Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zelfherstellende auto's

Comment

• Vandaag bevestiging gekregen van Mercedes dat mijn E 250 CDI in productie gaat in mei.
      Besteld midden december.

Das iets sneller dan verwacht, want de verkoper zei in december nog levering in juli of augustus.

Comment

• Veel wachtplezier

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• hoe meer ik de Ecoupé zie,
            hoe meer hij me bevalt,
            hopelijk is de lijn v/d cabrio gelijklopend

Comment

• Grrr vandaag op de autostrade wat tegen men voorruit gevlogen, putje in
              Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
              http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                Grrr vandaag op de autostrade wat tegen men voorruit gevlogen, putje in
                Zonde, zoiets krijg je nu altijd voor met een nieuwe auto. Carglass misschien?
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• passeer je manana ni ff langs de decathlon ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                    Grrr vandaag op de autostrade wat tegen men voorruit gevlogen, putje in
                    Is ze gebarsten?
                    Als je verzekering glasbreuk dekt, altijd laten vervangen bij MB zelf, dan heb je een originele.
                    Ik weet niet of er verschil is met merkloze, dunner al dan niet, niemand lijkt dit met zekerheid te weten.

Heb zelf net een nieuwe ruit, ik hoop op minder steengeweld, maar met ons wegennet....

Comment

• Ik heb in het verleden eens een voorruit laten vervangen bij mijn, weliswaar BMW-, verdeler, maar dat was vreselijk slecht gedaan. Aan de binnenzijde zag je de silicone er zo uitspuwen aan de randen. Sindsdien laat ik altijd carglass komen. Het is ondertussen wel al meer dan 5 jaar geleden dat ik nog eens een voorruit heb laten vervangen.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zou het mogelijk zijn om het E500 uitlaatsysteem te laten naplaatsen op een 4-cilinder E-klasse coupé/cabrio ?

Comment

• Iemand die bovenstaande vraag kan beantwoorden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Zou het mogelijk zijn om het E500 uitlaatsysteem te laten naplaatsen op een 4-cilinder E-klasse coupé/cabrio ?
                            Bedoel je dan enkel de eindstukken of de volledige uitlaatlijn?

Comment

• lllllll

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                Ik dacht dat die e500 geen 4cilinder is, dus ik zie dat eigenlijk niet goed komen...
                                Dat een E500 een V8 is weet ik nu ook wel, ..

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Bedoel je dan enkel de eindstukken of de volledige uitlaatlijn?
                                De eindstukken met het bijhorende (diffusor)plastieke onderpaneel ja .. ?

De volledige uitaatlijn lijkt mij sowieso onmogelijk. Is ook overbodig.

Comment

• De eindstukken met het bijhorende (diffusor)plastieke onderpaneel ja .. ?

De volledige uitaatlijn lijkt mij sowieso onmogelijk. Is ook overbodig.
                                  Je hebt je eigen vraag beantwoord...het eindstuk kan je switchen met die van een 500.
                                  Hiervoor moet je ook wel een ander bumper-onderpaneel plaatsen.

Een 4-cilinder heeft wel maar 1 uitlaat, dus voor een volledig 500-look moet je wel een volledige uitlaat-lijn nemen.

Waarom je denkt dat dit onmogelijk is lijkt me niet zo duidelijk.

Comment

• Ik wil het motorkarakter, het geluid of de prestaties niet veranderen. Indien dit allemaal gelijk blijft is het inderdaad interessant om zo een E500 achterkant te creeëren.

Ik vind die uitlaten dan ook schitterend knap !

Comment

Ik wil het motorkarakter, het geluid of de prestaties niet veranderen. Indien dit allemaal gelijk blijft is het inderdaad interessant om zo een E500 achterkant te creeëren.
                                      Ik vind die uitlaten dan ook schitterend knap !
                                      Ik vind de sound van die 4-cilinder net ontzettend pover.

Mijn huidige Alfa Romeo GT is ook een 4-cilinder, maar die sound is toch stukken beter.

Comment

• Mij gaat het niet om de sound, mij gaat het in dit geval puur over het uiterlijk.

Comment

Mij gaat het niet om de sound, mij gaat het in dit geval puur over het uiterlijk.
                                          Volgens mij heb je dan 4 zaken nodig: 2 uitlaatstukken, onderste deel van bumper + rechterpot

Die rechterpot gewoon monteren, niet aansluiten...quick & dirty.

Dan wel niet verschieten als er op een mooie lentedag plots een aantal kuikens uit je rechter-uitlaat komen é!
                                          Last edited by ; 29/03/2010, 15:44.

Comment

Working...
                                          X