Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSoft-top
4-zitter = softtop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten2-zitter = hardtop
4-zitter = softtop
heeft zo'n ding rolbeugels?Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichtenik wou eigenlijk wel een hardtop, een coupé cabrio. want over het thermisch en akoestisch comfort van die kappen ben ik toch niet erg te spreken.
heeft zo'n ding rolbeugels?
Uiteraard heeft dat rolbeugels, anders mag je het niet op de markt brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet thermisch en akoestisch comfort van een stoffen dak (zoals op deze karren) is hetzelfde als van een hardtop.Het kan hoor, maar ik heb er m'n twijfels bij (vooral qua akoestiek dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEerst zien, dan geloven.Het kan hoor, maar ik heb er m'n twijfels bij (vooral qua akoestiek dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRij maar eens met een 6-serie cabrio en vergelijk dat met die Z4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEerst zien, dan geloven.Het kan hoor, maar ik heb er m'n twijfels bij (vooral qua akoestiek dan)
De laatste cabrio die ik gehad heb met stoffen dak was een Audi Cabrio die ik in 1997 verkocht heb. Ik kan mij herinneren dat je enkel bij hoge snelheden licht windgeruis over het dak begon te horen. Een goede vriend van mij heeft een 630i cabrio. Bij hem stel ik hetzelfde vast bij hoge snelheden.
Onze M3 blijft geruisloos, zelfs aan hoge snelheden. Ook heb ik het idee dat zo'n hardtop in gesloten toestand de wagen ook torsiebestendiger maakt. Als ik schuin van een hoge borduur afrijd, dan kraakt onze M3 niet. Mijn Audi destijds kraakte dan wel...
Als ik mocht kiezen dan zou k voor een stoffen kap kiezen. 1000x mooier...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten2-zitter = hardtop
4-zitter = softtop
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe laatste cabrio die ik gehad heb met stoffen dak was een Audi Cabrio die ik in 1997 verkocht heb. Ik kan mij herinneren dat je enkel bij hoge snelheden licht windgeruis over het dak begon te horen. Een goede vriend van mij heeft een 630i cabrio. Bij hem stel ik hetzelfde vast bij hoge snelheden.
Onze M3 blijft geruisloos, zelfs aan hoge snelheden. Ook heb ik het idee dat zo'n hardtop in gesloten toestand de wagen ook torsiebestendiger maakt. Als ik schuin van een hoge borduur afrijd, dan kraakt onze M3 niet. Mijn Audi destijds kraakte dan wel...
Als ik mocht kiezen dan zou k voor een stoffen kap kiezen. 1000x mooier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNiet noodzakelijk, kijk maar naar de BMW 3 Cabrio en de Volvo C70 om maar iets te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe laatste cabrio die ik gehad heb met stoffen dak was een Audi Cabrio die ik in 1997 verkocht heb. Ik kan mij herinneren dat je enkel bij hoge snelheden licht windgeruis over het dak begon te horen. Een goede vriend van mij heeft een 630i cabrio. Bij hem stel ik hetzelfde vast bij hoge snelheden.
Onze M3 blijft geruisloos, zelfs aan hoge snelheden. Ook heb ik het idee dat zo'n hardtop in gesloten toestand de wagen ook torsiebestendiger maakt. Als ik schuin van een hoge borduur afrijd, dan kraakt onze M3 niet. Mijn Audi destijds kraakte dan wel...
Als ik mocht kiezen dan zou k voor een stoffen kap kiezen. 1000x mooier...
En ik geloof dat die stoffen kappen niet meer veel moeten onderdoen, maar je moet natuurlijk wel eerlijk vergelijken. Ga eventueel eens rijden met een A5 Cabrio, dat zal al een eerlijker beeld geven.
Of met een Continental GT Cabrio, die zal ook al redelijk geïsoleerd zijn
Comment
-
Ik geloof ook dat het weinig of geen verschil meer is.
Mijn vrouw is tegen stoffen daken omdat ze bang is dat ze daar gemakkelijker in kunnen inbreken. Ook denkt ze dat het in de winter minder goed thermisch isoleert.
Elk type dak zal wel z'n voor- en tegenstanders hebben. Ik ben alleszins voorstander van een stoffen kap, maar ben geen tegenstander van een stalen plooidak. Als cabrio-liefhebber is alles goed voor mij, als het maar open gaat...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment