Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.spyshots.nl]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Soft-top

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Soft-top
            2-zitter = hardtop
            4-zitter = softtop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              2-zitter = hardtop
              4-zitter = softtop
              ik wou eigenlijk wel een hardtop, een coupé cabrio. want over het thermisch en akoestisch comfort van die kappen ben ik toch niet erg te spreken.

heeft zo'n ding rolbeugels?
              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Dat wordt een echt prachtige cabrio! Zelfs in het rood!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                  ik wou eigenlijk wel een hardtop, een coupé cabrio. want over het thermisch en akoestisch comfort van die kappen ben ik toch niet erg te spreken.

heeft zo'n ding rolbeugels?
                  Het thermisch en akoestisch comfort van een stoffen dak (zoals op deze karren) is hetzelfde als van een hardtop.

Uiteraard heeft dat rolbeugels, anders mag je het niet op de markt brengen

Comment

Het thermisch en akoestisch comfort van een stoffen dak (zoals op deze karren) is hetzelfde als van een hardtop.
                    Eerst zien, dan geloven. Het kan hoor, maar ik heb er m'n twijfels bij (vooral qua akoestiek dan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Eerst zien, dan geloven. Het kan hoor, maar ik heb er m'n twijfels bij (vooral qua akoestiek dan)
                      Rij maar eens met een 6-serie cabrio en vergelijk dat met die Z4

Comment

Rij maar eens met een 6-serie cabrio en vergelijk dat met die Z4
                        Heb ik al gedaan, maar dat is te lang geleden om te vergelijken, jammer genoeg. Als de kans zich voordoet doe ik het zeker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

De laatste cabrio die ik gehad heb met stoffen dak was een Audi Cabrio die ik in 1997 verkocht heb. Ik kan mij herinneren dat je enkel bij hoge snelheden licht windgeruis over het dak begon te horen. Een goede vriend van mij heeft een 630i cabrio. Bij hem stel ik hetzelfde vast bij hoge snelheden.

Onze M3 blijft geruisloos, zelfs aan hoge snelheden. Ook heb ik het idee dat zo'n hardtop in gesloten toestand de wagen ook torsiebestendiger maakt. Als ik schuin van een hoge borduur afrijd, dan kraakt onze M3 niet. Mijn Audi destijds kraakte dan wel...

Als ik mocht kiezen dan zou k voor een stoffen kap kiezen. 1000x mooier...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

2-zitter = hardtop
                            4-zitter = softtop
                            Niet noodzakelijk, kijk maar naar de BMW 3 Cabrio en de Volvo C70 om maar iets te zeggen.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            De laatste cabrio die ik gehad heb met stoffen dak was een Audi Cabrio die ik in 1997 verkocht heb. Ik kan mij herinneren dat je enkel bij hoge snelheden licht windgeruis over het dak begon te horen. Een goede vriend van mij heeft een 630i cabrio. Bij hem stel ik hetzelfde vast bij hoge snelheden.

Onze M3 blijft geruisloos, zelfs aan hoge snelheden. Ook heb ik het idee dat zo'n hardtop in gesloten toestand de wagen ook torsiebestendiger maakt. Als ik schuin van een hoge borduur afrijd, dan kraakt onze M3 niet. Mijn Audi destijds kraakte dan wel...

Tussen de Audi en je huidige BMW zit er een leeftijdskloof van meer dan 10 jaar...technologie en kwaliteit zijn er in die tijd stevig op vooruit gegaan. Dus een echt eerlijke vergelijking is dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Niet noodzakelijk, kijk maar naar de BMW 3 Cabrio en de Volvo C70 om maar iets te zeggen.
                              Bij Mercedes-Benz is het zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Dat verschil in stijfheid moet je niet zoeken in stalen dak of stoffen dak, enkel in het koetswerk zelf.... zo'n driedelig stalen wegklapdak kan écht niet veel aan de torsiestijfheid gaan toevoegen

En ik geloof dat die stoffen kappen niet meer veel moeten onderdoen, maar je moet natuurlijk wel eerlijk vergelijken. Ga eventueel eens rijden met een A5 Cabrio, dat zal al een eerlijker beeld geven.
                                Of met een Continental GT Cabrio, die zal ook al redelijk geïsoleerd zijn

Comment

• Ik geloof ook dat het weinig of geen verschil meer is.

Mijn vrouw is tegen stoffen daken omdat ze bang is dat ze daar gemakkelijker in kunnen inbreken. Ook denkt ze dat het in de winter minder goed thermisch isoleert.

Elk type dak zal wel z'n voor- en tegenstanders hebben. Ik ben alleszins voorstander van een stoffen kap, maar ben geen tegenstander van een stalen plooidak. Als cabrio-liefhebber is alles goed voor mij, als het maar open gaat...
                                  OO 00 OO

Comment

• Als de tijd rijp is wil ik sowieso eens gaan testrijden met een E 63 AMG cabrio.
                                    OO 00 OO

Comment

• Die champagnekleurige break ziet er ook wel vet uit

Comment

• In't echt valt hij echt wel heel goed mee

Geef mij toch maar de C coupé die er vanaf 2011 gaat zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          In't echt valt hij echt wel heel goed mee

Geef mij toch maar de C coupé die er vanaf 2011 gaat zijn
                                          Klopt, heb 'm ook al een paar maal in het wild gespot. Hopelijk gaat de C-coupé er wat trekjes van hebben
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X