Oorspronkelijk geplaatst door Trango
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenIn die uitvoering: wit + AMG + pano + natuurleder + zwart hout is hij mijn favoriet.
Alleen is wit niet interessant in de beneluxMercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
En daar staan we weer .... stil met de 250CDI
Jawel, 6600km en nu zijn de pompinjectoren dan toch echt kapot.
Ter herinnering, een goede 2000km geleden was ik al weggesleept na een falende indicator op de benzinetank. Met veel miserie door een 'touring' vervangwagen als gevolg.
Gisteren viel dus plots alle motorvermogen weg, en ben ik nog net tegen 80km/u tot bij de garage geraakt.
Men wist men daar te vertellen dat enkel de kapotte injectoren worden vervangen (reden : er zijn er te weinig om voldoende te bevoorraden voor volledige vervanging...), dus ik hou mijn hart vast voor de komende kerstvakantie als we met de wagen naar Frankrijk moeten.
Tel daarbij nog een probleem met de subwoofer vanaf het begin, en ik ben niet echt bijster enthousiast over de kwaliteit van de auto.
Mercedes heeft wel steeds voor goede opvolging en herstelling gezorgd.
Als troost: als hij rijdt is het een zeer fijne auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMercedes kampt precies opnieuw met technische problemen bij de lancering van nieuwe modellen.
Comment
-
problemen
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMercedes kampt precies opnieuw met technische problemen bij de lancering van nieuwe modellen.....er zijn gevallen bekent waar men de slechte injectoren vervangt door het zelfde type, bij gebrek aan betere....plus, men weet dat die injectoren niet deugen doch vervangt men alleen de injectoren die het begeven hebben in plaats van ze allemaal te vervangen...zo vertrek je uit de garage met een garantie bon dat je binnen de korste keren opnieuw in panne staat...je zal maar in het buitenland zitten op 500 km van je deur, en dit voor de derde keer op 4000 km
....er zijn er die op 4000 km hun wagen al 3 keer hebben moeten laten takelen
...leuk is anders voor een wagen uit deze (prijs)klasse en ik vind totaal onaanvaarbaar....toen ik dit jaar jaar een nieuwe wagen kocht was mercedes één van de mogelijkheden maar nu ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik voor Audi heb gekozen....niet dat je met een Audi niet in panne zou kunnen vallen, maar ik vermoed dat mercedes iets te snel is willen gaan met de lancering van betreffende motoren...voor alle betrokkene hoop ik dat dit snel gaat opgelost worden....maar het imago heeft allesinds een flinke deuk gekregen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten...niet dat je met een Audi niet in panne zou kunnen vallen, maar ik vermoed dat mercedes iets te snel is willen gaan met de lancering van betreffende motoren...
als je bij de eersten bent loopt je altijd dit soort proefkonijn-risico
spijtig voor Mercedes gebeurt nu dit met een aantal klanten die zich nog goed herinneren van hun electronica-problemen van hun vorige wagen.
voor deze mensen zal het wel balen zijn... maar ze zullen het ook binnen 3/4 jaar vergeven hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenalle nieuwe merken/modellen/technieken vertonen wel hier en daar kinderziektes
als je bij de eersten bent loopt je altijd dit soort proefkonijn-risico
spijtig voor Mercedes gebeurt nu dit met een aantal klanten die zich nog goed herinneren van hun electronica-problemen van hun vorige wagen.
voor deze mensen zal het wel balen zijn... maar ze zullen het ook binnen 3/4 jaar vergeven hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk BerichtenJawel, 6600km en nu zijn de pompinjectoren dan toch echt kapot.
Ter herinnering, een goede 2000km geleden was ik al weggesleept na een falende indicator op de benzinetank. Met veel miserie door een 'touring' vervangwagen als gevolg.
Gisteren viel dus plots alle motorvermogen weg, en ben ik nog net tegen 80km/u tot bij de garage geraakt.
Men wist men daar te vertellen dat enkel de kapotte injectoren worden vervangen (reden : er zijn er te weinig om voldoende te bevoorraden voor volledige vervanging...), dus ik hou mijn hart vast voor de komende kerstvakantie als we met de wagen naar Frankrijk moeten.
Tel daarbij nog een probleem met de subwoofer vanaf het begin, en ik ben niet echt bijster enthousiast over de kwaliteit van de auto.
Mercedes heeft wel steeds voor goede opvolging en herstelling gezorgd.
Als troost: als hij rijdt is het een zeer fijne auto...
Volgens mijn verkoper hebben ze ondertussen het probleem gevonden,de lijm (2-componentenlijm) waarmee de injectors gemaakt zijn zou beginnen oplossen met alle gevolgen vandien,ze zijn nu nieuwe aan het testen en als die de test doorstaan zou vanaf midden december de produktie ervan beginnen,16000 stuks per dag waarvan 6000 stuks om de garages wereldwijd te bevoorraden en 10000 stuks voor de fabrieken (waar momenteel de produktie van de 220 en de 250 motoren zo goed als stil ligt).
Dus iedereen zijn wagen die nu al stilstaat (na 3 maal kapotte injectors wordt de wagen stilgezet) krijgen eerst de nieuwe injectors en vervolgens de wagens die binnen komen waarvan ze dan direct alle 4 vervangen worden.
In april of mei volgend jaar komt er dan een terugroepactie van alle 220 en 250's en worden wederom alle injectors vervangen door een update van de nieuwe die ze nu gaan ontwikkelen.
Dit heeft mercedes tot hiertoe al een bom geld gekost.
Ik vind de service van mercedes tot hiertoe wel bijna perfect.
Binnen het uur getakeld met een vervangwagen. (laatste maal was wel touring en hebben we een vectra gekregen,een wrak....maar we waren mobiel)
En na de derde maal hebben we het voorstel gekregen om een nieuwe 350cdi te verkrijgen aan supercondities (dit is wel een berline,zie mijn verhaal bij mercedes E-klasse)
Achteraf bekeken ben ik toch tevreden over de service van mercedes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenHet gaat tem niet over eventuele kinderziektes...dat heb je bij alle nieuwe modellen en merken...het is de mannier waarop men het oplost ( of net niet ) dat kan echt niet door de beugel....en 70 mille afdokken voor proefkonijn te spelen....sorry hoor...wanneer je een dergelijke wagen koopt dient het konijn al geproefd te zijn
dan ik de trein vertrokken en wordt het kunst en vliegwerk om alles terug onder controle te krijgen
hadden ze genoeg injektoren liggen, dan zouden ze blijkbaar niet aarzelen... alhoewel een dergelijk voorval een kostelijke grap is bovenop het imagoverlies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenMelden aan uw garage dat je naar Frankrijk gaat,is goed mogelijk dat je een wagen van hun meekrijgt om op vakantie te gaan want er is 1 zekerheid aan die injectors,vroeg of laat gaan ze kapot
Volgens mijn verkoper hebben ze ondertussen het probleem gevonden,de lijm (2-componentenlijm) waarmee de injectors gemaakt zijn zou beginnen oplossen met alle gevolgen vandien,ze zijn nu nieuwe aan het testen en als die de test doorstaan zou vanaf midden december de produktie ervan beginnen,16000 stuks per dag waarvan 6000 stuks om de garages wereldwijd te bevoorraden en 10000 stuks voor de fabrieken (waar momenteel de produktie van de 220 en de 250 motoren zo goed als stil ligt).
Dus iedereen zijn wagen die nu al stilstaat (na 3 maal kapotte injectors wordt de wagen stilgezet) krijgen eerst de nieuwe injectors en vervolgens de wagens die binnen komen waarvan ze dan direct alle 4 vervangen worden.
In april of mei volgend jaar komt er dan een terugroepactie van alle 220 en 250's en worden wederom alle injectors vervangen door een update van de nieuwe die ze nu gaan ontwikkelen.
Dit heeft mercedes tot hiertoe al een bom geld gekost.
Ik vind de service van mercedes tot hiertoe wel bijna perfect.
Binnen het uur getakeld met een vervangwagen. (laatste maal was wel touring en hebben we een vectra gekregen,een wrak....maar we waren mobiel)
En na de derde maal hebben we het voorstel gekregen om een nieuwe 350cdi te verkrijgen aan supercondities (dit is wel een berline,zie mijn verhaal bij mercedes E-klasse)
Achteraf bekeken ben ik toch tevreden over de service van mercedes..
Comment
-
Ik heb vandaag mijn bestelling laten aanpassen van alluminium naar essenhout zwarte sierellementen, dit gaat wat beter staan in combinatie met de natuurbeige zetels denk ik..Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenIk heb vandaag mijn bestelling laten aanpassen van alluminium naar essenhout zwarte sierellementen, dit gaat wat beter staan in combinatie met de natuurbeige zetels denk ik..Ik vind dat hout zowiezo al mooier dan aluminium.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenIk heb vandaag mijn bestelling laten aanpassen van alluminium naar essenhout zwarte sierellementen, dit gaat wat beter staan in combinatie met de natuurbeige zetels denk ik..
Comment
-
250 CDI panne - update
Ondertussen heeft Mercedes me bevestigd dat ook mijn coupe enkele weken zal stil staan (tot januari vermoeden ze) en dat ik een vervangwagen krijg (e berline). Het verhaal van de nieuwe injectoren vanaf mid december zal dus wel kloppen.
De service is inderdaad echt wel goed, alleen het blijft het product zelf toch ontgoochelen met die panne natuurlijk.
Comment
Comment