Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Grrr vandaag op de autostrade wat tegen men voorruit gevlogen, putje in
Is ze gebarsten?
Als je verzekering glasbreuk dekt, altijd laten vervangen bij MB zelf, dan heb je een originele.
Ik weet niet of er verschil is met merkloze, dunner al dan niet, niemand lijkt dit met zekerheid te weten.
Heb zelf net een nieuwe ruit, ik hoop op minder steengeweld, maar met ons wegennet....
Ik heb in het verleden eens een voorruit laten vervangen bij mijn, weliswaar BMW-, verdeler, maar dat was vreselijk slecht gedaan. Aan de binnenzijde zag je de silicone er zo uitspuwen aan de randen. Sindsdien laat ik altijd carglass komen. Het is ondertussen wel al meer dan 5 jaar geleden dat ik nog eens een voorruit heb laten vervangen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik wil het motorkarakter, het geluid of de prestaties niet veranderen. Indien dit allemaal gelijk blijft is het inderdaad interessant om zo een E500 achterkant te creeëren.
Ik wil het motorkarakter, het geluid of de prestaties niet veranderen. Indien dit allemaal gelijk blijft is het inderdaad interessant om zo een E500 achterkant te creeëren.
Ik vind die uitlaten dan ook schitterend knap !
Ik vind de sound van die 4-cilinder net ontzettend pover.
Mijn huidige Alfa Romeo GT is ook een 4-cilinder, maar die sound is toch stukken beter.
Comment