Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat vind ik nu net niet.

Comment

• Zalig! En idd 1000x mooier dan de sedan.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Nice! En dat interieur zou zo een AMG-interieur kunnen zijn

Knap dik stuur, kuipjes, tellers, ...
        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Zalig! En idd 1000x mooier dan de sedan.
          Zeer zeker. Hoewel ik de sedan wel meer en meer begin te smaken.
          De coupé is gewoon perfect op één puntje na, dat 3de zijruitje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
            Ik denk dat ik de achterkant van de sedan nooit mooi ga vinden. De eerste E waar ik niet direct enthousiast van ben. Bij het uitkomen van de W210 en W211 was ik meteen verkocht. De W212 oogt nu al oubollig...hoe zal dit dan over 6 a 7 jaar zijn.
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• later koop ik me zo ene!
              ben helemaal verkocht!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                idd, een lelijk detail, het lijkt alsof ze op het laatste hadden gemerkt dat de ruit niet volledig naar beneden kon.
                Hij oogt wel strakker (zeg maar minder 'vrouwelijk' ) dan de huidige, maar toch vind ik de lijn verre van harmonieus. Waarom zoveel horizontale plooien boven mekaar? en die tuning-achtige verbreding van de achtervleugel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                  later koop ik me zo ene!
                  ben helemaal verkocht!!
                  Dan ben ik toch niet alleen. Maar dat zal bij mij nog wel een jaar of 10 duren denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    1 maat groter van velgen en deze E is perfect...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Int echt voor mij de perfecte velgenmaat..... had misschien iets bruter gemogen zoals de 18" van op het C-klasse sportpakket AMG

Comment

• wanneer in de showroom?

Wanneer zal deze mercedes E coupé in de showroom te zien zijn?
                        Wanneer zullen de eerste worden afgeleverd zodat we hem te zien krijgen in het straatbeeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk Berichten
                          Wanneer zal deze mercedes E coupé in de showroom te zien zijn?
                          Wanneer zullen de eerste worden afgeleverd zodat we hem te zien krijgen in het straatbeeld?
                          Ik heb gehoord dat deze eind 2009 pas zal worden voorgesteld.
                          Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                            Ik heb gehoord dat deze eind 2009 pas zal worden voorgesteld.
                            In september denk ik.

Comment

• vandaag ook gezien in de haven van apen, op een autotransport tss andere modellen

een witte, redelijk mannelijk, zoals je op foto al kon zien

Comment

• In Mei wordt deze voorgesteld, ik geloof 16 mei

Comment

• 7 en 8 mei nationale lancering.... Vanaf dan zullen er bij de dealers een beperkt aantal launch editions zijn.

Comment

• Begin juni zou er in mijn garage een gloednieuwe E Coupé 350 moeten staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
                                      Begin juni zou er in mijn garage een gloednieuwe E Coupé 350 moeten staan
                                      Allez jong, proficiat hé. Prachtige keuze !! Hoop u eens tegen te komen in Hasselt. Geef nog wat details aub, zoals kleur en opties
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Allez jong, proficiat hé. Prachtige keuze !! Hoop u eens tegen te komen in Hasselt. Geef nog wat details aub, zoals kleur en opties
                                        Thx, de wagen is wel voor mijn moeder, ikzelf ga waarschijnlijk volgend jaar de E Cabrio AMG aanschaffen

Configuratie E Coupé: E 350 BlueEFFICIENCY (Avantgarde), Metaliek Obsidaanzwart, Nappa leder zwart, full option (zonder Keyless-Go / Panoramisch schuifdak / AMG pakket / Harman Kardon Logic 7)

Comment

Working...
                                        X