Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo iedereen,

Ik werk in de Mercedes garage claes in tongeren, heb gisteren eens met de 350cdi coupé gereden.
    Heb al met veel mercedessen gereden maar dit was werkelijk het einde, de souplesse van de motor gecombineerd met sportief karakter en het enorme koppel...
    Deze wagen is echt een pareltje en zou toch een saaiere A5 zeker van de troon moeten stoten

Comment

• Hij rijdt verre van slecht, maar het is nog altijd geen BMW E92 jammer genoeg.
      En voor een comfy benz is ie iets te sportief

Comment

• gespot

kheb hem vandaag gepasseerd op de E40.
        wel met stickers over de voorlichten, achterlichten en logo. maar 100% zeker de nieuwe E klasse coupé!

moet wel zeggen: hij ziet er mooier uit op foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
          kheb hem vandaag gepasseerd op de E40.
          wel met stickers over de voorlichten, achterlichten en logo. maar 100% zeker de nieuwe E klasse coupé!

moet wel zeggen: hij ziet er mooier uit op foto
          Zal misschien wel een ander model geweest zijn want de E-coupe staat en rijdt al in alle belgische garages dus waarom zouden ze hem nog afplakken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
            Zal misschien wel een ander model geweest zijn want de E-coupe staat en rijdt al in alle belgische garages dus waarom zouden ze hem nog afplakken?
            ok, dan ben ik 100% zeker dat een ander model was :-)
            maar kdacht met die platte achterlichten, dat het een E klasse was.
            mijn excuses!

Comment

• Had ik toch gelijk

Mercedes E 63 AMG Coupé in pijplijn

AMSTERDAM - De agenda van AMG-Mercedes puilt momenteel uit. Enkele maanden geleden lanceerde Mercedes' huistuner de E 63 AMG, waarvan de productie binnenkort start, en dit najaar zal de bouw starten van de SLS die geheel door AMG is ontwikkeld. Ondertussen werken de knappe koppen aan de E 63 Coupé.

Bron: http://www.telegraaf.nl/autotelegraa...__.html?p=21,2

Comment

• Brabus-behandeling voor Mercedes E-klasse coupé

20 mei 2009 | Tekst: Nic de Boer
                Een goede traditie bij Brabus om een Mercedes, die nog maar net in de showroom staat, meteen een tuningsbehandeling te geven. De E-klasse coupé is de volgende die deze eer te beurt valt.

Brabus heeft de E-klasse coupé aangepast. Het meest indrukwekkend is opnieuw de Bottrop-variant van de E500. Daarbij wordt de motor opgeboord van 5,5- naar 6,1-liter en het vermogen stijgt tot 462 pk. Daarmee kan de E- Coupé in 4,7 seconden van 0 naar 100 km/u en de topsnelheid is 315 km/u. De motortuning kost bij Brabus 29.000 euro.
                Ook voor de diesels is er een upgrade: voor 1.390 euro wordt het vermogen van E250 CDI van de standaard 204 opgevoerd tot 235 pk. De maximale trekkracht groeit tot 560 Nm. Hij de 350 CDI kan het vermogen naar 268 pk worden gebracht. Dan bedraagt het maximale koppel 590 Nm.
                Verder heeft Brabus voor de 6,1-liter een speciaal uitlaatsysteem en is er voor de E-klasse Coupé een aangepast remsysteem dat de hogere vermogens aankan en natuurlijk is er een assortiment wielen in de maten 17, 18, 19, en 20 inch.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Deze lichte kleur met het heldere beige interieur kan ik wel smaken.

Ik neem aan dat dit het gewone Mercedes grijs is. Toch vreemd hoe dat kleur de ene keer gewoon saai kan zijn, en dan bij momenten (nuja een goede belichting doet veel natuurlijk) zo scherp uit de hoek kan komen.

Comment

• Bovenstaande kleur is het iridiumzilver metallic.
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• ben hoegenaamd geen brabus fan

maar wat een auto

Comment

• Waar is de tijd dat brabus nog mooie kits maakte... Ze gaan de AC toer op!

Comment

• er zitten wel geen ribbels meer op de lichten

maar er is ook geen roet meer

Comment

• een coupe dat eigelijk een cabrio is oudbollig en saai noemen
                                  dat mag

Comment

• is er al ergens een foto met 'alles' open ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      is er al ergens een foto met 'alles' open ?
                                      Hoe Bedoel je? De cabrio (met stoffen dak) is nog niet voorgesteld dacht ik.

Comment

• ramen + dak open bij een coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          is er al ergens een foto met 'alles' open ?

Comment

Working...
                                          X