Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Update op de panne : injectoren zijn toch niet het probleem, maar wel een fout in de tankindicator (lijkt kwart vol, maar is eigenlijk leeg). Blijkbaar waren er al verschillende E-klasses met dit probleem binnen gekomen.
Waarom dit pas na enkele tankbeurten optreed is mij onduidelijk. Oplossing zou een herprogrammatie zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Tevreden over prestaties van 250CDI ?
De spanning verlagen ze op de piezo elementen, er zouden ook nieuwe (piezo) zijn voor de huidige productie.
Een beetje mistig verhaal voorlopig dus, men haalt wel iedereen snel binnen blijkbaar.
Hopelijk is het geen softwareupdate zoals ze dat bij microsoft doen...
Wat ik dus niet versta ik hoe zoiets niet ontdekt wordt tijdens de testfase. Zodra ze verkocht waren staken de problemen de kop op. Natuurlijk zijn de verkochte getallen vele malen groter dan de testexemplaren, maar toch. Hoeveel miljoen testkilometers hadden ze ook al weer niet gereden? Testen ze dan niet op een representatieve wijze?
Wat ik dus niet versta ik hoe zoiets niet ontdekt wordt tijdens de testfase. Zodra ze verkocht waren staken de problemen de kop op. Natuurlijk zijn de verkochte getallen vele malen groter dan de testexemplaren, maar toch. Hoeveel miljoen testkilometers hadden ze ook al weer niet gereden? Testen ze dan niet op een representatieve wijze?
Vermoedelijk geven die toeleveranciers ook "test-exemplaren" van extreem goede kwaliteit en komen de echte stukken pas door als de produktie opstart. Waar de fout ligt is zo'n gevallen kan ik uiteraard als buitenstaander niet beoordelen
Volgens de verkoper van mijn garage heeft de fabrikant na de testfase nog iets veranderd aan de injectoren en dit met de gekende problemen.
Mercedes is 'not amused' door deze problemen die ongetwijfeld miljoenen gaat kosten.
Produktie van E-berline is al 6 tot 8 weken vertraagd.
dat dak is wel duur, maar toch een must op een benz
meer als amg...
Pano dak is geen must op een zwarte auto, omdat je dan het contrast niet ziet. Maar heb het er toch bijgenomen omdat ik van een cabrio kom, anders zou ik de cabrio nog wa missen
AMG vind ik persoonlijk een must, zeker voor mijn leeftijd, anders is ie wat te klassiek. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening...
Tot 2 maanden voor levering kan ik nog wijziging van interieur eventueel aanbrengen, moeilijk...
Levering over ongeveer 3 maanden pas
Proficiat, mooie configuratie !
Vraagje: Zit er links en rechts een ovalen uitlaat bij de 250 CGI met AMG pakket ?
Heb zelf een E 250 CDI (weliswaar break) met AMG pakket besteld en daar zit er enkel aan 1 zijde een ovalen uitlaat.
Aangezien (zeker bij de break) de achterkant vrij fors is vind ik 1 zichtbare uitlaat niet passen. Ofwel een forse dubbele uiltaat aan 1 kant ofwel 1 links en rechts of zelfs dan nog liever geen zichtbare uitlaten.
Zou iemand mij kunnen zeggen of een ombouw mogelijk is naar ovalen uitlaat links en rechts ?
Moet in alle geval wel origineel lijken.
Heeft iemand al een foto van het flamenco rode interieur tegengekomen? Ik heb de staal gezien maar zou hem toch graag eens in het geheel zien, dan kan ik de bestelling eventueel nog aanpassen
Comment