Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog eentje om het af te leren :-)

Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
      nog eentje om het af te leren :-)

Man in een smaakvolle uitvoering toch een dijk van een wagen wi!!! wow!! Ik wil er ook één

Comment

• iemand een idee of er een 200Cdi of een 220cdi van gaat uitkomen?Ik wil mn volgende leasebak wat betaalbaar houden

Comment

• in de vorige stak de 220, maar durf eraan te twijfelen of die op korte termijn in deze gaat komen

Comment

• zou wel handig zijn, ik moet maar pas eind 2010 een nieuwe auto bestellen, maar de 250 , gaat me geld kosten aan persoonlijke bijdrage... alhoewel voor zo een bak :p ... nu nog vrouw overtuigen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                Naais! Alhoewel ik em in 't zwart mooier vind.

Waarom staat er hier 7-G tronic op koffer en niet CDI of CGI ?

Comment

• plaatje was kompleet geweest ware de achterste ruiten ook omlaag

Comment

• E-coupe met AMG pack
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      Naais! Alhoewel ik em in 't zwart mooier vind.

Haha, echt belachelijk.

Comment

• Sorry mensen, maar de achterkant van de E coupé vind ik niet direct de meest geklaagde zijde. Veel te druk. Het kan ook aan de foto liggen en aan de nummerplaat, het uitgeschoven panoramisch dak (ok, hier kan het ten minste uitschuiven), de hamsterwangen, de té grote achterlichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten

Die dealer zal dat leuk gevonden hebben he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                            Sorry mensen, maar de achterkant van de E coupé vind ik niet direct de meest geklaagde zijde. Veel te druk. Het kan ook aan de foto liggen en aan de nummerplaat, het uitgeschoven panoramisch dak (ok, hier kan het ten minste uitschuiven), de hamsterwangen, de té grote achterlichten.
                            Je moet de achterkant zien zonder de kentekens...

Comment

• Knap kanp...maar ik moet eerlijk toegeven dat hij zonder AMG pakket er recht van achteren bezien soms wat smalletjes uitziet. Ik weet ook niet waarom. Dan heeft hij zo'n kleine kont
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik erger mij enorm aan dat "splijtje" op de ramen tussen de B- en C-stijl, verpest de lijn. Waarom zit dat daar?

Comment

• zoals vroeger, de ruit is groter dan de kader

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    zoals vroeger, de ruit is groter dan de kader
                                    Het gaat niet anders ofwa? Trekt op niks

Comment

• zoveel mogelijk glas is veiliger
                                      als je meer ziet rij je ook comfortabeler zou elk weldenkend mens zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Ik erger mij enorm aan dat "splijtje" op de ramen tussen de B- en C-stijl, verpest de lijn. Waarom zit dat daar?
                                        Ik ook, had het hier al eerder gemeld. Het is natuurlijk een geleiderail om de achterste ruiten goed te kunnen laten zakken.

En inderdaad Blaugrana, donkere kleur, geen fik-fak aan de achterzijde is nog altijd het mooist. De grote lichtlokken mogen niet te veel contrasteren... Trouwens derde achterlicht zit ook in het kofferdeksel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                          Ik ook, had het hier al eerder gemeld. Het is natuurlijk een geleiderail om de achterste ruiten goed te kunnen laten zakken.

En inderdaad Blaugrana, donkere kleur, geen fik-fak aan de achterzijde is nog altijd het mooist. De grote lichtlokken mogen niet te veel contrasteren... Trouwens derde achterlicht zit ook in het kofferdeksel.
                                          Pff nu begin ik toch weer te twijfelen voor zwart... (als het nog niet te laat is)

Comment

Working...
                                          X