Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de nieuwe is wel opwindender gedesigned

Comment

• Zo'n W124/126 coupé blijven toch prachtige wagens.

Comment

• echt he

alleen die prijs toen, 1800000 bef voor een 300ce basis
        heb je in 2009 nog steeds een e coupe 250 cgi voor

Comment

• En die waren in die tijd ECHT kaal. De prijs van de opties was ook niet mis. Heb hier nog oude autogidsen liggen van de jaren tachtig. Dik +100.000 bef voor airbag en abs.

Ik heb een mail gestuurd voor deze.

Antwoord was nogal summier.

Sehr geehrter Herr Huysmans,

vielen Dank für Ihre Anfrage:

Folgender Text wurde vom Kunden eingegeben:

Hallo,

Ich habe einige fragen zu dieses fahrzeug :

- ist es aus erster hand?
          ja
          - unfall-UND schadenfrei?
          Ja
          - komplettes schekheft?
          teilweise

Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung !

Mit freundlichen Grüßen

Newyoungclassics e.K.

Sierichstr.158
          D-22299 Hamburg
          Phone:+49 40 4605418
          Mobil:+49 172 9990605
          Fax: +49 40 4605419
          e-mail: info@newyoungclassics.de

Vooral dat laatste is minder overtuigend.

Comment

• je kan mailen zo veel je wil, een interesseerde mens gaat kijken

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  als je clk't zie je de ribbels contenu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Mooie auto... hoewel ik het roerend eens ben met forum lid " David67 " wat betreft de W 124/126 Coupé reeks...jaja...die hadden best hun charmes.

Comment

• Van de sedan ben ik geen fan, maar de coupé mag best gezien worden.

Comment

• In Mercedes garage in Mechelen staat de Coupe in AMG uitvoering in het groen-grijzig met beige zetels, erg mooi!
                        Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                        http://www.aanbod.be

Comment

• Is deze nu zilver of palladiumsilver?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                            Is deze nu zilver of palladiumsilver?

denk zilver

Comment

• juiste plaats om mooie wagens te bewonderen
                              wel zie daar meer Astons en Bentleys laveren...

Comment

• alleszins een niet-te-nemen kleur

Comment

• tenzij je basis kiest

Comment

• Ik blijf maar twijfelen tussen de E Coupe en de A5, wil vandaag/morgen echt wel beslissing nemen want begin het beu te worden...zijn beiden echt mooie wagens!

En prijsverschil is niet zoveel meer dankzij de korting die ik bij mercedes heb gekregen...

Luxeprobleem, maar toch moeilijk!

Comment

Ik blijf maar twijfelen tussen de E Coupe en de A5, wil vandaag/morgen echt wel beslissing nemen want begin het beu te worden...zijn beiden echt mooie wagens!

En prijsverschil is niet zoveel meer dankzij de korting die ik bij mercedes heb gekregen...

Luxeprobleem, maar toch moeilijk!
                                      Heb je allebei al met ze gereden ?
                                      Als je een diesel neemt in de a5 zou ik toch wel voor de 3.0tdi gaan.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

Ik blijf maar twijfelen tussen de E Coupe en de A5, wil vandaag/morgen echt wel beslissing nemen want begin het beu te worden...zijn beiden echt mooie wagens!
                                        Waartussen twijfel je eigenlijk? De E Coupe is nog altijd duurder en toch twijfel je? Kies dan maar voor de E Coupé! Je moet daar enkele jaren mee rondrijden, dus je mag dat niet laten afhangen van dit moment. De E Coupé is bovendien nieuwer, 't is altijd leuker om met een nieuwere wagen rond te rijden.

't Is en blijft een kwestie van smaak & perceptie. Ik zou ook nu opnieuw voor m'n A5 kiezen. Maar als je hart meer naar de Mercedes lonkt, dan ga je daar toch geen spijt van krijgen zeker? De rest is maar perceptie, trek u daar vooral niks van aan man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Waartussen twijfel je eigenlijk? De E Coupe is nog altijd duurder en toch twijfel je? Kies dan maar voor de E Coupé! Je moet daar enkele jaren mee rondrijden, dus je mag dat niet laten afhangen van dit moment. De E Coupé is bovendien nieuwer, 't is altijd leuker om met een nieuwere wagen rond te rijden.

't Is en blijft een kwestie van smaak & perceptie. Ik zou ook nu opnieuw voor m'n A5 kiezen. Maar als je hart meer naar de Mercedes lonkt, dan ga je daar toch geen spijt van krijgen zeker? De rest is maar perceptie, trek u daar vooral niks van aan man.
                                          De E Coupe is niet veel duurder dan de A5, op basis van de 2 offertes die ik heb gekregen en verrekend met de garantie en gratis onderhoud bij mercedes, dus ik ga mijn keuze niet laten afhangen van het prijsverschil.

Ik vind ze beiden echt prachtig en de E coupe is inderdaad iets nieuwer... De A5 is wel een wat ouder model, maar past meer bij mijn leeftijd (24 jaar). De Mercedes E Coupe straalt dan wel meer klasse uit (ben een zelfstandig ondernemer, dus past wel bij mijn beroep dan weer).

Moeilijk moeilijk

Comment

Working...
                                          X