Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
    Nee geen AMG.
    Vraagje, heb jij command of audio 50 aps.
    Blijkbaar blijft de navigatie dvd in het toestel zitten, waardoor er steeds gewisseld moet worden indien men een muziek cd/dvd wil afspelen. Is dit zo?
    Om dit te vermijden heb ik gisteren de media interface bijbesteld.
    Ja dat is inderdaad zo, ik heb ook de audi 50 aps.
    De media interface is een absolute must, goede keuze!

Nog een fototje:

Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

Comment

• Ik wil meeeeer foto's! prachtige bak!!! Kben ook wel beetje jaloers

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
        Ik wil meeeeer foto's! prachtige bak!!! Kben ook wel beetje jaloers

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten

Proficiat, zeer mooie wagen.

Wat me wel opvalt is dat de spiegels rechthoekig zijn, vorig jaar waren ze nog iets ronder.

Zoals hier...

Zijn die rechthoekige spiegels standaard bij alle nieuwe wagens?

Comment

• Spiegels zijn inderdaad erg hoekig, vind ik een minpunt want vind ik echt niet mooi...

Comment

Nee geen AMG.
              Vraagje, heb jij command of audio 50 aps.
              Blijkbaar blijft de navigatie dvd in het toestel zitten, waardoor er steeds gewisseld moet worden indien men een muziek cd/dvd wil afspelen. Is dit zo?
              Om dit te vermijden heb ik gisteren de media interface bijbesteld.
              Yup, daarom dat je een Comand kan bestellen met DVD-wisselaar en HD-navi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                Spiegels zijn inderdaad erg hoekig, vind ik een minpunt want vind ik echt niet mooi...
                ze zijn groot en je ziet er erg veel in, en das fijn
                draagt bij tot je rijplezier

Comment

• Blaugrana, uw kar is magistraal knap. Niks op aan te merken, voor mij 100% perfect qua kleuren en velgen en heel de reutemeteut. Dik (gezond) jaloers hier.

Enjoy!!

Comment

• Mijn schoonbroer heeft ook het AMG-pakket gekozen en wil het rode leder. Hij twijfelt enkel nog over de buitenkleur tussen zilvergrijs en zwart.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• als ik mag kiezen tss die 2 : zilver

Comment

• of nog liever donkerbruin en zonder amg

Comment

• Zit die media interface aansluiting vooraan in het handschoenkastje? Of zit dit achteraan en maakt dit wisselen van kabeltjes lastig?

Inderdaad een command met dvd lader is een optie....die natuurlijk niet goedkoop is.
                          Usb stick of Ipod leekt me een goed en goedkoper alternatief.

Comment

Zit die media interface aansluiting vooraan in het handschoenkastje? Of zit dit achteraan en maakt dit wisselen van kabeltjes lastig?

Inderdaad een command met dvd lader is een optie....die natuurlijk niet goedkoop is.
                            Usb stick of Ipod leekt me een goed en goedkoper alternatief.
                            Handschoenkastje.

Echt vet die interface, er is maar 1 nadeel aan: Als je een achteruitrijcamera hebt kan je geen video spelen

Comand is inderdaad schijteduur, maar de navi is 10 keer beter ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Handschoenkastje.

Echt vet die interface, er is maar 1 nadeel aan: Als je een achteruitrijcamera hebt kan je geen video spelen

De camera is niet te combineren met de audio 50 aps, dus die heb ik niet..
                              Beide gps systemen zijn schijteduur.....en om eerlijk te zijn....vermoed ik dat ze geen haar beter zijn dan een goedkoop tomtommeke..behalve dan dat ze geintegreerd zijn.
                              Behalve de 3d weergave en een groter scherm en stembediening zag ik weinig verschil tussen de command en de audio 50...het leek me zeker geen meerprijs van 1700euro waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Handschoenkastje.

De command is echt niet veel beter hoor, zeker niet voor dat prijsverschil. Ik zou gewoon opnieuw voor de audio 50 gps kiezen, werkt prima zo.

Comment

• @ Blaugrana: kan je soms een foto posten van het interieur ? of een draad openen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                    @ Blaugrana: kan je soms een foto posten van het interieur ? of een draad openen
                                    Zal straks proberen een foto te maken van het interieur...
                                    Maar dat natuurbeige ziet er op foto altijd wat "geler" uit, in het echt is het veel mooier.

Comment

• Moet wel zeggen dat het verbruik erg hoog ligt!! (12-13l)

Misschien omdat hij nog nieuw is?

Comment

• hoe rijdt'em ?
                                        in zoverre dat je dat kan typen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          hoe rijdt'em ?
                                          in zoverre dat je dat kan typen natuurlijk
                                          Tja het is echt genieten, echt balen wanneer ik op de bestemming aankom, wil niet uitstappen dan

Comment

Working...
                                          X