Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk Berichten
    Sinds een goede week is mijn auto hersteld. Tot nu toe alles goed, en nogmaals de service van Mercedes was zeer goed !

En nu mijn (hopelijk) zorgeloos genieten...
    Heb je enkele foto's?

De mijne is inmiddels geleverd maar staat voorlopig nog in de garage. Ben al eens gaan kijken en moet zeggen dat die natuurbeige zetels toch ff wennen zijn als je altijd zwarte hebt gehad!
    Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

Comment

• Mijn schoonbroer heeft gisteren ook een E350 cdi besteld ter vervanging van z'n C 200cdi. Levering is voorzien voor juni.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Mijn schoonbroer heeft gisteren ook een E350 cdi besteld ter vervanging van z'n C 200cdi. Levering is voorzien voor juni.
        Het regent nieuwe auto's bij jullie.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allan Bekijk Berichten
          Kan wel kloppen, in de UK zijn de prijzen sinds 1 januari ook gestegen voor de E-klasse.

In Nederland & UK is trouwens de E 220 Coupé al te koop.

Wel vreemd dat ze die motor nu uitbrengen gezien het nog steeds grote tekort van de injectoren.
          De 220 CDI en 200 CGI, staat al in de prijslijst op de Belgische site, leverbaar vanaf april 2009 (onder voorbehoud).
          220 CDI 43.439 Incl BTW
          200 CGI 41.261

Deze wagen zstaan ook in de configurator
          Last edited by ; 31/01/2010, 20:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Het regent nieuwe auto's bij jullie.
            Crisis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Crisis
              Inderdaad, dit zorgt voor hoge kortingen. De ideal tijd dus om wagens te kopen...
              OO 00 OO

Comment

Inderdaad, dit zorgt voor hoge kortingen. De ideal tijd dus om wagens te kopen...
                Bij welke dealer dan? 5% kon ik krijgen op een nieuwe E-Coupé
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Je moet minstens dubbel zoveel korting kunnen krijgen! Zorg dat je koopt bij een rechtstreekse importeur van Mercedes (bv Mercedes Antwerpen), en geen zelfstandig filiaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                    Je moet minstens dubbel zoveel korting kunnen krijgen! Zorg dat je koopt bij een rechtstreekse importeur van Mercedes (bv Mercedes Antwerpen), en geen zelfstandig filiaal...
                    Dat was bij een rechtstreekse importeur
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Dat was bij een rechtstreekse importeur
                      Dan moet je blijven proberen... :-)
                      Gewoon dreigen van buiten te stappen omdat de korting nog niet hoog genoeg voor je is... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                        De 220 CDI en 200 CGI, staat al in de prijslijst op de Belgische site, leverbaar vanaf april 2009 (onder voorbehoud).
                        220 CDI 43.439 Incl BTW
                        200 CGI 41.261

Deze wagen zstaan ook in de configurator
                        Ik wist niet dat die motor al bijna een jaar op de markt was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                          Ik wist niet dat die motor al bijna een jaar op de markt was
                          Oeps, living in the past ;-). 2010 uiteraard

Comment

• Ik heb vernomen van een bron bij Mercedes dat de productie van de 250/220 CDI waarschijnlijk zal stilliggen tot april.
                            Op deze manier wil men het grote tekort aan nieuwe injectoren opvangen voor de gestrande wagens.

Klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allan Bekijk Berichten
                              Ik heb vernomen van een bron bij Mercedes dat de productie van de 250/220 CDI waarschijnlijk zal stilliggen tot april.
                              Op deze manier wil men het grote tekort aan nieuwe injectoren opvangen voor de gestrande wagens.

Klopt dit?
                              Denk het niet, de productie heeft nooit stilgelegen, wel verminderde productie.
                              De levertermijnen voor die modellen zijn wel ver opgeschoven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                Denk het niet, de productie heeft nooit stilgelegen, wel verminderde productie.
                                De levertermijnen voor die modellen zijn wel ver opgeschoven.
                                Ik heb begin december de 250CDI besteld en de levering is voorzien voor begin mei.
                                De 350CDI kon ik al in februari geleverd worden. Is inderdaad gewoon een langere wachttijd.
                                De productie heeft wel stilgelegen van begin november tot half december vanwege de slechte injectoren.
                                Van het moment dat het probleem opgelost was en men kon beschikken over de goede injectoren, heeft men de productie hervat. Uiteraard was er een grote vraag naar injectoren (vervanging defecte injectoren van bestaande auto's + heropstart productie 220CDI en 250CDI)
                                Nu verdeelt men de injectoren zowat tussen de gestrande auto's en de productielijn. Vandaar de langere wachttermijn.

Comment

Bij Hermans in Hasselt. Mijn schoonbroer rijdt nu anderhalf jaar met een C 200cdi Classic. Deze wagen was geleased over 4 jaar en heeft nu 70.000km op de teller. Deze C werd overgenomen door de garage zonder dat we iets hebben moeten bijleggen voor de leasing te beëindigen. Daarnaast hebben we nog een fleetkorting gekregen en nog een extra premie. Ook de leasingvoorwaarden zijn vandaag zeer interessant.
                                  OO 00 OO

Comment

Bij Hermans in Hasselt. Mijn schoonbroer rijdt nu anderhalf jaar met een C 200cdi Classic. Deze wagen was geleased over 4 jaar en heeft nu 70.000km op de teller. Deze C werd overgenomen door de garage zonder dat we iets hebben moeten bijleggen voor de leasing te beëindigen. Daarnaast hebben we nog een fleetkorting gekregen en nog een extra premie. Ook de leasingvoorwaarden zijn vandaag zeer interessant.
                                    Als particulier kan men tegen deze leasekortingen toch niet op Sinds een aanvaring met een arrogante verkoper bij Hermans vorig jaar kom ik daar niet meer. Ik heb veel positieve dingen over Claes in St-Truiden gehoord en dus ben ik daar mijn licht maar eens gaan opsteken tijdens de salonperiode. 5% kon ik daar krijgen. Vermits het toch meer uit nieuwsgierigheid was heb ik wel niet verder aangedrongen. Binnen 2 jaar ga ik nog eens klappen of het moet zijn dat mijn 11 maanden oude Delta mij nog eens in de steek gaat laten, dan zou het wel eens eerder kunnen zijn

Comment

• alle merken komen stilaan terug op dreef qua verkoop
                                      ze hebben hun produktietempo aangepast aan de nieuwe vraag, en de tijd van de hoge kortingen is voorbij, tenzij voor nog resterende stock of modellen die al een tijdje mee draaien
                                      de autobouwers verkiezen de klant te laten wachten (het geeft hem het gevoel dat de vraag hoog is, zodat hij zich met kleine kortingen tevreden stelt) en hun produktie met de minimale krachten zo reglematig mogelijk te laten verlopen (zo blijft het ekonomisch...)
                                      in dat spelletje is Mercedes = BMW = Audi, de klant laat zich toch doen !

Comment

Als particulier kan men tegen deze leasekortingen toch niet op Sinds een aanvaring met een arrogante verkoper bij Hermans vorig jaar kom ik daar niet meer. Ik heb veel positieve dingen over Claes in St-Truiden gehoord en dus ben ik daar mijn licht maar eens gaan opsteken tijdens de salonperiode. 5% kon ik daar krijgen. Vermits het toch meer uit nieuwsgierigheid was heb ik wel niet verder aangedrongen. Binnen 2 jaar ga ik nog eens klappen of het moet zijn dat mijn 11 maanden oude Delta mij nog eens in de steek gaat laten, dan zou het wel eens eerder kunnen zijn
                                        Ik heb net mijn wagen bij Hermans besteld omdat de verkoper net zeer vriendelijk en correct was. Totaal niet arrogant. Ik had dit dan weer wel bij Audi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                          Ik heb net mijn wagen bij Hermans besteld omdat de verkoper net zeer vriendelijk en correct was. Totaal niet arrogant. Ik had dit dan weer wel bij Audi...
                                          Er is meer dan één verkoper bij Hermans, hé en misschien werkt hij er intussen ook niet meer. Man, man was me dat een kwal

Comment

Working...
                                          X