Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik werk in de Mercedes garage claes in tongeren, heb gisteren eens met de 350cdi coupé gereden.
Heb al met veel mercedessen gereden maar dit was werkelijk het einde, de souplesse van de motor gecombineerd met sportief karakter en het enorme koppel...
Deze wagen is echt een pareltje en zou toch een saaiere A5 zeker van de troon moeten stoten
Saaie A5, HALLO, vind die wel heel wat meer mooier en meer klasse hebben als deze M.B. ja de Coupé is al mooier als de berline want die vind ik ronduit ouderwets, 't is persoonlijk ik weet het wel en het zal wel erg goeie wagen zijn maar mooi???
Saaie A5, HALLO, vind die wel heel wat meer mooier en meer klasse hebben als deze M.B. ja de Coupé is al mooier als de berline want die vind ik ronduit ouderwets, 't is persoonlijk ik weet het wel en het zal wel erg goeie wagen zijn maar mooi???
Ik heb de A5 lang de mooiste in zijn klasse gevonden tot deze E Coupé kwam. Als je deze 2 naast elkaar zet is de A5 wel de saaiere van de 2.
Ik heb vandaag een kinderdroom waargemaakt. Eindelijk een bezoek aan het Mercedes museum hier in Stuttgart. Ik heb wat pics gemaakt en zal er in de loop van de week enkele posten in het MERCEDES-BENZ lovers topic. Maar beginnen zal ik maar bij deze beauty. Wat een knappe kar
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Kan er iemand me al zeggen wat de Designo packages en kleuren zullen zijn voor deze coupé?
Ik wacht nog steeds op een mailtje van de verkoopster die het aan de invoerder ging vragen.
Kan er iemand me al zeggen wat de Designo packages en kleuren zullen zijn voor deze coupé?
Ik wacht nog steeds op een mailtje van de verkoopster die het aan de invoerder ging vragen.
Designo maakt alles wat je wilt, ook al wil je een paarse met oranje leder.
Maar er is een Prime edition uit (opticode P88 ).
Inhoud:
- Interieur: Zijdelingse airbags achter, zwarte dakhemel, designo bicolor interieur (zwart/grijs), memory pack, sportpedalen, zetelverwarming voor, zwarte tapijten met randen van nappa-leder
- Exterieur: Parametersturing, 18" AMG, special color palladiumgrijs, Agility Control Sport, Panoramisch open dak.
Designo maakt alles wat je wilt, ook al wil je een paarse met oranje leder.
Maar er is een Prime edition uit (opticode P88 ).
Inhoud:
- Interieur: Zijdelingse airbags achter, zwarte dakhemel, designo bicolor interieur (zwart/grijs), memory pack, sportpedalen, zetelverwarming voor, zwarte tapijten met randen van nappa-leder
- Exterieur: Parametersturing, 18" AMG, special color palladiumgrijs, Agility Control Sport, Panoramisch open dak.
En dan heb je ook designo-logo's op de stoelen
Thanks Carlito, dit wist ik al Dat Designo alles "Auf KundenWunsch" maakt, dat is een feit, maar betalen zal je, lol. Ik vroeg me af of er geen nieuwe buitenkleuren waren. Toen we 3,5 jaar geleden gaan kijken zijn in de Tollaan naar de Designo kleuren, was er eigenlijk niet veel tentoongesteld. Beetje ontgoocheling, en op het goed geluk Designo Silver gekozen. Achteraf gezien niet slecht, en, nog geen andere Benz gezien in dit kleur tot op heden. Is wel fijn Voor de nieuwe Benz zal het weer Designo worden, mystic white vind ik wel mooi maar men vader ziet dit niet echt zitten blijkbaar
Thanks Carlito, dit wist ik al Dat Designo alles "Auf KundenWunsch" maakt, dat is een feit, maar betalen zal je, lol. Ik vroeg me af of er geen nieuwe buitenkleuren waren. Toen we 3,5 jaar geleden gaan kijken zijn in de Tollaan naar de Designo kleuren, was er eigenlijk niet veel tentoongesteld. Beetje ontgoocheling, en op het goed geluk Designo Silver gekozen. Achteraf gezien niet slecht, en, nog geen andere Benz gezien in dit kleur tot op heden. Is wel fijn Voor de nieuwe Benz zal het weer Designo worden, mystic white vind ik wel mooi maar men vader ziet dit niet echt zitten blijkbaar
Zal donderdag eens kijken of er veel designo-kleuren hangen, maar dacht het niet. Ahja, er hangen er een stuk of 6 volgens mij.
Wit staat niet mooi op de E Coupe vind ik. Die heeft echt een donkere kleur nodig.
Ikzelf zou hem obsidiaanzwart nemen met AMG pack en het natuurbeige interieur.
Zal donderdag eens kijken of er veel designo-kleuren hangen, maar dacht het niet. Ahja, er hangen er een stuk of 6 volgens mij.
Wit staat niet mooi op de E Coupe vind ik. Die heeft echt een donkere kleur nodig.
Ikzelf zou hem obsidiaanzwart nemen met AMG pack en het natuurbeige interieur.
Heeft er iemand ervaring met het rijcomfort vd 18duimers vh AMG pakket? Rijdt dit niet te hard?
Wat is juist dat Agility toestand? Regelt dit ook het veerkomfort? We willen het AMG pakket nemen maar men pa heeft schrik dat dit te hard gaat afgeveerd zijn Inderdaad, niet veel kleuren dat je irl kan zien, is wel spijtig.
Heeft er iemand ervaring met het rijcomfort vd 18duimers vh AMG pakket? Rijdt dit niet te hard?
Wat is juist dat Agility toestand? Regelt dit ook het veerkomfort? We willen het AMG pakket nemen maar men pa heeft schrik dat dit te hard gaat afgeveerd zijn Inderdaad, niet veel kleuren dat je irl kan zien, is wel spijtig.
Advanced Agility is een adaptief dempingssysteem. Past tijdens het rijden de hardheid van de demping aan waardoor het mogelijk wordt om comfortabel te rijden op rechte stukken zonder wegligging in bochten te benadelen. En je kan ook kiezen voor constant harde demping, maar dat is nergens goed voor
Comment