Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet iemand of Drogenbos ook iets rond de E Coupé doet? Wel geïnteresseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
      Weet iemand of Drogenbos ook iets rond de E Coupé doet? Wel geïnteresseerd.
      Er zijn geen dealer-opendeurdagen. Er wordt blijkbaar iets centraal in Brussel georganiseerd door de invoerder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
        Er zijn geen dealer-opendeurdagen. Er wordt blijkbaar iets centraal in Brussel georganiseerd door de invoerder
        Klopt, vanavond (vrijdag, 8 mei) om 20:00 uur in Neder-over-Heembeek is de officiële nationale lancering van de nieuwe E coupé. Enkel op uitnodiging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk Berichten
          Gisteren zijn mijne pa en ik naar de voorstelling gaan kijken van de E-Klasse Coupé. Ik moet zeggen, het was de moeite!
          In tijden van economische crisis hebben ze hun toch niet ingehouden qua showgehalte.
          Al bij al moet ik zeggen dat het een zeer geslaagde avond was en dat de nieuwe E-Klasse Coupé zeer geslaagd is, zeker in het wit met het optionele AMG-pakket.
          Wij zijn gisteren al naar de lancering gaan kijken in Neder-Over-Heembeek. het is 2 dagen, donderdag en vrijdag.

Comment

• Gisteren een zilver metallic E coupé gezien bij de dealer.
            Eerste maal dat ik hem zag in het echt en van de foto's was ik helemaal nog niet overtuigd, integendeel. Maar wat een bak in het echt!!! Enorm indrukwekkend.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 40 pics: [www.autofun.cz]
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk Berichten
                    Wij zijn gisteren al naar de lancering gaan kijken in Neder-Over-Heembeek. het is 2 dagen, donderdag en vrijdag.
                    VTM heeft er zelfs een nieuws-item over gemaakt

Comment

• Iemand een idee wanneer deze e-coupe bij Vriesdonk Brasschaat zal staan??
                      Mr Drift

Comment

• Ik weet het niet, ik heb het niet met Mercedes de laatste tijd. Het design vind ik over het algemeen nogal bruut, met mist elegantie, flair, sensualiteit...

Ook deze coupé is bruut en dan zowel binnen als buiten. Overal hoekige lijnen op een model dat in globo wel een afgeronde lijn heeft. Ik vind het passen als een tang op een varken...

Nu ja, dat is gewoon mijn mening... ik ben geen Mercedes koper maar als de stijl niet wijzigt zal ik dat nog lang niet zijn...

Comment

• Ik was in het begin ook niet echt wild van de nieuwe E coupé, maar na hem gisteren in het echt te hebben gezien in Neder-over-Heembeek heb ik m'n mening helemaal moeten herzien. Het is een erg knap model, zowel buiten als binnen. De presentatie en de show rond de voorstelling zelf was ook zeer de moeite. Op het VTM nieuws (http://www.vtm.be/nieuws/opgeknipt.h...It_8852_vtm_id) kan je hier een kleine impressie van bekijken.

Als alles gaat zoals voorzien staat er binnen 2 à 3 weken een E coupé 350 bij ons in de garage. Er is trouwens wel sprake van een E63 coupé / cabrio AMG in 2010 ... gisteren 'officieus' vernomen van MB België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
                            Ik was in het begin ook niet echt wild van de nieuwe E coupé, maar na hem gisteren in het echt te hebben gezien in Neder-over-Heembeek heb ik m'n mening helemaal moeten herzien. Het is een erg knap model, zowel buiten als binnen. De presentatie en de show rond de voorstelling zelf was ook zeer de moeite. Op het VTM nieuws (http://www.vtm.be/nieuws/opgeknipt.h...It_8852_vtm_id) kan je hier een kleine impressie van bekijken.

Als alles gaat zoals voorzien staat er binnen 2 à 3 weken een E coupé 350 bij ons in de garage. Er is trouwens wel sprake van een E63 coupé / cabrio AMG in 2010 ... gisteren 'officieus' vernomen van MB België.
                            Maak er een topic van he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                              Maak er een topic van he.
                              Van ?

Comment

• Een AMG-pakket is ook hier weer een absolute must...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
                                  Van ?
                                  Awel, van die E350 coupé die binnen enkele weken in jullie garage staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                    Awel, van die E350 coupé die binnen enkele weken in jullie garage staat.
                                    Ik begrijp je reactie wel niet goed, maar ja ... het zal wel iets met je leeftijd te maken hebben vermoed ik. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken

Comment

• hij denkt wellicht dat je bedoelt dat hij zal staan in JOUW garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                        hij denkt wellicht dat je bedoelt dat hij zal staan in JOUW garage
                                        Inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
                                        Begin juni zou er in mijn garage een gloednieuwe E Coupé 350 moeten staan
                                        Last edited by ; 09/05/2009, 13:23.

Comment

• E-coupé VANDAAG 9 MEI officiële voorstelling IN DUITSLAND (diverse modellen vb. Mercedes-concessie Aachen ...

Comment

Working...
                                          X