Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb mijne nu 2 maanden...doch, al eens terug binnenygeweest voor ne sensor van de nokkenas....'kzit nu in Italie en heb een lekje in het koelwatersysteem.....hopelijk zit er in mijn wagen gene lada verscholen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
      heb mijne nu 2 maanden...doch, al eens terug binnenygeweest voor ne sensor van de nokkenas....'kzit nu in Italie en heb een lekje in het koelwatersysteem.....hopelijk zit er in mijn wagen gene lada verscholen...
      220 of 250 CDI?

Geen stress dan, kan in principe geen kwaad (wel geen 10.000km rijden zonder niveau te checken). Na de reis gewoon eens binnenbrengen bij de dealer en dat wordt onder garantie gefixt

Comment

• het is een 220 CDI .....
        Inderdaad geen stress...maar laat me eerlijk zijn...mercedes is niet meer wat't was...
        mijn eerste was nog een oerdegelijk ding......deze is mijn vierde.....bloedmooi (vind ik zelf) maar de kwaliteit is niet meer wat ze was....mijn vorige was een e break, er stond na 10 jaar al nen hoop roest op....ik heb een belingoke van 12 jaar oud waar nog geen pokje roest op te zien is....
        voor de prijs die ik betaalde....mogen de sensoren en het koelsysteem in orde zijn vind'k...
        die sensor was trouwens al naar de kl.... bij levering....de wagen startte niet goed...( de buren stonden regelmatig breedglimlachend te kijken wanneer ik mijn nieuwe trots bijna moest aanzwengelen.
        enfin...de service bij mercedes is wel nog steeds top... hij is hersteld en een vervangwagen werd geleverd..
        ik hoop....dat na het herstellen van het koelsysteem de wagen doet wat'm moet doen...anders weet'k nie...of de volgende weer een mercedes zal zijn...

Comment

• Roest is inderdaad een probleem. Maar daarom is er ook de 30 jaar roestgarantie. Dus als je je vorige gewoon even bij de dealer had binnengestoken was dat kostenloos hersteld en had je in tussentijd ook een mooie vervangwagen gehad.

En technisch zijn ze nog altijd even goed als vroeger, alleen is de technologie zo hard verbeterd dat je al die kleine dingen merkt. Vroeger had dat al die sensoren niet, dus was er niets om je zorgen om te maken.
          En het feit dat de waterpomp lekt ligt aan het systeem van waterpompen bij de OM651 dat nog niet 100% op punt stond, is gewoon niets aan te doen aangezien de problemen zich pas voordoen als de massaproductie begint.

Comment

het is een 220 CDI .....
            Inderdaad geen stress...maar laat me eerlijk zijn...mercedes is niet meer wat't was...
            mijn eerste was nog een oerdegelijk ding......deze is mijn vierde.....bloedmooi (vind ik zelf) maar de kwaliteit is niet meer wat ze was....mijn vorige was een e break, er stond na 10 jaar al nen hoop roest op....ik heb een belingoke van 12 jaar oud waar nog geen pokje roest op te zien is....
            voor de prijs die ik betaalde....mogen de sensoren en het koelsysteem in orde zijn vind'k...
            die sensor was trouwens al naar de kl.... bij levering....de wagen startte niet goed...( de buren stonden regelmatig breedglimlachend te kijken wanneer ik mijn nieuwe trots bijna moest aanzwengelen.
            enfin...de service bij mercedes is wel nog steeds top... hij is hersteld en een vervangwagen werd geleverd..
            ik hoop....dat na het herstellen van het koelsysteem de wagen doet wat'm moet doen...anders weet'k nie...of de volgende weer een mercedes zal zijn...
            Allez,ben ik toch niet de enige die niet tevreden is over de kwaliteit van de huidige mercedessen,dacht echt dat ik alleen was met problemen .......
            Maar zoals reeds aangehaald ben ik ook zeer tevreden over de service van mijn garage.

Comment

• Tis tegenwoordig alom problemen met nieuwe wagens...... maar als je ziet wat erin steekt van technologie, dat is ook niet te onderschatten.

Het zou wel allemaal niet mogen, of het nu Mercedes is of een ander merk, zover is duidelijk. Zolang de garages en het merk de juiste oplossingen geven......

Voor de volledige E-familie kan ik niets anders dan lof uitspreken. Tzijn waanzinnige machines!

Comment

• De testwagen die ik had onlangs had een vree storende gepiep en gekraak komen van het opendak (panoramic roof) Enkel als hij dicht was.Als ik het een beetje opendeed, dan hoorde ik niets meer.Ik hoop dat mn wagen dit niet zal hebben, ik zit veel op de baan voor mn job, dat zal snel gaan tegensteken

Comment

• Behalve verbruik mag ik zeggen dat ik (tot op heden) wel zeer tevreden ben over mijn nieuwe E break.
                  Ook vind ik dat Mercedes qua design niet slecht bezig is (in tegenstelling tot wat ik dikwijls lees op dit forum).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                    De testwagen die ik had onlangs had een vree storende gepiep en gekraak komen van het opendak (panoramic roof) Enkel als hij dicht was.Als ik het een beetje opendeed, dan hoorde ik niets meer.Ik hoop dat mn wagen dit niet zal hebben, ik zit veel op de baan voor mn job, dat zal snel gaan tegensteken
                    in een benz hoort gekraak

of het nou't meubilair of het dak is, maakt ni uit

Comment

• kraken en piepen =/ rammelen

Comment

• Ondertussen van Italie terug naar Belgie gereden....
                        Ergens in Zwitserland....viel plots het vermogen van de wagen weg???? het toerental geraakte niet meer boven de 2500-2800 ??
                        Na stilleggen en herstarten van de wagen was blijkbaar alles terug in orde?
                        Afspraak gemaakt met garage ter herstelling ...van de koelvloeistoflek...en dit vermogengebrek...van mijn 50000euro kostende Lada Coupè..
                        pfffff wat'n ellende..
                        'kben benieuwd wat de oorzaak is????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          in een benz hoort gekraak

of het nou't meubilair of het dak is, maakt ni uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                            De testwagen die ik had onlangs had een vree storende gepiep en gekraak komen van het opendak (panoramic roof) Enkel als hij dicht was.Als ik het een beetje opendeed, dan hoorde ik niets meer.Ik hoop dat mn wagen dit niet zal hebben, ik zit veel op de baan voor mn job, dat zal snel gaan tegensteken
                            Als je is googled op zo een dak, en maakt niet uit in welk merk auto dat ligt, dan bedenk je je toch is voor je dat aanvinkt op de optielijst.
                            Er rijden er zelfs met een rol zelfklevende plastiek rond voor als het nog is springt.

Comment

• Mijne lada coupe staat bij de dealer...'kben eens benieuwd.....op mijn vraag of injectorproblemen zich bij recente modellen ook voordoen kreeg ik een vaag antwoord..ik vermoed dat hier nog steeds problemen mee zijn.

toch weer een recente 4-deurs E-classe als vervangwagen gekregen...

Bij het volgende defect....mogen ze mijn 2-maanden jonge E-coupe terug vervangen door een nieuwe..Het idee dat er aan zo'n nieuwe wagen al vanalles gedemonteerd heeft geweest geeft me een slecht gevoel..

Comment

• Net contact gehad met dealer..
                                vermogenprobleem bleek iets met de sensor van de roetfilter te zijn....
                                waterlek...lek aan inlaatcollector. er wordt een nieuwe collector besteld...
                                het idee dat mijn nieuwe wagen na 2 maanden half gedemonteerd wordt geeft me een slecht gevoel...
                                net customer service gecontacteerd en het probleem uitgelegd....
                                wat mij betreft mogen ze de wagen houden en mij terug een nieuwe leveren..
                                benieuwd naar het verdere verloop.

Comment

Net contact gehad met dealer..
                                  vermogenprobleem bleek iets met de sensor van de roetfilter te zijn....
                                  waterlek...lek aan inlaatcollector. er wordt een nieuwe collector besteld...
                                  het idee dat mijn nieuwe wagen na 2 maanden half gedemonteerd wordt geeft me een slecht gevoel...
                                  net customer service gecontacteerd en het probleem uitgelegd....
                                  Ik had één van de eerste nieuwe C modellen (geleverd op voorstellings W-E). Hij is nu 3,5 jaar oud en heb ook véél ellende gekend met mijn automatische versnellingsbak. Heeft op die 3,5 j. al zeker 4 weken binnengestaan (langste periode 6 ! werkdagen) voor hetzelfde probleem. Is nog altijd niet 100 %. Inderdaad, Mercedes is niet meer wat ze vroeger waren (alhoewel, met de ML van mijn vrouw: geen problemen).
                                  Ik heb nu een Volvo gekocht, bye bye MB.

Comment

maar bij MB zullen ze dat op een heel andere manier bekijken, hoor
                                    voor hen zijn incidenten.... daarom is er de waarborg ... zo eizn ze dat

Comment

• Voor mij is 50000 euro uitgeven aan een halve Lada een serieus incident.
                                      Door het plots wegvallen van het vermogen ( waardoor ik bijna een aanrijding had ) komt de veiligheid van deze wagen met zijn inzittenden in gedrang.

Spijtig voor iedereen die net zoals ik 5 maanden lang ongeduldig zat te wachten op de levering van zijn nieuwe MB....en dan moet vaststellen dat er van kwaliteit geen kl..sprake is.

Telkens ik in die wagen stap zal ik me afvragen of ik op bestemming zal aankomen.

Comment

• Het mankeert hier aan fotos van de wagens.
                                        Dus nieuwe eigenaars : laat je gaan

Comment

• Mijn schoonbroer mag zaterdag zijn wagen gaan afhalen. Ik zal hier de nodige foto's posten, en zeker van het Designo interieur.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X