de nieuwe is wel opwindender gedesigned
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
En die waren in die tijd ECHT kaal. De prijs van de opties was ook niet mis. Heb hier nog oude autogidsen liggen van de jaren tachtig. Dik +100.000 bef voor airbag en abs.
Ik heb een mail gestuurd voor deze.
Antwoord was nogal summier.
Sehr geehrter Herr Huysmans,
vielen Dank für Ihre Anfrage:
Folgender Text wurde vom Kunden eingegeben:
Hallo,
Ich habe einige fragen zu dieses fahrzeug :
- ist es aus erster hand?
ja
- unfall-UND schadenfrei?
Ja
- komplettes schekheft?
teilweise
Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung !
Mit freundlichen Grüßen
Newyoungclassics e.K.
Sierichstr.158
D-22299 Hamburg
Phone:+49 40 4605418
Mobil:+49 172 9990605
Fax: +49 40 4605419
e-mail: info@newyoungclassics.de
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Mooie auto...hoewel ik het roerend eens ben met forum lid " David67 " wat betreft de W 124/126 Coupé reeks...jaja...die hadden best hun charmes.
Comment
-
In Mercedes garage in Mechelen staat de Coupe in AMG uitvoering in het groen-grijzig met beige zetels, erg mooi!Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenIs deze nu zilver of palladiumsilver?
Comment
-
Ik blijf maar twijfelen tussen de E Coupe en de A5, wil vandaag/morgen echt wel beslissing nemen want begin het beu te worden...zijn beiden echt mooie wagens!
En prijsverschil is niet zoveel meer dankzij de korting die ik bij mercedes heb gekregen...
Luxeprobleem, maar toch moeilijk!Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenIk blijf maar twijfelen tussen de E Coupe en de A5, wil vandaag/morgen echt wel beslissing nemen want begin het beu te worden...zijn beiden echt mooie wagens!
En prijsverschil is niet zoveel meer dankzij de korting die ik bij mercedes heb gekregen...
Luxeprobleem, maar toch moeilijk!
Als je een diesel neemt in de a5 zou ik toch wel voor de 3.0tdi gaan.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenIk blijf maar twijfelen tussen de E Coupe en de A5, wil vandaag/morgen echt wel beslissing nemen want begin het beu te worden...zijn beiden echt mooie wagens!
't Is en blijft een kwestie van smaak & perceptie. Ik zou ook nu opnieuw voor m'n A5 kiezen. Maar als je hart meer naar de Mercedes lonkt, dan ga je daar toch geen spijt van krijgen zeker? De rest is maar perceptie, trek u daar vooral niks van aan man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenWaartussen twijfel je eigenlijk? De E Coupe is nog altijd duurder en toch twijfel je? Kies dan maar voor de E Coupé! Je moet daar enkele jaren mee rondrijden, dus je mag dat niet laten afhangen van dit moment. De E Coupé is bovendien nieuwer, 't is altijd leuker om met een nieuwere wagen rond te rijden.
't Is en blijft een kwestie van smaak & perceptie. Ik zou ook nu opnieuw voor m'n A5 kiezen. Maar als je hart meer naar de Mercedes lonkt, dan ga je daar toch geen spijt van krijgen zeker? De rest is maar perceptie, trek u daar vooral niks van aan man.
Ik vind ze beiden echt prachtig en de E coupe is inderdaad iets nieuwer... De A5 is wel een wat ouder model, maar past meer bij mijn leeftijd (24 jaar). De Mercedes E Coupe straalt dan wel meer klasse uit (ben een zelfstandig ondernemer, dus past wel bij mijn beroep dan weer).
Moeilijk moeilijkMercedes E Coupe 250 CGI Zwart
Comment
Comment