Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik snap niet dat mensen willen dat een panoramisch dak van buiten uit gezien wordt. Ik vind dat doorgaans lelijk. Zoiets koop je toch écht helemaal voor jezelf, binnenin dus? Ik zou bij een auto met panoramisch dak veel sneller een donkere of zelfs zwarte kleur kiezen net omdat je dan geen verschil hebt met 't pano dak. En een Benz in 't zwart of een zeer donkere kleur blijft geil, 't contrast met het chroom vind ik erg mooi.
    een panodak op een coupé blijft altijd maar een beperkte oppervlakte, waarvan men van op de voorste plaatsen weinig merkt behalve de hogere lichtintensiteit.
    eigenlijk is zoiets enkel spektaculair van op de achterzetels
    uiteraard altijd mooier op een zeer donkere auto

Comment

• voze muziek toepasselijk filmpje

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

die coupe

Comment

• @ Blaugrana:

Als ik een keuze moet maken tussen een " Audi A5 Coupé " of een " Mercedes-Benz - E klasse Coupé " dan is het zonder twijfel de Mercedes. Met alle respect voor Audi (breek dat merk zeker niet af...!) maar persoonlijk (smaken verschillen uiteraard...) vind ik de Mercedes aantrekkelijker qua styling en looks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
          @ Blaugrana:

Als ik een keuze moet maken tussen een " Audi A5 Coupé " of een " Mercedes-Benz - E klasse Coupé " dan is het zonder twijfel de Mercedes. Met alle respect voor Audi (breek dat merk zeker niet af...!) maar persoonlijk (smaken verschillen uiteraard...) vind ik de Mercedes aantrekkelijker qua styling en looks.
          Ja vind ik ook hoor. Klinkt misschien stom, maar het rijden in een toch wel dure auto als de e coupe en audi a5 brengt ook altijd wat "stress" met zich mee... Zoals bv parkeren in een onveilige buurt, dan ben ik toch nog iets meer bang om de mercedes daar te parkeren dan de a5 :-)
          Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
          http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
            @ Blaugrana:

Volgens mij speelt de Mercedes ook een klasse hoger !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
              Gevaarlijke uitspraak, de kruisraketten staan in stelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                Ja vind ik ook hoor. Klinkt misschien stom, maar het rijden in een toch wel dure auto als de e coupe en audi a5 brengt ook altijd wat "stress" met zich mee... Zoals bv parkeren in een onveilige buurt, dan ben ik toch nog iets meer bang om de mercedes daar te parkeren dan de a5 :-)
                niet doen, dus, want die stress kan je gezondheid schaden
                beter veilig blijven bollen met je huidige wagen...

Comment

• hogere klasse??

Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                  Whoehahihi !!!! natuurlijk als we maar gelukkig zijn.....

Comment

• 't spel begint

ik wist niet dat a5-ers stiekum kwamen kwijlen bij de e-coupe

Comment

• kwijlen??

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      't spel begint

Beter..hoger...kwijlen..???? Mercedes bouwt mooie degelijke wagens..de uiteindelijke keuze van een wagen is zeer persoonlijk....persoonlijk vond ik het vorige E model mooier dan het huidige...heb trouwens op punt gestaan een E break te kopen ( vorig model ).
                      20 jaar geleden stak Benz er kop en nek boven de andere uit
                      De dag van vandaag staan er tal van andere constructeurs aan hun zijde en kies je op vlak van smaak en karakter van de wagen. waarom ik hier kom kijken...omdat ik autominded ben...ga trouwens ook al eens bij skoda kijken...het wil niet zeggen omdat ik met audi rij ik geen andere wagens kan waarderen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        't spel begint
                        was enkel komen kijken wat Blaugrana hier vertelt
                        voor de rest een flinke wagen, deze E-coupé, ook zie ik er weinig twintigers in rijden

Comment

Correctie: Mercedes wil een klasse hoger spelen. Als je over de E coupé in het bijzonder spreekt, als opvolger van de clk, inderdaad, dat willen ze. En met hun prijzen is die perceptie er alvast. En misschien lukt het hen ook.

Maar niet getreurd hoor, ik heb er thuis ook één. Mijn vader heeft er ook wat gehad (nog trouwens). Mercedes was een goed merk. Ik heb er nog steeds sympathie voor.

Comment

• In het zwart, ziet er ook niet verkeerd uit

Last edited by Blaugrana; 08/10/2009, 12:06.
                            Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                            http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                              In het zwart, ziet er ook niet verkeerd uit

prachtige taxi !

Comment

• Wat mij bijzonder stoort aan die wagen zijn de extra rails in de achterruiten.

Comment

toch niet, want de E-Coupé is en blijft onderhuids een C
                                  maar Mercedes zal er wel in slagen om de potentiële klanten te overtuigen dat iets beters kopen
                                  bij Audi is dat ook aardig gelukt met de A5 (en de Q5), die onderhuids een A4 zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                    Wat mij bijzonder stoort aan die wagen zijn de extra rails in de achterruiten.
                                    er is geen andere coupe zonder b-stijl, voor velen niet zo belangrijk, voor mij iets enorm exclusief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      er is geen andere coupe zonder b-stijl, voor velen niet zo belangrijk, voor mij iets enorm exclusief
                                      Ik heb het over die geleidingsrails bij de C-stijl. Waarschijnlijk de prijs te betalen voor opendraaiende vensters achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        toch niet, want de E-Coupé is en blijft onderhuids een C
                                        maar Mercedes zal er wel in slagen om de potentiële klanten te overtuigen dat iets beters kopen
                                        bij Audi is dat ook aardig gelukt met de A5 (en de Q5), die onderhuids een A4 zijn
                                        Het onderstel is inderdaad C, maar is dat zo erg?
                                        Hij is kleiner binnen dan een E, en de wielafstand is ook kleiner, maar je kan het ook omdraaien, de E is onderhuids op gebied van electronica een C, hij is enkel groter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                          Het onderstel is inderdaad C, maar is dat zo erg?
                                          Hij is kleiner binnen dan een E, en de wielafstand is ook kleiner, maar je kan het ook omdraaien, de E is onderhuids op gebied van electronica een C, hij is enkel groter.
                                          voor wie het weet is dat niet erg
                                          toch iets misleidend, niet ?

Comment

Working...
                                          X