Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als iemand ergens een e coupe met rode zetels weet staan, let me know, zou het toch graag eens in het echt zien...

Zag net nog een zwarte e coupe rijden, met het pano dak open. Echt mooi! En die led lichten achteraan vallen enorm op :-)
    Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

Comment

• met een 350 cgi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
        De berline is een E platform. De Coupe een C platform. Dat maakt een grond verschil. Mijn huidige E is gewoon zalig. Ik rij daar vaak 1000+km mee op een enkele dag, eventjes meeting op en af in het buitenland en 's avonds nog terugrijden. Allemaal geen probleem met het E comfort.

Beetje schrik dat een coupe als een C zal rijden qua geluidsisolatie en ophanging.

Een E (en een S) zijn echt ongelovelijke kilometer vreters. Je stapt fitter uit die wagens dan je erin stapt! Ook na 8uur van ononderbroken rijden.
        als je van een e komt is een c natuurlijk een stap terug, maar met de c maakte ik ook regelmatig 1200 km reizen, en de passagiers en ik kwamen er zeker niet geradbraakt uit

nemo vindt z'n c trouwens limo-er rijden dan z'n a6 (maar das mss omdat het nieuw speelgoed is...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          als je van een e komt is een c natuurlijk een stap terug, maar met de c maakte ik ook regelmatig 1200 km reizen, en de passagiers en ik kwamen er zeker niet geradbraakt uit

nemo vindt z'n c trouwens limo-er rijden dan z'n a6 (maar das mss omdat het nieuw speelgoed is...)
          Een A6 is nu natuurlijk niet dé referentie in rijcomfort. Ik kan gerust geloven dat een C, zeker een standard of elegance zachter rijdt.

De vraag is, zal de E Coupé aanvoelen als een C? En zal het idd een stuk minder luxe aanvoelen als de E.

1200km rijden is niks. Morgen doe ik het opnieuw. Op en af naar een klant. Maar... het is wel iets als het niet voor vakantie is, als je die 1200km met een kostuum aflegt, en dan nog fris een loodzware meeting inmoet waar met scherp geschoten wordt. Daar is een E ongelovelijk goed in :-).

Comment

Een A6 is nu natuurlijk niet dé referentie in rijcomfort. Ik kan gerust geloven dat een C, zeker een standard of elegance zachter rijdt.

De vraag is, zal de E Coupé aanvoelen als een C? En zal het idd een stuk minder luxe aanvoelen als de E.

1200km rijden is niks. Morgen doe ik het opnieuw. Op en af naar een klant. Maar... het is wel iets als het niet voor vakantie is, als je die 1200km met een kostuum aflegt, en dan nog fris een loodzware meeting inmoet waar met scherp geschoten wordt. Daar is een E ongelovelijk goed in :-).
            Testrit!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

wielbasis is korter dus per defenitie zenuwachtiger
              maar een e coupe zijn wielbasis is per defenitie korter

een w202 rijdt beter als een w124

Comment

• Ik denk dat ik toch bij de flamenco rode zetels ga blijven, lijkt me toch wat "origineler" en sportiever voor mijn leeftijd.

Aftellen maar!

Comment

Absoluut. Onze E280 CDI is een kilomterervreter eerste klas. Op en neer naar Zweden en nog steeds fit uitstappen
                  Last edited by iricky; 06/11/2009, 13:37.
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Gisteren 1300km gedaan met een 520d. Viel me dat even tegen.

Negatief: Ergonomie nul. Vervelende cruisecontrol. Veel windruis. Een pak meer vibraties. Complex dashboard.

Positief: Zetels waren goed. Volledig elektrisch verstelbaar. Het verbruik viel ook goed mee.

Ik vind dat de huidige W212 en E Coupé qua luxe en afwerking (vroeger dure materialen, nu meer plastiek) er lichtjes op achteruit is gegaan. Maar in vergelijking met een 5 reeks blijft de E toch een klasse hoger spelen, zelfs nu met de W212 of de E Coupé.

Comment

Gisteren 1300km gedaan met een 520d. Viel me dat even tegen.

Negatief: Ergonomie nul. Vervelende cruisecontrol. Veel windruis. Een pak meer vibraties. Complex dashboard.

Positief: Zetels waren goed. Volledig elektrisch verstelbaar. Het verbruik viel ook goed mee.

Ik vind dat de huidige W212 en E Coupé qua luxe en afwerking (vroeger dure materialen, nu meer plastiek) er lichtjes op achteruit is gegaan. Maar in vergelijking met een 5 reeks blijft de E toch een klasse hoger spelen, zelfs nu met de W212 of de E Coupé.
                      Welke motorisering heb jij in de E?
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik ga het interieur maandag toch laten aanpassen naar natuurbeige denk ik, toch iets vetter :-)

Comment

• is de 63 hiervan eigenlijk al bevestigd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                            is de 63 hiervan eigenlijk al bevestigd?
                            Die komt niet dacht ik, enkel een black series

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                              Ik denk dat ik toch bij de flamenco rode zetels ga blijven, lijkt me toch wat "origineler" en sportiever voor mijn leeftijd.

Aftellen maar!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                              Ik ga het interieur maandag toch laten aanpassen naar natuurbeige denk ik, toch iets vetter :-)

Uiteindelijk ga je voor dat wit/grijs gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Uiteindelijk ga je voor dat wit/grijs gaan
                                Nee grijs zeker niet ;-)

Met natuurbeige zetels ziet ie er langs achter zo uit:

Comment

• Zal je geen spijt van krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Absoluut. Onze E280 CDI is een kilomterervreter eerste klas. Op en neer naar Zweden en nog steeds fit uitstappen
                                    Dat deed ik afgelopen zomer met onze MINI en ik stapte er ook fit uit ..

Comment

• Zo, mijn bestelling is aangepast in natuurbeige interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                                        Zo, mijn bestelling is aangepast in natuurbeige interieur
                                        Is beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Dat deed ik afgelopen zomer met onze MINI en ik stapte er ook fit uit ..
                                          De Mini is een fantastische auto maar kdenk dat de E daar net iets meer voor geschikt is

greetz

Comment

Working...
                                          X