Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
    Thx, de wagen is wel voor mijn moeder, ikzelf ga waarschijnlijk volgend jaar de E Cabrio AMG aanschaffen

Configuratie E Coupé: E 350 BlueEFFICIENCY (Avantgarde), Metaliek Obsidaanzwart, Nappa leder zwart, full option (zonder Keyless-Go / Panoramisch schuifdak / AMG pakket / Harman Kardon Logic 7)
    schitterende keuze!
    Wie weet koop ik er ooit ook één al is dan een 2dehands.

Comment

Thx, de wagen is wel voor mijn moeder, ikzelf ga waarschijnlijk volgend jaar de E Cabrio AMG aanschaffen

Configuratie E Coupé: E 350 BlueEFFICIENCY (Avantgarde), Metaliek Obsidaanzwart, Nappa leder zwart, full option (zonder Keyless-Go / Panoramisch schuifdak / AMG pakket / Harman Kardon Logic 7)
      Nette keus hoor, gewoon een dikke kar
      Doe me dan een plezier en laat me eventjes komen kwijlen op die AMG

Comment

• Dennis, je moet eens binnenspringen in Hasselt hé man, veel te lang geleden ondertussen.

Comment

• amg is bah
          koop die volledig standaard 350 en ik ga dood van jalloezie

Comment

• ben je vet mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              amg is bah
              koop die volledig standaard 350 en ik ga dood van jalloezie
              Bobo
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Een 350 CDI Prime Edition dus..... Eerste productie van E-coupé op maat is productie Juli.

Comment

• Mischien nog net niet zo knap als een Audi A5 maar deze wagen is best wel geslaagd te noemen. Ik denk (verwacht) schitterend rijden. Wat zou BMW hierop antwoorden?
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Damn, deze auto zie ik ook wel zitten maar een prijs voor een 2.2 37.000€ is een beetje te veel 2dehands zou ik er ook voor gaan binnen een jaar of twee denk ik....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                      Mischien nog net niet zo knap als een Audi A5 maar deze wagen is best wel geslaagd te noemen. Ik denk (verwacht) schitterend rijden. Wat zou BMW hierop antwoorden?
                      Ik vind de A5 verschrikkelijk knappe auto maar deze E-coupé komt er wat mij betreft toch nog net iets boven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        Ik vind de A5 verschrikkelijk knappe auto maar deze E-coupé komt er wat mij betreft toch nog net iets boven.
                        De lijn van de E vind ik een stuk mooier dan die van de A5. Maar goed, over smaak valt niet te twisten en er zullen zeer zeker velen zijn die juist het tegenovergestelde zullen vinden.
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik ben Absoluut een Audifan, maar ik denk persoonlijk niet dat je deze auto moet vergelijken met een A5, de A5 is een stapje kleiner.
                          Hoewel de Audi A5 op een redelijk groot aantal punten voor mij mooier uit de verf komt dan deze, zou ik toch een tijdje nodig hebben voor de keuze is gemaakt

Comment

• Verre van slecht, maar 20-21" gaat toch wel nodig zijn ipv deze 18"

Dat interieur is ronduit geweldig
                            Last edited by ; 05/06/2011, 12:33.

Comment

• Vooral een bredere band achteraan en dichter tegen de grond.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Waar zijn de foto's van bovenstaande e coupe genomen?
                                Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                  Waar zijn de foto's van bovenstaande e coupe genomen?
                                  In Brussel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    In Brussel
                                    Bedankt de coupe ziet er echt geweldig uit!
                                    Mr Drift

Comment

• Persoonlijk vind ik de 18" al voldoende hoor.
                                      freude am fahren

Comment

• Dit vond ik echt de grootste tegenvaller. Op de foto's vond ik em zooo knap . Irl valt hij voor mij toch tegen. Het kan ook aan de uitvoering gelegen hebben (grijs met kleine 16 duims elegance velgen) maar de het deel vanaf de B-stijl valt toch in het niet met'zo'n kleine velg imo.

Way to go: Black, AMG pack en 19 duims lichtmetaal.
                                        sigpic

Comment

• Is er OEM 19" velgmateriaal beschikbaar?
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X