardige problemen met de roetfiltersensoren, zoals ze bij mijn eerste exeplaar voorkwamen, en nu....met amper 10000km op de teller......geloof het of niet.....is een identieke koelwaterlek ontstaan .
Vriesdonk doet ondertussen weeral een herstelpoging.
De nachtmerrie is, zelf na het vervangen van de eerste wagen, nog steeds niet voorbij.
De kwaliteit van deze wagens is zoals reeds eerder gezegd ver zoek.
Vriesdonk alsook MBB omschrijven deze wederkerende problemen als een toevalligheid
Zoals zovelen verleden jaar wilden weten.............
Ja ik kreeg na alle problemen inderdaad een nieuwe , identieke Coupe van Mercedes (BIV betaalde ik zelf)
Raar maar Waar......na 3000km ontstonden gelijkaardige problemen met de roetfiltersensoren, zoals ze bij mijn eerste exeplaar voorkwamen, en nu....met amper 10000km op de teller......geloof het of niet.....is een identieke koelwaterlek ontstaan .
Vriesdonk doet ondertussen weeral een herstelpoging.
De nachtmerrie is, zelf na het vervangen van de eerste wagen, nog steeds niet voorbij.
De kwaliteit van deze wagens is zoals reeds eerder gezegd ver zoek.
Vriesdonk alsook MBB omschrijven deze wederkerende problemen als een toevalligheid
Als ik het goed heb was er een probleem met de waterpompen,maar ik dacht dat dit ondertussen opgelost was.
Heb je toen al de raad gegeven is naar een andere garage te gaan.
Ik moet woensdag naar de dealer voor het vervangen van een deel van de waterpomp. Actie van MB onder garantie zelf voor alle OM651 motoren. Geen speciale terugroepactie maar vervanging tijdens jaarlijks onderhoud. Verleden week een onderhoud gehad maar het vervangstuk was nog niet binnen;, vandaar woensdag opnieuw naar de garage.
C sportcoupé 220 cdi (CL203)>2001-2006
SLK 200 K (R171)>2006-2008
C 200 cdi (W204)>2008-2010
E coupé 250 cdi (C207)>2010-....
Koelvlloeistof laag......zo is het bij mijn wagens ook al 2X begonnen.......
Bij mij is reeds 2X een kunststof onderdeel vervangen ter hoogte van de brandstoffilter en inlaatcollector, blijkbaar zit een o-ring tussen dit onderdeel en het motorblok te diep in de behuizing?
Onbegrijpelijk .. en naar ik vrees zijn deze wagens een lopende rekening, eens de garantieperiode voorbij is. (na de garantieperiode zijn alle kosten voor de koper, ook al is het probleem bij mercedes gekend.....volgens Vriesdonk)
Laat uw wagen nakijken, en laat aub eens weten of uw probleem hetzelfde is.....welke motor?
Mercedes...... the best or nothing..........om mee te lachen...
Comment