Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdh Bekijk Berichten²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenMaar dat had u ook op een andere, beleefdere manier kunnen verwoorden.
Ik hoop voor u dat alle problemen in de toekomst van de baan zullen zijn want ik verwacht niet dat u hier nog veel feed-back gaat krijgen.
Eerst is het een hoop gezeik dat Mercedes toch wel voor een oplossing zou moeten zorgen en blabla.
En dan wordt er een oplossing aangeboden waar de klant zelf compleet tevreden mee is, maar voor een gegronde reden liever over het voorval zwijgt, en dan is het hier nog niet goed.
Ik snap volkomen dat kohaku in dit geval zwijgt over de geboden oplossing, en dat gaat mij persoonlijk in de toekomst zeker niet tegenhouden om hem bij problemen opnieuw raad te proberen geven, ook al heeft hij in het verleden nogal nors op mij gereageerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkohaku doet wat hij wil
maar eerst terecht komen bleiten en daarna nix maar is toch wat flauw
Ik zie dat er nog heel wat in die richting gereageerd hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesVrije meningsuiting op een forum vergelijken met een moord...
Dat snap je nu zelf toch ook dat die vergelijking totaal niet op gaat...?
Ik vraag me af waarom jij dit forum ook zo enorm serieus neemt.
Misschien heb je er zelf enig (financieel) voordeel bij dat bepaalde partijen in een goed daglicht worden geplaatst.
Ieder zijn karakter en motieven natuurlijk.
Ik heb nergens enig voordeel bij. Ik neem het forum inderdaad serieus en probeer me in te leven in de situatie van een ander en te helpen waar mogelijk.
Maar ik heb het moeilijk met sommige (flauwe) reacties. Meer moet u er niet achter zoeken.
Ik probeer positief te blijven...
Comment
-
Ik vraag me af wat er geholpen kon worden in dit geval.
Het enige wat er hier altijd gezegd wordt is:
- Ga naar de pers
- Haal een advocaat
- Stuur een aangetekend schrijven.
Helpen zou zijn dat je het zou kunnen oplossen, en ik acht hier op het forum niemand in staat dingen beter te doen dan een dealerbedrijf zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vraag me af wat er geholpen kon worden in dit geval.
Het enige wat er hier altijd gezegd wordt is:
- Ga naar de pers
- Haal een advocaat
- Stuur een aangetekend schrijven.
Helpen zou zijn dat je het zou kunnen oplossen, en ik acht hier op het forum niemand in staat dingen beter te doen dan een dealerbedrijf zelf.
Comment
-
Kijk. Dat heet nu een NDA. Non Disclosure Agreement. Mercedes wilt niet dat er hierover uitgewijd wordt. Straks wilt iedereen met ellende een nieuwe, stel je voor. Dus moet onze man zwijgen anders is het contractbreuk. En dat positieve tekstje dat onze man schreef, kwam er gerust op "aandringen" van Mercedes. Wellicht zelf voorgeschreven. Nogal vervelend als je met naam en toenaam bekend staat op Google als een voddengarage.
Dus: goed voor u! Fijn dat u eindelijk een nieuwe krijgt. Goeie oplossing van de garage en Mercedes-Benz. En begrijpelijk dat Mercedes-Benz hier liever discreet over blijft. Ook leuk dat u nu levenslang klant bent. Is wel een beetje lang hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenKijk. Dat heet nu een NDA. Non Disclosure Agreement. Mercedes wilt niet dat er hierover uitgewijd wordt. Straks wilt iedereen met ellende een nieuwe, stel je voor. Dus moet onze man zwijgen anders is het contractbreuk. En dat positieve tekstje dat onze man schreef, kwam er gerust op "aandringen" van Mercedes. Wellicht zelf voorgeschreven. Nogal vervelend als je met naam en toenaam bekend staat op Google als een voddengarage.
Dus: goed voor u! Fijn dat u eindelijk een nieuwe krijgt. Goeie oplossing van de garage en Mercedes-Benz. En begrijpelijk dat Mercedes-Benz hier liever discreet over blijft. Ook leuk dat u nu levenslang klant bent. Is wel een beetje lang hé?Hopelijk wordt het ditmaal een goeie dan, want anders gaat het hier nog leuk worden.......
Ik leer hier elke dag bij
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenKijk. Dat heet nu een NDA. Non Disclosure Agreement. Mercedes wilt niet dat er hierover uitgewijd wordt. Straks wilt iedereen met ellende een nieuwe, stel je voor. Dus moet onze man zwijgen anders is het contractbreuk. En dat positieve tekstje dat onze man schreef, kwam er gerust op "aandringen" van Mercedes. Wellicht zelf voorgeschreven. Nogal vervelend als je met naam en toenaam bekend staat op Google als een voddengarage.
Dus: goed voor u! Fijn dat u eindelijk een nieuwe krijgt. Goeie oplossing van de garage en Mercedes-Benz. En begrijpelijk dat Mercedes-Benz hier liever discreet over blijft. Ook leuk dat u nu levenslang klant bent. Is wel een beetje lang hé?
Het is dat wat ik een beetje wilde aanklagen. Het forum gebruiiken als machtsmiddel tegenover MB om dan vervolgens alle forumlezers in het ongewisse te laten.
Prima van MB dat ze deze zaak op een manier hebben opgelost die tot tevredenheid van de klant stemt..
Iedereen doet (en vertelt) uiteraard wat hij wilt. Maar laat men daar dan geen doekjes om winden en eerlijk toegeven hoe de vork in de steel zit.. Gewoon zeggen dat er een goede oplossing uit de bus gekomen is, maar van MB daar niets van mag over uitweiden...
Comment
-
Mijn schoonbroer heeft andere velgen in combinatie met z'n AMG-pakket, nl. een dubbele vijfspaak. Ik vind zijn velgen mooier dan die op bovenstaande foto.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn schoonbroer heeft andere velgen in combinatie met z'n AMG-pakket, nl. een dubbele vijfspaak. Ik vind zijn velgen mooier dan die op bovenstaande foto.
Ben van plan om ook andere velgen te kopen ipv mijn "amg" velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Deze velgen.
Als ik zou mogen kiezen zijn het de 19" 7-dubbelspaaks
Comment
Comment