Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt?

Nog nooit gezien...

Comment

• Bij 124 vooral te zien bij E 500's.

Comment

• Ja oké, maar bij de 211 stond het alvast niet in de optielijst?
        Bij de 212 staan er zelfs foto's van in de brochure en al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Ja oké, maar bij de 211 stond het alvast niet in de optielijst?
          Bij de 212 staan er zelfs foto's van in de brochure en al
          De individuele comfortzetels bij de W212 (E berline) zijn enkel verkrijgbaar bij de optie comfortpakket ; bij de C207 (E coupé) standaard.
          C sportcoupé 220 cdi (CL203)>2001-2006
          SLK 200 K (R171)>2006-2008
          C 200 cdi (W204)>2008-2010
          E coupé 250 cdi (C207)>2010-....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyken Bekijk Berichten
            Grijs met panoramisch dak; flamencorood interieur. Mooie combinatie voor mijn nieuw speeltje
            Ik twijfel erover om een dakspoiler te plaatsen, maar heb die nog niet IRL gezien..... heb dus totaal geen idee of dit afbreuk zou doen aan de mooie doorlopende lijn (en ook al wat zoiets zou kosten).

Comment

Ik twijfel erover om een dakspoiler te plaatsen, maar heb die nog niet IRL gezien..... heb dus totaal geen idee of dit afbreuk zou doen aan de mooie doorlopende lijn (en ook al wat zoiets zou kosten).
              !!! Allez man dat gaat ge nu toch niet doen??? Natuurlijk gaat dat afbreuk doen aan de lijn! zou echt zonde zijn...

Comment

@Carlito: idd, maar die AMG kit vind ik persoonlijk minder praktisch: 18 duims banden zijn groter risico op lekrijden (borduren enz) en dus nogal duur in vervanging en het chromen bagetje vooraan misstaat niet. Afwerking binnenin met zwarte houtinleg (ook de middenopbergvakjes voor een achteraan, dus geen plastiek gedoe) en een elektrisch zonnegordijn. Zeer tevreden van de kwaliteit.

zeer knappe wagen in een zeer geslaagde kleurencombinatie maar dat van die velgen begrijp ik echt niet..de velg maakt of kraakt de rest van de auto,en deze wagen verdient minstens een 18'' of zelfs een 19''. een mooie velg zou hem écht af maken.
                natuurlijk boet je dan een beetje aan comfort in en dat is een beslissing die ieder voor zich moet maken..(al is bv.een Opel Insignia zelfs met een 20'' nog vrij comfortabel)maar op een wagen van om en bij de 50.000€ de bedenking maken dat een 18'' band net iets meer kost ter vervanging vind ik echt raar...
                ik rij al jaren met een 18'' en nog nooit lek gereden..natuurlijk moet je met een laagprofielband beetje uitkijken en niet zomaar overal opknallen,maar iemand die van z'n wagen houdt doet dat sowieso niet...

Comment

• Ik vond de 18 duimers op mn test wagen verbazend confortabel.
                  Heb wel zelf voor 17 duimers MOETEN kiezen (company policy).
                  Nog een paar weken wachten... Die zijn toch het moeilijkst he
                  Last edited by hey69; 01/02/2011, 14:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                    zeer knappe wagen in een zeer geslaagde kleurencombinatie maar dat van die velgen begrijp ik echt niet..de velg maakt of kraakt de rest van de auto,en deze wagen verdient minstens een 18'' of zelfs een 19''. een mooie velg zou hem écht af maken.
                    natuurlijk boet je dan een beetje aan comfort in en dat is een beslissing die ieder voor zich moet maken..(al is bv.een Opel Insignia zelfs met een 20'' nog vrij comfortabel)maar op een wagen van om en bij de 50.000€ de bedenking maken dat een 18'' band net iets meer kost ter vervanging vind ik echt raar...
                    ik rij al jaren met een 18'' en nog nooit lek gereden..natuurlijk moet je met een laagprofielband beetje uitkijken en niet zomaar overal opknallen,maar iemand die van z'n wagen houdt doet dat sowieso niet...
                    Ik vind de standaard avant garde velg niet erg mooi, de velgen van het sportpakket exterieur vond ik wel enig mooi!
                    Dit pakket valt erg goed mee in prijs en ik had deze al op mijn bestelbon laten plaatsen.
                    Maar na een weekendje proefrijden heb ik dit pakket, met spijt in het hart, terug laten schrappen! Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor het comfort van de 17" velg. De avant garde is een al iets sportiever afgestelde vering. Met die 18" velgen met laagprofielbanden (R18 265/35 achteraan) vond ik heel hard rijden: ieder putje, ieder hobbel in de weg, schokte door mijn lichaam en ik stoorde mij hieraan.
                    Ik heb dan uiteindelijk maar gekozen voor de velg R48 (blinkende 5-dubbelspaakse velg).

Nogmaals : voor mij is dit qua uiterlijk een stap achteruit, qua comfort een grote stap vooruit.
                    Maar ik kan best begrijpen dat de prioriteiten bij een ander net omgekeerd liggen.

Ps : voor mij spreek ik over de E klasse (niet de E klasse Coupé), voor zover het iets zou uitmaken

Comment

• inderdaad een moeilijke keuze..bij mij heeft de look nog steeds de voorkeur op comfort,maar dat is niet bij iedereen zo.
                      ook ik denk weleens op slechte weg,oei hij is hard, maar als je hem dan ziet staan ben je dat alweer vergeten..
                      maar zet onder de mooiste wagen een lelijke velg en er schiet niks meer van over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                        inderdaad een moeilijke keuze..bij mij heeft de look nog steeds de voorkeur op comfort,maar dat is niet bij iedereen zo.
                        ook ik denk weleens op slechte weg,oei hij is hard, maar als je hem dan ziet staan ben je dat alweer vergeten..
                        maar zet onder de mooiste wagen een lelijke velg en er schiet niks meer van over.
                        Ik heb mij het nemen van het AMG-sportpakket nog niet beklaagd. Rijdt op C(omfort)-instelling (met automaat) verrassend zacht; met de S(port)-instelling iets harder. Zoals de wegen er nu bij liggen , voel je ook met gewone velgen en banden elk putje.
                        C sportcoupé 220 cdi (CL203)>2001-2006
                        SLK 200 K (R171)>2006-2008
                        C 200 cdi (W204)>2008-2010
                        E coupé 250 cdi (C207)>2010-....

Comment

• je zou het verschil eens moeten ervaren
                          want er is wel degelijk onderscheid

Comment

• Er is inderdaad een groot verschil bobo!

Comment

• Maandag heb ik mijn wagen, nog 2 keer slapen wiiii

Comment

• Nog een geluk voor jou dat je een uur minder lang zal moeten wachten

Comment

• En vandaag ontvangen. was een leuke eerste dag rijden.
                                  En ik denk dat mn PDC al gestopt is met werken...begint goed

Comment

• PDC??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
                                      PDC??
                                      Park Distance Control
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                                        En vandaag ontvangen. was een leuke eerste dag rijden.
                                        En ik denk dat mn PDC al gestopt is met werken...begint goed
                                        Wat doet hij of wat doet hij niet?

Comment

• 2 oranje leds op indicator blijven branden (1ntje voor voor, en 1ntje voor achteraan)
                                          geen geluidsignaal.MAW deed geen bal.

Naar garage geweest, en hebben het opnieuw geprogrammeerd.
                                          bon, heb toch de indruk dat de achterste sensoren nogaltijd niets doen
                                          op de dashboard zie ik niets visueel , maar wel op de achterste metertje (dus die je in de achteruitkijkspiegel bekijkt)

vergeten fototje
                                          Last edited by hey69; 30/03/2011, 08:55.

Comment

Working...
                                          X