vrij schokkend voor das haus ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
Die sprong halfweg is prachtig. Ik zou zelf geen AMG pakket nemen in combinatie met zwart maar als je hem zo ziet is hij echt wel lekker aggresief. Tegen volgend jaar een nieuwe: berline of coupe. Ik weet het nog niet. Plaats maakt voor mij niet uit. Ik vind de coupe mooi, maar rij graag met een "grote" wagen. Een witte AMG / Pano / Avantgarde berline heeft ook veel uitstraling. Er is hier iemand op het forum die net die configuratie gekocht heeft denk ik.
Comment
-
250CDI - E coupe - panne pompinjectoren
En jawel, na net geen 4000km : stilgevallen op de snelweg met motorfalen, vermoedelijk het gekende pompinjectoren probleem.
Waarom roept Mercedes deze wagens niet preventief terug ? In panne vallen op de snelweg is niet zonder risico ...
Zijn er nog ervaringen met deze problemen? Hoe lang duurt het herstellen ?
Comment
-
veel mensen zijn hier niet met die nieuwe motor
ik heb de indruk dat nieuwe motor mensen bij benz pas op het net zitten als die motor het begeeft, en terecht
wil jij ons wat op de hoogte houden hoe't evolueert ?
en show eens wat pics van die dodeauto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk BerichtenEn jawel, na net geen 4000km : stilgevallen op de snelweg met motorfalen, vermoedelijk het gekende pompinjectoren probleem.
Waarom roept Mercedes deze wagens niet preventief terug ? In panne vallen op de snelweg is niet zonder risico ...
Zijn er nog ervaringen met deze problemen? Hoe lang duurt het herstellen ?
Zou serieus beginnen denken om mijn bestelling te wijzigen mocht dit nog kunnen.
(E250 CDI break, levering januari 2010).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenHeb lang getwijfeld tussen 250 of 350 CDI maar als ik dit allemaal lees twijfel ik aan mijn (rationele) keuze.
Zou serieus beginnen denken om mijn bestelling te wijzigen mocht dit nog kunnen.
(E250 CDI break, levering januari 2010).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenIs het niet dat de nieuwe bestellingen nu al de gewijzigde injectoren krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo'n mercedes-orakel ala bond, hebben wij nodig
om ons wat te kunnen gerust stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk BerichtenEn jawel, na net geen 4000km : stilgevallen op de snelweg met motorfalen, vermoedelijk het gekende pompinjectoren probleem.
Waarom roept Mercedes deze wagens niet preventief terug ? In panne vallen op de snelweg is niet zonder risico ...
Zijn er nog ervaringen met deze problemen? Hoe lang duurt het herstellen ?
Hopelijk lossen ze alles snel op voor jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk BerichtenEn jawel, na net geen 4000km : stilgevallen op de snelweg met motorfalen, vermoedelijk het gekende pompinjectoren probleem.
Waarom roept Mercedes deze wagens niet preventief terug ? In panne vallen op de snelweg is niet zonder risico ...
Zijn er nog ervaringen met deze problemen? Hoe lang duurt het herstellen ?Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo'n mercedes-orakel ala bond, hebben wij nodig
om ons wat te kunnen gerust stellen
Jaweljawel... zuinigheid en al dat gezaag. Wilt ge zuinig rijden, neem een E200 CDi. Als ge met uw 250 mormel de 200pk gebruikt, heeft hij toch gehaaid 10-11L nodig.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Update op de panne : injectoren zijn toch niet het probleem, maar wel een fout in de tankindicator (lijkt kwart vol, maar is eigenlijk leeg). Blijkbaar waren er al verschillende E-klasses met dit probleem binnen gekomen.
Waarom dit pas na enkele tankbeurten optreed is mij onduidelijk. Oplossing zou een herprogrammatie zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
PS : 200PK = benzine - tja, maar dat zullen de leasing maatschappijen zo wel niet zien. Die willen diesel en weinig CO2. Als je dan nog wat rijplezier wil zit je snel bij de 250CDI of de (1)23d...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenOf misschien moeten we gewoon stoppen met onnozel doen. Als je 200pk wil, koop een benzine, dan hebt ge al dienen ambras niet. Nondeg***** 200pk willen maar dan een 2 liter mazoutstoof kopen
Jaweljawel... zuinigheid en al dat gezaag. Wilt ge zuinig rijden, neem een E200 CDi. Als ge met uw 250 mormel de 200pk gebruikt, heeft hij toch gehaaid 10-11L nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenEn toch geven een 730 -740 D of een 350 cdi evenveel of MEER rijplezier als de gelijkaardige benzine versies maar dan wel met een hoop minder literkes .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenDat is het net. Het hangt ervan af wat je onder rijplezier verstaat... Hou je van sport, sound (een aangename sound welteverstaan, geen dieselronk), toeren maken, een leuke vermogensafgifte over het hele toerentalspectrum, dan kies je benzine.
ik kan dus nu met kennis mijn 2,0TDI 163 pk (Q5) vergelijken met de 1,8t (2,0 turbo 150pk) van mijn Saab cabrio, daar ik de wagens alternatief gebruik.
In decibel uitgedrukt maakt de Q5 minder motorlawaai (wel een dieselronk...) dan de Saab (ook geen echt edele sound... 't is maar een 4pitter). Met zijn grote poten maakt de Q5 wel meer rolgeluiden, zodat de twee wagens even.. stil zijn. De Saab scoort beter op de kleine baantjes, de Q5 is een snelwegtrein. Wat mij intussen wel opgevallen is, is dat de diesel veel beter afgstemd is op ons druk verkeer. Noodgedwongen zijn wij vaker bezig de trage flux van de andere automobilisten te volgen dan echt vooruit te kunnen trekken. Met mijn diesel ben dus minder vaak gefrustreerd. Van optrekken gesproken, de Q5 is (wel op een andere manier) veel vlotter op snelheid dan de Saab : hier spreekt eerder zijn koppel dan zijn weinige supplementaire pk's. Ik heb wel nog nostalgische gedachten, maar niet genoeg om terug naar benzine te keren : ik wil nog ooit van wagen kunnen veranderen zonder het gevoel te krijgen dat ik mijn huidig materiaal wegsmijtLast edited by guyugy; 21/10/2009, 09:30.
Comment
-
[quote=badlydrawn;3682601]Update op de panne : injectoren zijn toch niet het probleem, maar wel een fout in de tankindicator (lijkt kwart vol, maar is eigenlijk leeg). Blijkbaar waren er al verschillende E-klasses met dit probleem binnen gekomen.
Waarom dit pas na enkele tankbeurten optreed is mij onduidelijk. Oplossing zou een herprogrammatie zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Tevreden over prestaties van 250CDI ?
Comment
-
[quote=touring;3684284]Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk BerichtenUpdate op de panne : injectoren zijn toch niet het probleem, maar wel een fout in de tankindicator (lijkt kwart vol, maar is eigenlijk leeg). Blijkbaar waren er al verschillende E-klasses met dit probleem binnen gekomen.
Waarom dit pas na enkele tankbeurten optreed is mij onduidelijk. Oplossing zou een herprogrammatie zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Tevreden over prestaties van 250CDI ?
Auto is terug en werkt terug OK. Prestaties zijn echt wel goed te noemen. Reageert erg snel op de pedaal, heeft een heel breed toerenspectrum waarbinnen hij blijft en blijft doortrekken. Vergeleken met mijn vorige auto (bmw 520d - 163pk versie) toch een mooie verbetering (niet wereldschokkend maar toch). Verder heb ik de sportafstelling gekozen en dat geeft een erg strak gevoel tijdens het rijden (bmw-like).
Comment
-
[quote=badlydrawn;3685241]Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
Auto is terug en werkt terug OK. Prestaties zijn echt wel goed te noemen. Reageert erg snel op de pedaal, heeft een heel breed toerenspectrum waarbinnen hij blijft en blijft doortrekken. Vergeleken met mijn vorige auto (bmw 520d - 163pk versie) toch een mooie verbetering (niet wereldschokkend maar toch). Verder heb ik de sportafstelling gekozen en dat geeft een erg strak gevoel tijdens het rijden (bmw-like).
Comment
-
[quote=SilverArrow;3685692]Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk BerichtenNog geen spijt van uw overstap naar Mercedes dus?Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
Comment