Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ondertussen heeft Mercedes me bevestigd dat ook mijn coupe enkele weken zal stil staan (tot januari vermoeden ze) en dat ik een vervangwagen krijg (e berline). Het verhaal van de nieuwe injectoren vanaf mid december zal dus wel kloppen.
De service is inderdaad echt wel goed, alleen het blijft het product zelf toch ontgoochelen met die panne natuurlijk.
Gisteren een e berline 200CDI als vervangwagen gekregen. Herstelling ten laatste maart 2010. De nieuwe injectoren zijn nu in produktie (18000/dag, waarvan 12000 voor nieuwe motoren en 6000 voor herstellingen).
Wereldwijd zouden een 20 000 wagens stil staan. In mijn garage zouden ze per week een 3 à 4 sets binnen krijgen, maar er staan bijna 30 wagens stil bij hen.
Alleszins een erg dure grap voor mercedes, maar goede service tot nu toe.
In Gent op de kouter nog een hele mooie gezien gisteren. Ik vind hem echt zeer geslaagd en hoe meer je hem ziet, hoe mooier je hem gaat vinden.....dwz goed en vernieuwend design..
niet bepaald mooi, maar als het werkt is een van de vervelendste problemen van de 4-zitters opgelost, zijnde dat de achterplaatsen zogoed als onbruikbaar blijken boven de 50 km/u
het zal wel iets meer luchtweerstand bieden (verbruik) , maar dat zo ik graag meenemen...
nu zien op de oplossing gecopieerd wordt, dat zou het bewijs zijn dat het werkt
zo is dat toch meestal, benz vind wat uit in alle stilte, andere merken maken daar furore mee om't cru te stellen
Net nog achter mijn toekomstige coupe gereden, een zwarte met natuurbeige zetels, erg mooi! Ik twijfel alleen steeds of het nu met of zonder amg is als ik er een zie rijden, waren die AMG-velgen ook afzonderlijk te kiezen of enkel bij amg?
Gisteren voor het eerst een zwarte e250 met amg en natuurbeige zetels gezien, zoals ik hem in bestelling heb staan :-) Ff gestopt en rondgewandeld, heerlijk!
Vannacht gedroomd dat het nog maar 12 december was, pff kan echt niet meer wachten tot eind januari
Gisteren voor het eerst een zwarte e250 met amg en natuurbeige zetels gezien, zoals ik hem in bestelling heb staan :-) Ff gestopt en rondgewandeld, heerlijk!
Vannacht gedroomd dat het nog maar 12 december was, pff kan echt niet meer wachten tot eind januari
Jouw wachttijd valt nog mee, heb vorige week een 250 CDI besteld.
De levering wordt pas voorzien in juli of augustus!
De huidige auto's die in panne staan krijgen voorrang.
Indien je een 350, 500 of een benzine bestelt is er geen vertraging volgens de verkoper.
Jouw wachttijd valt nog mee, heb vorige week een 250 CDI besteld.
De levering wordt pas voorzien in juli of augustus!
De huidige auto's die in panne staan krijgen voorrang.
Indien je een 350, 500 of een benzine bestelt is er geen vertraging volgens de verkoper.
Dit is niet omdat de auto's die in panne staan voorrang krijgen maar de lange wachttijd is omdat ze het probleem met de 220 en 250 nog steeds niet opgelost hebben.............
Dit is niet omdat de auto's die in panne staan voorrang krijgen maar de lange wachttijd is omdat ze het probleem met de 220 en 250 nog steeds niet opgelost hebben.............
De definitieve injectoren worden nochtans vollop uitgeleverd. En de nieuwe wagens die binnenkomen (220 en 250) met injectoren geproduceerd na een bepaalde datum zijn vooralsnog ook probleemloos.
De definitieve injectoren worden nochtans vollop uitgeleverd. En de nieuwe wagens die binnenkomen (220 en 250) met injectoren geproduceerd na een bepaalde datum zijn vooralsnog ook probleemloos.
Comment