Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Scoop: Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet debuteert in het voorjaar

In het voorjaar van 2010 is het (pas) tijd voor de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet. Tot die tijd blijft de dakloze versie nog een beetje geheim voor het wereldwijde publiek. Echt veel te fantaseren blijft er niet over, want de testexemplaren zijn nog slecht minimaal afgeplakt.
    Mercedes-Benz spreidt het E-Klasse gamma graag zo breed mogelijk uit. Na de sedan, Combi en AMG-versies is het voorjaar van 2010 het moment om de Cabriolet voor te stellen. In tegenstelling tot zijn ‘voorganger’ CLK zou de elegante carrosserie nu voorzien worden van een inklapbare hardtop. De licht gecamoufleerde C-stijl en langere achterklep verraden deze noviteit, maar we houden een slag om de arm. Spannend....

Onderhuids deelt de E-Klasse Cabriolet zijn genen hoofdzakelijk met die van de C-Klasse, al deed Mercedes ook wel een greep bij de afdeling E. Voor de samenstelling van het motorpalet maakt dit niet uit, Das Haus levert de Cabriolet met de motoren van de coupé-broer, met onder meer de viercilinder 250 CGI en de 3.5 liter zescilindervariant. Liefhebbers voor een achtcilinder worden op hun wenken bediend met de 388 pk sterke 500 V8. Dieselen in de cabriolet zal naar verwachting ook mogelijk zijn, daarvoor heeft Mercedes-Benz de 250 en 350 CDI gereed staan.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Bron: [www.autovandaag.nl]
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Dan toch maar een cabrio? Welke lijn is het mooist? Coupé of cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
          Dan toch maar een cabrio? Welke lijn is het mooist? Coupé of cabrio?
          Coupé vind ik.

Comment

• zeker en vast coupé

Comment

• Coupe!!
              Cabrio vind ik erg tegenvallen
              Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
              http://www.aanbod.be

Comment

• Knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                  Ik heb het over die geleidingsrails bij de C-stijl. Waarschijnlijk de prijs te betalen voor opendraaiende vensters achter.
                  zonder die rails waren de zijruiten te groot om te laten zakken inderdaad, dan zou deze aan de passagierszijde op de tankvulopening botsen. En om 'm niet asymetrisch te maken hebben ze dan maar zowel links als recht het beweegbare deel van de zijruit iets ingekort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    zonder die rails waren de zijruiten te groot om te laten zakken inderdaad, dan zou deze aan de passagierszijde op de tankvulopening botsen. En om 'm niet asymetrisch te maken hebben ze dan maar zowel links als recht het beweegbare deel van de zijruit iets ingekort.
                    De ingenieurs kregen ook expliciet de opdracht om bestaande onderdelen te gebruiken. Dus volledig verdwijnende ruiten waren niet mogelijk in combinatie met de tank. Het stond in één of ander interview met de ontwerper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      voor wie het weet is dat niet erg
                      toch iets misleidend, niet ?
                      Dat is het zeker.

Comment

• een e coupe is niet duurder dan een e berline, kwa zetting kan dat tellen

dat was ten tijde van de 124, 123 en 114 wel anders (prijs berline + 30%)

en toe kreeg je ook een kar die iets minder goed bolde door de kortere wielbasis tov de berline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          een e coupe is niet duurder dan een e berline, kwa zetting kan dat tellen

dat was ten tijde van de 124, 123 en 114 wel anders (prijs berline + 30%)

en toe kreeg je ook een kar die iets minder goed bolde door de kortere wielbasis tov de berline
                          normaal, hij heeft van de E maar de naam (en de snuit...)

Comment

• clk's werden ook als e-coupe aanzien door de massa en niet als c-coupe, door hun e-uiterlijk

of bekijk ik dat mis ?

Comment

• en een clk was dan nog eens duurder als een e

nu niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                clk's werden ook als e-coupe aanzien door de massa en niet als c-coupe, door hun e-uiterlijk

of bekijk ik dat mis ?
                                Je hebt gelijk en de CLK's waren ook een stuk duurder dan de C. Eigenlijk is er dus niet veel veranderd, enkel de naam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                  Je hebt gelijk en de CLK's waren ook een stuk duurder dan de C. Eigenlijk is er dus niet veel veranderd, enkel de naam.
                                  dat is juist wat ik aantoonde : je weet eigenlijk met de marketingpolitiek van het merk (niet alleen Mercedes, trouwens...) wat je koopt. Naar de motoraanduiding moet je ook niet meer kijken.
                                  Verwarring schepen overal, dat is de betrachting, zodat de klant zijn weg niet meer terugvindt, terwijl wij (autobouwers) maar lekker rationaliseren door altijd dezelfde wagen onder (weinig) verschillende varianten aan te beiden. En dat de kas maar ringelt !

Comment

• Bloedmooi ! Krijg er een beetje zelfde schoonheidgevoel als de CL bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Bloedmooi ! Krijg er een beetje zelfde schoonheidgevoel als de CL bij
                                      Goed gezien ! de E-coupé is eerder een mini CL, alleen zijn er van deze laatste zo weinig op straat dan het mij niet opgevallen was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        Goed gezien ! de E-coupé is eerder een mini CL, alleen zijn er van deze laatste zo weinig op straat dan het mij niet opgevallen was
                                        Hij heeft inderdaad wat weg van de CL, was me ook al opgevallen, dezelfde herkenbare lijn...pure klasse!
                                        Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                                        http://www.aanbod.be

Comment

• naar goede gewoonte

stuk voor stuk

Comment

Working...
                                          X