Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Grijs met panoramisch dak; flamencorood interieur. Mooie combinatie voor mijn nieuw speeltje
Ik twijfel erover om een dakspoiler te plaatsen, maar heb die nog niet IRL gezien..... heb dus totaal geen idee of dit afbreuk zou doen aan de mooie doorlopende lijn (en ook al wat zoiets zou kosten).
Ik twijfel erover om een dakspoiler te plaatsen, maar heb die nog niet IRL gezien..... heb dus totaal geen idee of dit afbreuk zou doen aan de mooie doorlopende lijn (en ook al wat zoiets zou kosten).
!!! Allez man dat gaat ge nu toch niet doen??? Natuurlijk gaat dat afbreuk doen aan de lijn! zou echt zonde zijn...
@Carlito: idd, maar die AMG kit vind ik persoonlijk minder praktisch: 18 duims banden zijn groter risico op lekrijden (borduren enz) en dus nogal duur in vervanging en het chromen bagetje vooraan misstaat niet. Afwerking binnenin met zwarte houtinleg (ook de middenopbergvakjes voor een achteraan, dus geen plastiek gedoe) en een elektrisch zonnegordijn. Zeer tevreden van de kwaliteit.
zeer knappe wagen in een zeer geslaagde kleurencombinatie maar dat van die velgen begrijp ik echt niet..de velg maakt of kraakt de rest van de auto,en deze wagen verdient minstens een 18'' of zelfs een 19''. een mooie velg zou hem écht af maken.
natuurlijk boet je dan een beetje aan comfort in en dat is een beslissing die ieder voor zich moet maken..(al is bv.een Opel Insignia zelfs met een 20'' nog vrij comfortabel)maar op een wagen van om en bij de 50.000€ de bedenking maken dat een 18'' band net iets meer kost ter vervanging vind ik echt raar...
ik rij al jaren met een 18'' en nog nooit lek gereden..natuurlijk moet je met een laagprofielband beetje uitkijken en niet zomaar overal opknallen,maar iemand die van z'n wagen houdt doet dat sowieso niet...
Ik vond de 18 duimers op mn test wagen verbazend confortabel.
Heb wel zelf voor 17 duimers MOETEN kiezen (company policy).
Nog een paar weken wachten... Die zijn toch het moeilijkst he
zeer knappe wagen in een zeer geslaagde kleurencombinatie maar dat van die velgen begrijp ik echt niet..de velg maakt of kraakt de rest van de auto,en deze wagen verdient minstens een 18'' of zelfs een 19''. een mooie velg zou hem écht af maken.
natuurlijk boet je dan een beetje aan comfort in en dat is een beslissing die ieder voor zich moet maken..(al is bv.een Opel Insignia zelfs met een 20'' nog vrij comfortabel)maar op een wagen van om en bij de 50.000€ de bedenking maken dat een 18'' band net iets meer kost ter vervanging vind ik echt raar...
ik rij al jaren met een 18'' en nog nooit lek gereden..natuurlijk moet je met een laagprofielband beetje uitkijken en niet zomaar overal opknallen,maar iemand die van z'n wagen houdt doet dat sowieso niet...
Ik vind de standaard avant garde velg niet erg mooi, de velgen van het sportpakket exterieur vond ik wel enig mooi!
Dit pakket valt erg goed mee in prijs en ik had deze al op mijn bestelbon laten plaatsen.
Maar na een weekendje proefrijden heb ik dit pakket, met spijt in het hart, terug laten schrappen! Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor het comfort van de 17" velg. De avant garde is een al iets sportiever afgestelde vering. Met die 18" velgen met laagprofielbanden (R18 265/35 achteraan) vond ik heel hard rijden: ieder putje, ieder hobbel in de weg, schokte door mijn lichaam en ik stoorde mij hieraan.
Ik heb dan uiteindelijk maar gekozen voor de velg R48 (blinkende 5-dubbelspaakse velg).
Nogmaals : voor mij is dit qua uiterlijk een stap achteruit, qua comfort een grote stap vooruit.
Maar ik kan best begrijpen dat de prioriteiten bij een ander net omgekeerd liggen.
Ps : voor mij spreek ik over de E klasse (niet de E klasse Coupé), voor zover het iets zou uitmaken
inderdaad een moeilijke keuze..bij mij heeft de look nog steeds de voorkeur op comfort,maar dat is niet bij iedereen zo.
ook ik denk weleens op slechte weg,oei hij is hard, maar als je hem dan ziet staan ben je dat alweer vergeten..
maar zet onder de mooiste wagen een lelijke velg en er schiet niks meer van over.
inderdaad een moeilijke keuze..bij mij heeft de look nog steeds de voorkeur op comfort,maar dat is niet bij iedereen zo.
ook ik denk weleens op slechte weg,oei hij is hard, maar als je hem dan ziet staan ben je dat alweer vergeten..
maar zet onder de mooiste wagen een lelijke velg en er schiet niks meer van over.
Ik heb mij het nemen van het AMG-sportpakket nog niet beklaagd. Rijdt op C(omfort)-instelling (met automaat) verrassend zacht; met de S(port)-instelling iets harder. Zoals de wegen er nu bij liggen , voel je ook met gewone velgen en banden elk putje.
C sportcoupé 220 cdi (CL203)>2001-2006
SLK 200 K (R171)>2006-2008
C 200 cdi (W204)>2008-2010
E coupé 250 cdi (C207)>2010-....
2 oranje leds op indicator blijven branden (1ntje voor voor, en 1ntje voor achteraan)
geen geluidsignaal.MAW deed geen bal.
Naar garage geweest, en hebben het opnieuw geprogrammeerd.
bon, heb toch de indruk dat de achterste sensoren nogaltijd niets doen
op de dashboard zie ik niets visueel , maar wel op de achterste metertje (dus die je in de achteruitkijkspiegel bekijkt)
Comment