Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onderhoudscontract overdreven????
    Weet ge wat ik overdreven vind..... dat ge 50000 Euro van uw zuurverdiende geld uitgeeft, en er niks anders als nen hoop ellende mee hebt....
    Ik heb dat geld niet betaald om met vervangwagens te mogen rijden he....
    Vanaf juni tot nu heb ik MIJN wagen maar de helft van de tijd kunnen hebben.....
    Slapeloze nachten, nen hoop ellende en nen hoop gezever....
    Mag je als klant al niet meer verwachten dat je krijgt waarvoor je betaald hebt..??
    Of je nu een vloot wagens koopt of ééntje, en onhafhankelijk van welk procentje dat je tijdens de aanschaf kreeg, deze ellende verdiend ,niemand......en ik hoop dat niemand van jullie dit ooit moet meemaken...
    Enfin, morgen ga ik weeral naar de garage.....EN NIET OMDAK TEVEEL TIJD HEB OF OMDAT IK GRAAG MET VERVANGWAGENS RIJ....
    Wat een nachtmerrie.....

Comment

• Niet opgeven, op uw strepen blijven staan, eventueel beetje dreigen......Bij sommige MB dealers doet men echt hautain, onder de 75000 euro stel je er niet veel voor, k' weet er alles van
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
        Onderhoudscontract overdreven????
        Weet ge wat ik overdreven vind..... dat ge 50000 Euro van uw zuurverdiende geld uitgeeft, en er niks anders als nen hoop ellende mee hebt....
        Ik heb dat geld niet betaald om met vervangwagens te mogen rijden he....
        Vanaf juni tot nu heb ik MIJN wagen maar de helft van de tijd kunnen hebben.....
        Slapeloze nachten, nen hoop ellende en nen hoop gezever....
        Mag je als klant al niet meer verwachten dat je krijgt waarvoor je betaald hebt..??
        Of je nu een vloot wagens koopt of ééntje, en onhafhankelijk van welk procentje dat je tijdens de aanschaf kreeg, deze ellende verdiend ,niemand......en ik hoop dat niemand van jullie dit ooit moet meemaken...
        Enfin, morgen ga ik weeral naar de garage.....EN NIET OMDAK TEVEEL TIJD HEB OF OMDAT IK GRAAG MET VERVANGWAGENS RIJ....
        Wat een nachtmerrie.....
        Ik ken dat,maak momenteel hetzelfde mee met mijn E350cdi................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Niet opgeven, op uw strepen blijven staan, eventueel beetje dreigen......Bij sommige MB dealers doet men echt hautain, onder de 75000 euro stel je er niet veel voor, k' weet er alles van
          Toch erg hé.

Ik weet nog toen ik ging gaan kijken voor een ML(270)kging toen met m'n werkkledij(jeans) en die verkoper kwam(na een 20tal minuten)langzaam zeggen dat die wagen toch veel te duur ging zijn voor mij en dat ik beter voor iets anders kon kijken,iets goedkoper.....

Kheb hem toen onmiddelijk gezegd dat ik direct naar BMW ging en daar een nieuwe wagen ging bestellen.
          Er kwam dan een (groen) lachje..........
          Spijtig hé,want hoeveel % van de bevolking kan en wil eigenlijk meer dan 75.000€ spenderen?

Comment

• Vriesdonk is een vodde garage,is voor mij ook het dichtsbij maar toch ga ik naar Mercedes Sturm auto in Nederland op onderhoud. Véél vriendelijker en betere service daar.

Comment

• Heb nog niet zo lang geleden iemand met blijvende problemen met zijn 250 CDI C klasse die ze in Aalst niet goed kregen naar VDH gestuurd waar de problemen zeer professioneel zijn opgelost. Is idd mischien niet dicht bij voor jou (Mol,Herentals en Diest) maar heb er al heel wat goeds van gehoord.
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                Toch erg hé.
                Ik weet nog toen ik ging gaan kijken voor een ML(270)kging toen met m'n werkkledij(jeans) en die verkoper kwam(na een 20tal minuten)langzaam zeggen dat die wagen toch veel te duur ging zijn voor mij en dat ik beter voor iets anders kon kijken,iets goedkoper.....
                Kheb hem toen onmiddelijk gezegd dat ik direct naar BMW ging en daar een nieuwe wagen ging bestellen.
                Er kwam dan een (groen) lachje..........
                Spijtig hé,want hoeveel % van de bevolking kan en wil eigenlijk meer dan 75.000€ spenderen?
                Ik heb hier nogal eens geschreven in een ander topic maar wil het nog wel eens herhalen. Ik ging eind 2008 tijdens de toenmalige autocrisis naar de dealer om mijn 4 jaar oude Sportcoupé te vervangen door een nieuwe C en kreeg te maken met een voor mij onbekende verkoper (de verkoper die ik verkoos had voor een ander beroep gekozen en ik wist dat niet). Ik had nog niet over korting gesproken en hij zei al: "De mensen denken momenteel dat ze een auto gratis krijgen" en even later zei hij. "Kom maar eens terug als de salonprijzen bekend zijn" Ik zit niet echt in de verkoop maar dat had ik nog nooit meegemaakt. Kortom zijn hele voorkomen straalde arrogantie uit. Dat en nog een paar andere gebeurtenissen hebben mij doen besluiten dat de sportcoupé mijn voorlopig laatste MB geweest is, zeker bij deze dealer
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Als dat al geregeld wordt voor een "dikke" klant is dat door de garage, en niet door MB Belgie, en dus afhankelijk van garage tot garage.
                  Klopt volledig. Iemand in mijn familie heeft zo een aantal jaren geleden een Alfa 156 na 3 maanden en 3000 kilometer miserie kunnen omruilen voor een Lancia Lybra dankzij BUGA. Alfa Romeo wou niets doen. Die Lancia is ondertussen vervangen door een Japanner. Geen Italianen meer...

Comment

Omdat een service-contract voor zo een wagen op jaarbasis gemakkelijk 1.000 euro kost, en dat een overdreven compensatie is. Alles wordt onder garantie geregeld, gratis vervangwagen etc.
                    Overdreven?????
                    Gratis vervangwagen.........nogal normaal zeker.....na al die last met die rommelkar.
                    ' tmoet er nog aan mankeren dat ze betaald moeten worden voor die klotevervangwagen..

Onderhoudscontract kost ca. ,55euro/maand ( 50000km 2 jaar) VOOR DE KLANT!!!!!
                    enig idee hoeveel het onderhoud ( van ne normale Mercedes ) kost op laat ons zeggen 2 jaar??? IDD een stuk minder dan de totaalsom.... (zo'n onderhoudscontract is niet uitgevonden om de klant een plezier te doen hé...
                    OVERDREVEN.....ge moest verlegen zijn.
                    Ze moeten me gdvrdmm ne nieve geven, ene zonder gebreken.......daar heb ik voor betaald.
                    Welke garage werk jij???

Comment

Dat weet je alleen als je erbij was.

Er loopt heel wat mis in communicatie tussen Service Advisor en klant. Vooral de klant heeft de neiging te horen wat hij graag zou horen.

"Ik zal eens kijken of we een servicecontract kunnen regelen" wordt vertaald in "We gaan een servicecontract regelen". En dan is het boel achteraf.

Zolang je niet bij het gesprek bij was, en er niets op papier staat is het natuurlijk lastig om iemand met de vinger te wijzen.
                      Gij zou direct bij Vriesdonk kunnen beginnen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Niet opgeven, op uw strepen blijven staan, eventueel beetje dreigen......Bij sommige MB dealers doet men echt hautain, onder de 75000 euro stel je er niet veel voor, k' weet er alles van
                        Met de nadruk op sommige.

Bij de West-Vlaamse AutoStar-Vereenooghe groep zijn ze verre van hautain, en hoef je zeker geen 75k te betalen om goede service te krijgen.

Als ik bovenstaande bevindingen lees dan vraag ik me af hoe je het in je hoofd kunt halen om als garage zo'n arrogante verkopers in dienst te nemen...

Comment

• ik mag eigelijk van vriesdonk hemaal niet klagen, ik had wel meer geluk met de karren

jammer dat ze geen smart onderhouden, kon ik teminste te voet naar de garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                            Met de nadruk op sommige.
                            Bij de West-Vlaamse AutoStar-Vereenooghe groep zijn ze verre van hautain, en hoef je zeker geen 75k te betalen om goede service te krijgen.
                            Als ik bovenstaande bevindingen lees dan vraag ik me af hoe je het in je hoofd kunt halen om als garage zo'n arrogante verkopers in dienst te nemen...
                            Natuurlijk zijn er ook uitstekende MB garages (heb ondertussen al een tip gekregen over zo eentje in mijn streek). Het ging in die bewuste garage niet alleen over de verkopers, de arrogantie begon al aan de receptie, enz Als ik dat nu vergelijk met mijn Lancia dealer is het verschil echt groot zowel qua verkoop, service en behulpzaamheid. Men zou toch eerder andersom verwachten. MB blijft mijn favoriete merk maar in die omstandigheden hoeft het niet meer voor mij, zo merkvast ben ik nu ook niet en er zijn genoeg andere leuke auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                              zo de baas, zo de verkoper zeker...
                              anders begrijp ik het ook niet
                              in elk geval zijn er genoeg dealers die hun beroep goed uitoefenen
                              dit kan (moet) bij elk merk onderzocht worden voralleer te kopen, liever dan ze allemaal af te lopen om een halve procent meer korting te bedingen
                              na de aankoop is het te laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Vriesdonk is een vodde garage,is voor mij ook het dichtsbij maar toch ga ik naar Mercedes Sturm auto in Nederland op onderhoud. Véél vriendelijker en betere service daar.
                                Volledig mee eens, kohaku moet naar een andere/betere dealer om zijn problemen te verhelpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik mag eigelijk van vriesdonk hemaal niet klagen, ik had wel meer geluk met de karren

jammer dat ze geen smart onderhouden, kon ik teminste te voet naar de garage
                                  Mijn moeder krijgt met haar Smart een topservice. Mijn pa rijdt met een oude C Sportcoupé. Niet de dikste klanten maar wel een goed service bij MB Aalst...

Comment

• bij MB sintniklaas ook gore verkopers die het liefst van al je 5 meter afstand van een wagen zien houden..

Comment

• Deze morgend was ik uitgenodigd bij garage Vriesdonk voor een gesprek met een verantwoordelijke van Mercedes alsook de verantwoordelijken van betreffende garage.

Mijn nachtmerrie is eindelijk voorbij.

Er werd een oplossing besproken waar ik verder niet wil over uitwijden, maar die mij voor 100% het gevoel geeft dat Mercedes, alsook garage Vriesdonk hun verantwoordelijkheid ten volle heeft opgenomen.

Mercedes alsook Vriesdonk, winnen hiermee terug mijn volle vertrouwen, en hebben met deze oplossing een levenslange klant gewonnen.

Last edited by ; 27/10/2010, 13:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
                                        Deze morgend was ik uitgenodigd bij garage Vriesdonk voor een gesprek met een verantwoordelijke van Mercedes alsook de verantwoordelijken van betreffende garage.

Mijn nachtmerrie is eindelijk voorbij.

Er werd een oplossing besproken waar ik verder niet wil over uitwijden, maar die mij voor 100% het gevoel geeft dat Mercedes, alsook garage Vriesdonk hun verantwoordelijk ten volle heeft opgenomen.

Mercedes alsook Vriesdonk, winnen hiermee terug mijn volle vertrouwen, en hebben met deze oplossing een levenslange klant gewonnen.

Nieuwe wagen gekregen?

Goed dat die problemen dan eindelijk voorbij zijn !
                                        2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• hopelijk gaat uw wagen dan niet naar nnc.
                                          IRIDIUM
                                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                          Helderzienden

Comment

Working...
                                          X