Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
    Weet iemand welk de ideale instellingen zijn voor het harman kardon muzieksysteem? Nu klinkt het vaak wat scherp wat pijnlijk is aan de oren...
    Ik heb dat probleem ook met de standaard audio, treble wat lager zetten...

Maar dan ga je met sommige andere liedjes weer niet genoeg helderheid hebben vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Verbruik hangt vooral af van de rijstijl, misschien heeft de gemiddelde BMW-rijder een zwaardere voet dan de gemiddelde Mercedes-rijder?
      Raar dan dat Mercedes meer verbruikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
        Ja heb nochtans ook gelezen (was in 'De standaard' van een tijdje geleden, denk ik ) en daar stond idd zoals Carlito zegt dat Bmw verbruikswaarden meegeeft die verder af stonden van het werkelijk verbruik...

Is trouwens een gewoonte van alle automerken maar Mercedes zat idd dichter bij de werkelijke waarde, ze stelden hun verbruik dus minder rooskleurig voor!

En dan nog als ze al die waarden halen was dat doordat die nieuwe auto's getest werden met perfecte bandenspanning met warme motor zonder starten en stoppen op een afgesloten stuk weg, enz.... dus in werkelijkheid onmogelijk!!

greetz
        Was iets dat ze overgenomen hadden van een soort test aankoop, weet niet uit welk land.
        Ik vind dat spritmonitor een duidelijker beeld geeft. En zelfs daar vermoed ik soms manipulatie.
        Er zijn daar C classes, de 2 op de eerste plaats, met een om646 evo zoals ik, die verdacht lage waardes optekenen. (dan moet je tegen 80 over de snelweg dobberen.)

Zo een roomzachte motor als in de E coupe 350 mag wel een paar litertjes meer nemen, rijplezier is wat telt in deze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten

En dan nog als ze al die waarden halen was dat doordat die nieuwe auto's getest werden met perfecte bandenspanning met warme motor zonder starten en stoppen op een afgesloten stuk weg, enz.... dus in werkelijkheid onmogelijk!!
          Normaal gezien moeten die waarden nochtans bepaald worden door een genormeerd rijpatroon. X-aantal keer starten en stoppen, stadsrijden, schakelen op een vooraf bepaald moment, koud, warm enz...

Amerika heeft zo zijn normering, Europa de zijne en Japan heeft er nog een andere.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Als mijn wagen een tijdje nat in de garage of buiten in de regen heeft gestaan dan zijn vooral mijn zijruiten aangedampt, dat zou toch niet mogen...iemand een idee hoe dat komt?
            Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
            http://www.aanbod.be

Comment

• Probeer eens je buitenverluchting op te zetten?

Comment

Als mijn wagen een tijdje nat in de garage of buiten in de regen heeft gestaan dan zijn vooral mijn zijruiten aangedampt, dat zou toch niet mogen...iemand een idee hoe dat komt?
                Afsluitklep verluchting die niet sluit na gebruik?

Comment

• Heb Airco aangezet, gaat beter nu

Comment

• zet je raam eens ff open, energieverspiller

wat ga je bestrijden als je't 4 free kan oplossen

Comment

• gierig is plezierig

Comment

• de 220 van de taxibuur ligt buiten, de 320 is nou de maler
                        verbruik ligt onder de 7 volgens hem

Comment

• dat hoort elders

Comment

Heb Airco aangezet, gaat beter nu
                            Zonder airco heeft mijn auto daar ook last van, als die opstaat dampen mijn ruiten niet aan. Niks abnormaal dus.

Comment

• mét airco geeft dat een straatje zonder eind, elke keer je de airco afzet heb je vocht
                              en das normaal

Comment

• Mijn zwarte lederen jas heeft zwarte strepen achtergelaten op de beige zetels

Kent iemand een goed product om de zetel schoon te maken?

Comment

Mijn zwarte lederen jas heeft zwarte strepen achtergelaten op de beige zetels

Kent iemand een goed product om de zetel schoon te maken?
                                  Mercedes heeft een prima product, dat ik al jaren gebruik : lederschuim (spuitbus) van het merk mercedes : te verkrijgen bij iedere dealer

Comment

• Nu heb ik een probleem met de media interface...

Ipod is aangesloten en hij speelt de muziek wel af,
                                    maar op het scherm blijft er "apparaat wordt geactiveerd" staan.

Heb ipod al opnieuw opgestart maar dat hielp niet.

Iemand een idee?

Comment

• Gewoon andere auto kopen

Comment

Nu heb ik een probleem met de media interface...

Ipod is aangesloten en hij speelt de muziek wel af,
                                        maar op het scherm blijft er "apparaat wordt geactiveerd" staan.

Heb ipod al opnieuw opgestart maar dat hielp niet.

Iemand een idee?
                                        Kan je me eens laten weten hoe de menu's van een usb stick eruit zijn via die interface. Kan men door mappen bladeren, verschillene mappen random afspelen enz , ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
                                          Kan je me eens laten weten hoe de menu's van een usb stick eruit zijn via die interface. Kan men door mappen bladeren, verschillene mappen random afspelen enz , ?
                                          Het probleem heeft zich inmiddels zelf hersteld.

Hoe het er bij een usb stick uitziet weet ik niet, maar via ipod heb je gewoon al je afspeellijsten en zelfde menu's als op de ipod...

Comment

Working...
                                          X