Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    De definitieve injectoren worden nochtans vollop uitgeleverd. En de nieuwe wagens die binnenkomen (220 en 250) met injectoren geproduceerd na een bepaalde datum zijn vooralsnog ook probleemloos.
    In mei-juni komt er een terugroepactie voor alle 220 en 250 modellen dus zo definitief zullen de injectors wel niet zijn hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      we spreken over 2 weken nou ?
      Ja, zoiets.

Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
      In mei-juni komt er een terugroepactie voor alle 220 en 250 modellen dus zo definitief zullen de injectors wel niet zijn hé
      Ze weten nog niet of ze allemaal moeten gaan binnenkomen is ons verteld.

De huidige worden al serieus getest, en het laatste wat ik ervan hoorde was dat ze al aan 60.000 probleemloze kilometers zaten. Afhankelijk van hoe lang het nog probleemloos blijft (tests zijn bezig) zal bekeken worden of diegenen die de nieuwste generatie hebben ook teruggeroepen worden.

Want er zijn er dus wel degelijk die al meer dan 30k probleemloos rondrijden met hun 1e set.

En een terugroepactie gaat dat zowieso niet worden voor allemaal, eerder gewoon een KDM plannen.

Comment

• mercedes zal hopelijk zijn verplichtingen nakomen en injectors steeds blijven vervangen onder garantie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          mercedes zal hopelijk zijn verplichtingen nakomen en injectors steeds blijven vervangen onder garantie ?
          Eenmaal ze zeker zijn dat de aangeboden injectoren foutloos zijn, zullen de wagens met injectorproblemen door oudere injectoren onder garantie vervangen worden, daar twijfel ik niet aan.
          Maar of ze dan de foutloze injectoren ook onder garantie gaan vervangen indien er eentje stuk gaat weet ik niet. Dat doen ze van andere motoren ook niet he

Comment

• Net nog even met Mercedes gebeld, hij wordt half januari gemaakt en zal hem begin februari ergens kunnen komen ophalen. Phoe aftellen...
            Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
            http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
              Net nog even met Mercedes gebeld, hij wordt half januari gemaakt en zal hem begin februari ergens kunnen komen ophalen. Phoe aftellen...
              IK ken dat; het wachten valt zwaar zeker nu de levering nadert. Succes
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Wij hebben begin oktober een Mercedes E250CDI besteld, verwachte leveringstermijn was toen volgens de verkoper eind februari / begin maart. Ik hoop allesinds meteen de correcte injectoren te hebben, enige mogelijkheid dat je dat kan navragen bij de verkoper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koene87 Bekijk Berichten
                  Wij hebben begin oktober een Mercedes E250CDI besteld, verwachte leveringstermijn was toen volgens de verkoper eind februari / begin maart. Ik hoop allesinds meteen de correcte injectoren te hebben, enige mogelijkheid dat je dat kan navragen bij de verkoper?
                  Gewoon eens bellen lijkt me voldoende. Ze zullen daar wel op de hoogte zijn van hun probleem...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koene87 Bekijk Berichten
                    Wij hebben begin oktober een Mercedes E250CDI besteld, verwachte leveringstermijn was toen volgens de verkoper eind februari / begin maart. Ik hoop allesinds meteen de correcte injectoren te hebben, enige mogelijkheid dat je dat kan navragen bij de verkoper?
                    U moet geen schrik hebben, het zullen meteen de goede injectoren zijn.
                    De productie van de 220/250CDI heeft stil gelegen van eind oktober tot half december wegens het probleem met de injectoren. De productie werd pas terug opgestart van het moment dat men zeker was dat de injectoren nu in orde waren.
                    Ik heb mijn 220CDI met kapotte injectoren ingeleverd eind october en ik heb een nieuwe 250CDI besteld voor levering begin mei.
                    Gezien de vele problemen (+ crisistoestanden bij MB Duitsland), kan men zich op dat vlak weinig permitteren dat er nog iets verkeerd zou lopen.
                    Ik denk dat de levertermijn nog wat kan schuiven, gezien de achterstand, maar de kwailiteit van de injectoren zou nu toch wel op punt moeten staan.

Comment

• Ik heb begin november besteld, verwachte levertijd 3 maanden. Bij mercedes zeggen ze nog gewoon dat de mijne in half januari in productie zal gaan, zou dat echt zo zijn of zal het nog uitgesteld worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                        Ik heb begin november besteld, verwachte levertijd 3 maanden. Bij mercedes zeggen ze nog gewoon dat de mijne in half januari in productie zal gaan, zou dat echt zo zijn of zal het nog uitgesteld worden?
                        Jij had toch een benzine besteld he? Vertragingen zullen denk ik alleen voorkomen bij de 220 en 250 CDI (diesel dus). Ik zou mij geen zorgen maken als ik u was.

Comment

• lees juist dat er een benzine 200E en een CDI 220 diesel nog gaat uitkomen in de lente.Tof voor lease wagen bestuurders zoals ik. hoef ik weer minder te bij te leggen in privé onkost .

Comment

• tja maar 250 cdi wordt daardoor ook duurder en 220 krijgt bijna prijs van 250. maar verzekering/inschrijving/.. zijn inderdaad lager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                              tja maar 250 cdi wordt daardoor ook duurder en 220 krijgt bijna prijs van 250. maar verzekering/inschrijving/.. zijn inderdaad lager
                              Bron?

Comment

• verkoper lokeren, maarja ik wacht tot ik het op papier krijg.

Comment

verkoper lokeren, maarja ik wacht tot ik het op papier krijg.
                                  vreemd dat ze de prijs zouden boosten ineens.nu wel we zullen wel zien zekers tegen de lente.Ik kan maar een nieuwe lease bestellen vanaf sept okt dus heb nog effe

Comment

verkoper lokeren, maarja ik wacht tot ik het op papier krijg.
                                    Die verkoper kan zeggen wat hij wil. Ik geloof het niet tot ik het idd op papier zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                      Die verkoper kan zeggen wat hij wil. Ik geloof het niet tot ik het idd op papier zie.
                                      Kan wel kloppen, in de UK zijn de prijzen sinds 1 januari ook gestegen voor de E-klasse.

In Nederland & UK is trouwens de E 220 Coupé al te koop.

Wel vreemd dat ze die motor nu uitbrengen gezien het nog steeds grote tekort van de injectoren.

Comment

• De mijne is van de band gerold in Duitsland, nu kan het aftellen echt beginnen :-)

Comment

• Injectoren vervangen - oef ...

Sinds een goede week is mijn auto hersteld. Tot nu toe alles goed, en nogmaals de service van Mercedes was zeer goed !

En nu mijn (hopelijk) zorgeloos genieten...

Comment

Working...
                                          X